-
Ruszyła kampania promująca program leniency
... Przeboje, Blue FM, regionalnych rozgłośni Polskiego Radia: Radio Pomorza i Kujaw, Radio dla Ciebie, Radio Zachód, Radio Białystok, Radio Gdańsk, Radio Katowice, Radio Kielce, Radio Koszalin, Radio Kraków, Radio Łódź, Radio Lublin, Radio Olsztyn, Radio Opole, Radio Rzeszów, Radio Szczecin, Radio Wrocław. Akcję ponadto wsparły portale Onet.pl, Wp ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w IV kw. 2015 r.
... Kolejne pozycje zajęli Kraków i Poznań. Tuż za podium znalazły się Wrocław i Łódź. Wartość ekwiwalentu reklamowego materiałów na temat stolicy wyniosła 3,1 mld złotych. ... Natomiast w telewizji dominowały stacje Polsat News, TVP Warszawa oraz TVP Info, a w radiu kanały Polskie Radio Program 1, Radio TOK FM, Polskie Radio Program 3. W sieci prym wiodły ...
-
Mobilna telewizja w Polsce już działa
... Kaliszu i Słupsku. Natomiast w 2010 roku obejmie swoim zasięgiem także Katowice, Łódź, Gdańsk, Kraków, Chorzów, Wrocław, Poznań, Szczecin, Bydgoszcz oraz pozostałe miasta ... 8 programów radiowych: TOK FM, Roxy FM, Radio Złote Przeboje, Radio OKO, Radio RAM, RMF MAXXX Kraków, RMF FM i Radio Zet. W przyszłości INFO-TV-FM zamierza rozszerzyć swoją ofertę ...
-
Reklama radiowa IX 2007
... o 9,23 proc.), a Jedynki – 4,09 mln zł (spadek o 2,52 proc.). Natomiast Radio Złote Przeboje Warszawa miało 2,8 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 1,72 proc ... Radio Eska. Wpływy Eski Warszawa wynosiły 5,09 mln zł (wzrost o 37,93 proc.), Eski Wrocław - 3,83 mln zł (wzrost o 50,75 proc.), Eski Poznań - 3,26 mln zł (wzrost o 54,83 proc.), Eski Łódź ...
-
Reklama radiowa V 2007
... przychodów o 2,44 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zarobiło 28,63 mln zł, czyli o 15,14 proc. mniej ... 99 mln zł (spadek o 29,41 proc.), Eska Poznań - 2,9 mln zł (wzrost o 43,2 proc.), Eska Łódź - 2,66 mln zł (wzrost o 10 proc.), a Eska Katowice - 2,45 mln zł. Wszystkie ...
-
Reklama radiowa VI 2007
... zanotowała spadek przychodów o 4,37 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zarobiło 166,28 mln zł, czyli o 1,97 proc. więcej niż przed rokiem ... o 32,86 proc.), Hit FM - 15,76 mln zł (wzrost o 40,72 proc.), Eska Łódź - 14,35 mln zł (wzrost o 20 proc.), a Eska Katowice – 13,35 mln zł. ...
-
Crowley dostępny w Łodzi
... rok wzrosły o 40% w porównaniu roku poprzedniego i wyniosły 54 mln. Są to optymistyczne przesłanki, dlatego zdecydowaliśmy się poszerzyć teren naszego działania. Łódź jest dla nas miastem nr 1 wśród tych, które wpisaliśmy w plany rozwoju ten rok. Adresujemy nasze rozwiązania do sektora MSP, ale ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2015 r.
... z radia. Najczęściej o tym mieście można było usłyszeć w stacjach: „Polskie Radio Program 1”, „Radio TOK FM”, „Polskie Radio Program 3”. Tylko 4 proc. wzmianek pochodziło z telewizji. ... proc.) oraz Kielcach (40 proc.). Łódź dominowała w tytułach Z analizy tytułów publikacji wynika, że dziennikarze najczęściej wymieniali w nich Łódź – aż 1047 razy. Z ...
-
Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media
... m.in. w Dzienniku Gazeta Prawna i radio TOK FM. Start w ... Łódź została potraktowana z buta, jak to zazwyczaj bywa”). Centrum czy regiony? Prasa czy telewizja? Z raportu wynika, że Lublin był najczęściej prezentowany w mediach, z kolei Warszawa miała najlepszą ze wszystkich miast ekspozycję w telewizji. Najczęściej ESK interesowała się prasa i radio ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2016 r.
... podium uplasowały się Wrocław (166,4 tys. publikacji), Gdańsk (129,6 tys.), Łódź (119,3 tys.), Katowice (100 tys.) i Szczecin (77,1 tys.). Najrzadziej dziennikarze pisali ... pl. Z kolei w przypadku radia prym wiodły stacje: Polskie Radio Program 1, Radio TOK FM oraz Polskie Radio Program 3, a w telewizji informacje o Warszawie najczęściej można było ...
-
Najpopularniejsi polscy vlogerzy 2015: przetasowania w czołówce
... .pl i Fejsbuka.pl. Natomiast w prasie dominowały tytuły „Gazeta Wyborcza – Płock”, „Gazeta Wyborcza – Trójmiasto” i „Gazeta Ostrowska”, a w RTV Polskie Radio Program 4, Radio ESKA Łódź oraz Radio ESKA Warszawa. W podsumowaniu wartości ekwiwalentu reklamowego publikacji liderem okazał się Cyber Marian. 6,1 mln złotych – tyle należałoby wydać na ...
-
8 kroków do nawigacji
... Wynaleziony w 1731 roku do dziś pozostaje w użyciu w niemal niezmienionej formie. 3) Radio Choć samo radio nie było czynnikiem, który bezpośrednio wpłynął na rozwój urządzeń nawigacyjnych ... do punktu B. Takie urządzenia będą np. dedykowane dla konkretnych typów pojazdów, jak motocykl, łódź, rower, czy ciężarówka. Nawigacje rowerowe takie jak np. Mio ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... , można zwrócić się do tradycyjnych metod komunikacji takich jak reklama w radio, telewizji, na afiszach, etc. Dużym błędem jest pominięcie istotności adresu ... reklamy. Bibliografia Bogdan G., Stawiszyński M.: "E-commerce", Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Łódź 2002 Seybold P., Marshak R.: "Klienci.com. Jak stworzyć skuteczną strategię ...