-
Reklama w motoryzacji XII 2005
... grudniu wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 41 mln 856 tys. zł - wynika z danych przedstawionych przez firmę Expert-Monitor, badającą rynek mediów. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 23 mln 60 tys. zł. Zdecydowana większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC wynika, że na przestrzeni całego minionego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o ponad 20 procent. To jednak nic w porównaniu z reklamą mobilną, która notuje aż trzycyfrowe zwyżki. O dużej dynamice można mówić ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... Wydatki na reklamę wzrosły w największym sektorze, czyli handlu – o 6,2% oraz w trzech mniejszych sektorach: komputery i audio video (+7,9%), produkty do użytku domowego (+24,7%) oraz sprzęty domowe, meble i dekoracje (+2,2%). Największe wolumenowe spadki dotknęły trzech sektorów: finansów, żywności i motoryzacji. W branży finansowej wydatki ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... wydatki w motoryzacji i telekomunikacji. Miejsce Polski na mapie Europy Wyniki raportu zbiorczego AdEx 2009, sporządzone na podstawie danych finansowych z 23 rynków Europy, plasują Polskę w pierwszej trójce państw o największym wzroście wydatków na reklamę online. Biorąc pod uwagę udział wydatków na reklamę ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... wydatki na reklamę. Zakładając nieobniżony poziom inwestycji w tym okresie, wzrost rynku wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w raporcie, najszybciej rozwijały się wydatki ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... wydatki na reklamę on-line w urządzeniach mobilnych nadal stanowiły zaledwie 0,6% rynku, podczas gdy np. w Wielkiej Brytanii jej udział był kilkukrotnie większy – zwraca uwagę Paweł Wesołowski, Director Assurance, PwC. W czołówce rankingu branżowego nastąpiły zmiany, jednak na ...
-
Reklama w motoryzacji XI 2004
... Poland - wynika z opracowania firmy Expert-Monitor, analizującej rynek reklamy. Wydatki tej firmy wyniosły niewiele ponad 11 mln zł, co stanowi 16 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę 9 mln 632 tys. zł (14 procent ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... reklamę telewizyjną osiągnęły poziom 839 mln złotych, rosnąc o 6,6% w stosunku do roku ubiegłego. Wydatki na pozostałe media spadły. Gazety i magazyny odnotowały spadki o 0,2% i 0,3% w 1kw. 2011 roku do poziomów 143mln i 179mln złotych. Wydatki na ...
-
Reklama w Internecie 2010
... na reklamę w sieci o 20 procent więcej niż w ubiegłym. W 2010 roku globalne wydatki na reklamę wyniosły ponad 26 miliardów dolarów, w tym roku możemy spodziewać się znacznego wzrostu tej kwoty. Według szacunków do roku 2015 rynek ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... wydatki na reklamę? Które z branż nie szczędziły pieniędzy na działania reklamowe w mediach? Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek ...
-
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... motoryzacji (2,2 mln. zł, 14,9 proc.). Najmocniej budżety reklamowe zwiększyła branża finansowa (skok o 3,8 mln zł, tj. 92 proc.), następnie branża „media i książki” (2,4 mln zł, 25,5 proc.) oraz handel (wzrost 1,6 mln zł, czyli o 50,5 proc.). - Ciekawa zmiana nastąpiła w kategorii największych rocznych wydatków na reklamę ...
-
Agencje interaktywne w 2009 r.
... wydatki na kreacje (produkcję) w Internecie za poprzedni rok. Jego realizatorem na zlecenie IAB Polska jest polski oddział PricewaterhouseCoopes (PwC), z którą to firmą IAB współpracuje przy badaniu wydatków na reklamę ...