-
Świąteczne zwyczaje internautów
... , było poznanie zwyczajów bożonarodzeniowych polskich użytkowników sieci oraz ich świątecznych planów zakupowych. Wyniki badania potwierdziły, że Boże Narodzenie to dla internautów czas pielęgnowania tradycji i dawnych zwyczajów – niemal każdy z nich planuje w Wigilię dzielić się opłatkiem z najbliższymi i składać im życzenia. Prawie 80 proc ...
-
Bożonarodzeniowe zwyczaje internautów
... 21 listopada 2005. Analizą objęto 6 677 internautów w wieku co najmniej 15 lat, którzy wypełnili ankietę do końca. Aby dane były reprezentatywne dla całej populacji internautów, odpowiedzi analizowano z wykorzystaniem wagi analitycznej, skonstruowanej na podstawie danych o płci i wieku internautów oraz o ich częstotliwości korzystania z internetu ...
-
Polacy a zwyczaje żywieniowe
... segmenty korzysta z aplikacji. Nie ma jak u mamy „Podano do stołu” - kolejna grupa internautów, którą można wyróżnić na podstawie badania, to mężczyźni zamieszkujący głównie mniejsze miasta. ... w przygotowanym przez nas raporcie „Polska kulinarnie” pozwala poznać zwyczaje i preferencje Polaków dotyczące kultury przygotowania i spożywania posiłków – ...
-
Plany wakacyjne internautów
... zwyczaje oraz plany wyjazdowe polskich internautów. Najważniejsze wnioski z badania zostały zebrane w raporcie "Turystyka wśród internautów". Raport Gemius SA „Turystyka wśród internautów” prezentuje wyniki 3 projektów badawczych, w których kompleksowej analizie poddano branżę turystyczną w Polsce. Raport obejmuje dane na temat: podróży internautów ...
-
Czy pandemia COVID-19 trwale zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?
... : konsument w dobie COVID-19. Jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków w czasie koronawirusa?” powstał na podstawie badania, które zostało zrealizowane w sierpniu 2020 r. metodą ankiet internetowych CAWI wśród członków panelu internetowego firmy Norstat. Badanie zostało zrealizowane na próbie internautów reprezentatywnej ze względu na płeć, wiek ...
-
Finanse i usługi bankowe wg polskich internautów IV 2012
... , Research Executive w IIBR. Posiadane produkty finansowe Najpopularniejszym produktem finansowym wśród internautów pozostaje konto osobiste. Jak wynika z raportu „Finanse i plany finansowe internautów” – jego posiadanie zadeklarowało aż 76% polskich internautów, co oznacza wzrost o 14% w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Większym zainteresowaniem ...
-
Co wiemy o 3 pokoleniach polskich internautów?
... ten jest mniejszy: dla 40-49 jest to 78%, a w grupie 20-29 już tylko 73% internautów korzysta z bankowości online – ta różnica względem najstarszych wynosi ponad 7 punktów procentowych. Między pokoleniami polskich internautów wyraźnie kształtują się również różnice dotyczące korzystania z komunikatorów. Jest to w większym stopniu domena ...
-
Jak zakaz handlu zmienił zwyczaje zakupowe?
... Agencję badawcza Danae zapytała respondentów swojego badania, jak zmieniły się ich zwyczaje zakupowe w efekcie sukcesywnego zaostrzania przepisów dotyczących zakazu handlu w niedziele ... raportu Izby Gospodarki Elektronicznej w sieci kupuje już 57% polskich internautów . To wzrost względem poprzedniego roku o 5 punktów procentowych. Najpopularniejszymi ...
-
Jak telewizja dzieli internautów
... (72%). W sieci największą popularnością cieszy się bezpłatne VoD (92%), radio internetowe (66%) oraz VoD udostępniane odpłatnie (15%). Poznaj telewizyjne zwyczaje internautów „Pozyskane dane posłużyły nam do stworzenia sieci współkorzystania z mediów. Dzięki temu mogliśmy wyodrębnić kilka charakterystycznych grup odbiorców, które różnią się ...
-
Turystyka wśród internautów w 2008
... na wzrost średniej ceny rezerwacji z całą pewnością miała obniżka cen kierunków egzotycznych. Spora grupa klientów zdecydowanie przestawiła swoje dotychczasowe zwyczaje i zamiast jednego z państw zlokalizowanych w basenie Morza Śródziemnego wybrała jeden z kierunków egzotycznych. Z raportu wynika, że tradycyjnie najczęściej podróżowaliśmy w okresie ...
