-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... będą w 2013 roku niższe od ubiegłorocznych o 6%, a wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec roku 6,341 mld złotych – prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia. Globalne wydatki reklamowe wzrosną w tym roku o 3,5%. „Nieznacznie, bo zaledwie o 0,1 p.p., skorygowaliśmy naszą poprzednią prognozę, mówiącą o obniżeniu wartości wydatków reklamowych ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... wyższe niż w roku minionym - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. Ich łączna wartość ma sięgnąć nawet 6,5 miliarda złotych. Z kolei globalne ... niezmienionym poziomie − powiedziała Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group. Według prognoz ZenithOptimedia w tym roku polscy reklamodawcy zwiększą swoje inwestycje w reklamę telewizyjną ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... procenta wyższe niż w roku bieżącym - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. Z kolei globalne wydatki mają wspiąć się o 4,7 procenta, co byłoby wynikiem o ... − powiedziała Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group. Prognoza dynamiki wydatków reklamowych na polskim rynku Według analityków ZenithOptimedia wydatki na reklamę telewizyjną wzrosną w ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... bieżącym roku wydatki na reklamę w naszym kraju mają być o 1,8 procenta wyższe niż w roku minionym - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. Ich łączna wartość ma nieznacznie przekroczyć 6,5 miliarda złotych. Z kolei globalne wydatki mają wspiąć się o 5,3 procenta, sięgając 523 miliardów dolarów. W ...
-
Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009
... 2009 r. o 51 proc. Będzie to najszybciej rozwijający się region na świecie - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Według prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia w 2007 r. rynek reklamowy w Europie Środkowo - Wschodniej wzrośnie o 15,6 proc. (w porównaniu do 2006 r.), w 2008 r. - o 14,4 proc. a w 2009 r. - o 13 ...
-
Rynek reklamy: spada udział telewizji
... wciąż ogromne przede wszystkim dzięki wydatkom branż FMCG. Według najnowszych prognoz ZenithOptimedia Igrzyska w Pekinie przełożą się na dodatkowy wzrost wydatków telewizyjnych zwłaszcza w Chinach i krajach sąsiadujących. Po raz kolejny analitycy ZenithOptimedia podnieśli również prognozy dla wydatków reklamowych w Internecie. W tym roku wzrosną ...
-
Rynek reklamy w Europie rozwija się
... regionu CEE: Ukraina, Rosja, Rumunia, Mołdawia i Białoruś. Specjaliści ZenithOptimedia szacują, że w przyszłym roku reklama na świecie będzie rosła szybciej niż w roku bieżącym. Z najnowszego raportu wynika, że przyszłoroczna średnia wyniesie 6,4 proc. Sieć domów mediowych ZenithOptimedia podniosła również prognozy dla rozwoju reklamy internetowej ...
-
Boom na rynku reklamy internetowej
... o 33,5 proc. w tym roku. Bardziej powściągliwa, ale nadal optymistyczna, jest firma ZenithOptimedia, plasująca ów wzrost na poziomie 28 proc. - Wzrost jest niezaprzeczalnie silny, a jego ... 16 proc. W Portugalii natomiast sięgnąć on ma poziomu 50 proc. - prognozuje ZenithOptimedia. Ogromny wpływ na poziom wydatków na reklamę internetową ma Wielka ...