-
Google ostrzega internautów
... większego projektu katalogującego programy, które nękają ludzi niechcianymi reklamami, szpiegują zwyczaje surfujących po Internecie lub kradną dane osobiste. Google jest jedną z ... przez osobę szukającą strony będą ogólne. Ich zadaniem będzie informowanie internautów o fakcie, że właśnie ta strona została oznakowana jako niebezpieczna. Ostrzeżenia ...
-
Kryzys a zwyczaje zakupowe online
... w pierwszej kolejności do Internetu - wynika z analizy Nokaut.pl. Po raz pierwszy Nokaut.pl, polska porównywarka cenowa, przeprowadził porównanie preferencji zakupowych internautów w 2009 r. w odniesieniu do roku poprzedniego. Inspiracją do badania była wszechobecna tematyka kryzysu i jego bezpośredni wpływ na nawyki zakupowe Polaków. - Prawie ...
-
Zwyczaje zakupowe: smart shopping po polsku
... (74%) hołdujących idei smart shoppingu korzysta z powszechnie znanych promocji i rabatów. Równie popularne okazują się porównywarki cenowe (71%), a także recenzje innych internautów, których zasięga 2 na 3 badanych. Zakupy grupowe wybiera tylko 3 na 10 badanych. Polak w sieci… Niezależnie od znajomości zasad smart shoppingu, lwia ...
-
Internet w Polsce 2010
... zmianie struktura polskich internautów. Górna granica wiekowa użytkowników Internetu przesuwa się bardzo powoli i jedynie odzwierciedla wchodzenie do grona internautów nowych użytkowników, ... Z danych wynika, że rozkład internautów ze względu na płeć jest równy, czyli po 50 proc. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 ...
-
Internet w Polsce IX-XI 2008
... Ponownie większość stanowili mężczyźni (51 proc.). Jeśli zaś chodzi o wiek wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (36 proc.), a tuż za nimi plasują ... a 60 lub więcej lat jedynie 3 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (41 proc.), następnie z wyższym (27 proc.), a ...
-
Internet w Polsce XII 2008 - II 2009
... 2008 - luty 2009 wynika, że połowa internautów to mężczyźni, a połowa to kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (38 ... 60 lub więcej lat jedynie 3 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (42 proc.), następnie z wyższym (27 proc.), a ...
-
Internet w Polsce V-VI 2009
... proc. Z danych za maj - czerwiec 2009 wynika, że połowa internautów to mężczyźni, a połowa to kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat ... więcej lat jedynie 3 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (42 proc.), następnie z wyższym (26 proc ...
-
Internet w Polsce VIII-X 2009
... danych za sierpień-październik 2009 wynika, że połowa internautów to mężczyźni, a połowa to kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat ... więcej lat jedynie 4 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (41 proc.), następnie z wyższym (28 proc ...
-
Internet w Polsce X-XII 2009
... Z danych za październik-grudzień 2009 wynika, że połowa internautów to mężczyźni, a połowa to kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat ... więcej lat jedynie 4 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (41 proc.), następnie z wyższym (27 ...
-
Internet w Polsce I-XII 2009
... że rozkład internautów ze względu na płeć jest równy, czyli połowę z nich stanowili mężczyźni a połowę kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, w 2009 r. wśród internautów ... więcej lat jedynie 4 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (41 proc.), następnie z wyższym (27 proc.), ...
-
Internet w Polsce II-IV 2010
... , że rozkład internautów ze względu na płeć jest równy, czyli połowę z nich stanowili mężczyźni a połowę kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują ... więcej lat jedynie 4 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (40 proc.), następnie z wyższym (25 proc.), a ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2010
... 97 proc. respondentów) lub pracy (21,70 proc.). Z danych wynika, że rozkład internautów ze względu na płeć jest prawie równy, czyli 49 proc. z nich stanowili ... 60 lub więcej lat jedynie 5 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (42 proc.), następnie z wyższym (27 proc.), a na ...
-
Internet w Polsce XII 2010 - II 2011
... że rozkład internautów ze względu na płeć jest równy, czyli 50 proc. z nich stanowili mężczyźni, a 50 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują ... a 60 lub więcej lat - 5 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (40 proc.), następnie z wyższym (27 proc.), a ...
-
Internet w Polsce I-VI 2011
... że rozkład internautów ze względu na płeć jest równy, czyli 50 proc. z nich stanowili mężczyźni, a 50 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują ... a 60 lub więcej lat - 5 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (41 proc.), następnie z wyższym (28 proc.), a ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2011
... że rozkład internautów ze względu na płeć jest równy, czyli 50 proc. z nich stanowili mężczyźni, a 50 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują ... a 60 lub więcej lat - 5 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (41 proc.), następnie z wyższym (29 proc.), a ...
-
Internet w Polsce I-III 2012
... że rozkład internautów ze względu na płeć jest równy, czyli 50 proc. z nich stanowili mężczyźni, a 50 proc. kobiety. Jeśli zaś chodzi o wiek, wśród internautów dominują ... a 60 lub więcej lat - 5 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (40 proc.), następnie z wyższym (28 proc.), a ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2008
... kobiet. Jeśli zaś chodzi o wiek nastąpiły zmiany, gdyż w okresie IV-VI 2008 wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (36 proc.), a tuż za nimi plasują się ... 60 lub więcej lat jedynie 3 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (41 proc.), następnie z wyższym (28 proc.), a ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2008
... , jak i dla kobiet. Jeśli zaś chodzi o wiek w okresie VI-VIII 2008 wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (37 proc.), a tuż za nimi plasują się ... a 60 lub więcej lat jedynie 3 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (42 proc.), następnie z wyższym (29 proc.), a na ...
-
Internet w Polsce I-XII 2008
... kobiety, a kolejne 50 proc. mężczyźni. Jeśli zaś chodzi o wiek wśród internautów dominują osoby w wieku 25-39 lat (36 proc.), a tuż za nimi plasują się ... 60 lub więcej lat jedynie 3 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów stanowią osoby ze średnim wykształceniem (42 proc.), następnie z wyższym (27 proc.), a na końcu z ...
-
Internet w Polsce XI 2007-I 2008
... lat (36 proc.), a tuż za nimi plasują się osoby w wieku 25-39 lat (35 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (41 proc.), następnie z wyższym (26 proc.), a na końcu z podstawowym i zasadniczym (odpowiednio 19 i 13 proc ...
-
M-commerce: więcej kanałów sprzedaży powiększa sprzedaż?
... Mobile Instutite właśnie prowadzi wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej, już ponad 30% internautów wskazuje, że sklep nieposiadający strony zoptymalizowanej pod urządzenia mobilne ... dla wielu sklepów bardzo pozytywne. Szczególnie, jeżeli uwzględnimy specyfikę i zwyczaje naszego klienta. Przykładowo, z raportu „Gender Factor. Męskie branże w kobiecych ...
-
Internauci planują zimowy urlop
... ”Turystyka internautów” powstał z myślą o określeniu, w jaki sposób użytkownicy sieci korzystają z usług biur podróży, jakie są ich zwyczaje urlopowe i jakie miejsca na świecie najchętniej odwiedzają w ramach wyjazdów urlopowych. Jego autorom zależało na stworzeniu źródła informacji o oczekiwaniach i zwyczajach wyjazdowych internautów, tak aby ...
-
60% Polaków robi zakupy online. Co i jak kupują?
... zakupów internetowych? Obecnie zakupy online regularnie robi 60 proc. internautów, jak podaje Izba Gospodarki Elektronicznej*. Polski rynek e-Commerce należy do ... produkty. ⅓ internetowych konsumentów kupuje online raz w tygodniu lub częściej Z raportu Advox „Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021” wynika, że już 28 proc., a więc niemal ⅓ respondentów ...
-
Zakupy online: Polska wyprzedza Rosję
... internautów, którzy słyszeli o możliwości robienia zakupów on-line, skorzystało choć raz z tej szansy. W raporcie „E-commerce 2007” przedstawiono dynamikę polskiego rynku sprzedaży przez Internet na tle trendów i zjawisk obserwowanych w tym sektorze w innych krajach regionu. Opracowanie prezentuje zwyczaje zakupowe internautów i perspektywy ...
-
Internet w Polsce VIII-X 2012
... 30 proc. respondentów) lub pracy (24,60 proc.). Z danych wynika, że rozkład internautów ze względu na płeć jest prawie równy, czyli 49 proc. z nich stanowili ... ., a 60 lub więcej lat - 6 proc. Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupę internautów wciąż stanowią osoby ze średnim wykształceniem (41 proc.), następnie z wyższym (29 proc.), a na ...