-
Ekologiczne płyty
... jako pierwsza na świecie rozpocznie masową produkcję dysków wykonanych z plastiku opartego na materiale roślinnym. Sanyo Mavic Media we współpracy z Mitsui Chemicals opracowało polimeryzowany kwas mlekowy uzyskiwany z kukurydzy. Na jego bazie stworzono plastik o właściwościach umożliwiających zastosowanie w produkcji płyt. ...
Tematy: płyty cd -
Newsy na pulpicie
... nagłówki artykułów umieszczonych na ponad stu portalach internetowych. Nagłówki pogrupowane są w kategorie tematyczne, takie jak: wiadomości dnia, sport, komputery, internet, media, biznes, finanse, prawo, kultura, nauka i wiele innych. Przez kliknięcie w wybrany nagłówek użytkownik programu przenosi się natychmiast do treści artykułu. Cafe ...
Tematy: multimedia cafe, cafe news -
Radek Pazura online
... jego życia zawodowego w sieci. Oficjalną stronę www aktora przygotowała agencja discipl!ne Media Group. W serwisie można znaleźć między innymi biografię, listę ról filmowych i teatralnych ... przed nim wyzwania." – powiedziała Luiza Pawłowska, General Manager discipl!ne Media Group. Strona powstała w oparciu o technologię Flash™ MX firmy Macromedia ...
Tematy: radek pazura -
Cyfrowa księgarnia Adobe
... Media Store oferujący szeroką gamę materiałów w formacie PDF. Oferuje on do natychmiastowego pobrania tysiące tytułów ... także linki do czasopism i gazet cyfrowych, map, raportów z badań i innych dokumentów PDF. Serwis Adobe Digital Media Store wykorzystuje funkcje odczytu książek elektronicznych programu Adobe Reader 6.0. Program ten oferuje łatwy ...
-
Wyzwania public relations 2004
... w firmie i zewnętrznym postrzeganiu organizacji. 9. Specjaliści marketingu agresywnie będą wprowadzać w życie super-oszczędne i super-wydajne metody. To kieruje spojrzenia na wolne media i marketing bezpośredni i oznacza, że termin "komunikacja marketingowa" zajmie bardziej znaczące miejsce w leksykonie public relations. Jak pokazały na przykład ...
Tematy: -
Premiery Sony Ericsson
... radio, odtwarzacz plików MP3 i moduł Bluetooth. Oprócz nowych telefonów, Sony Ericsson zaprezentowało też innowacyjne akcesoria. Niewątpliwie najciekawszym z nich jest przystawka Media Viewer MMV-100. To moduł Bluetooth wpinany do telewizyjnego euro-złącza. Pozwala ona przesyłać drogą bezprzewodową obrazy i dźwięki z telefonu do telewizora czy ...
-
Internetowe zawody strzeleckie
... realizacji głównego celu kampanii – promocji Polskiego Portalu Strzeleckiego Wiatrówki.pl" – mówi Szymon Szmigiel koordynator projektu Kolter CUP z Agencji Interaktywnej AMP Media. "Naszym zadaniem jest promocja strzelectwa sportowego jako nowej, atrakcyjnej formy spędzania wolnego czasu, niezależnie od miejsca w którym się znajdujemy, stąd ...
-
Klient złapany w sieć
... (czyli ponad 8%). Widoczny progres spowodowany jest przede wszystkim przez pojawienie się na rynku reklamy internetowej nowych zleceniodawców, o zwiększonych wymaganiach wobec media planów oraz zwiększania się ogólnych wydatków w sieci. Niebagatelny jest również fakt nabierania wiatru w żagle, po kryzysie z lat 2001-2003, przez rozwijające ...
-
Sprzedaż w dół, reklama w górę
... 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły o prawie 40 procent, natomiast liczba emisji była większa o ponad 30 procent. W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały gazety (+103 proc.). Od początku roku wydatki na reklamę aut osobowych są większe ...
-
Tulip już nie chce Commodore
... transakcji to 33 mln USD. Holenderska firma posiada prawa do marki Commodore od września 1997. Teraz przekazuje je Amerykanom. Yeahronimo Media Ventures nie wypłaci Tulipowi całej kwoty od razu - spłata transakcji zakończy się w roku 2010. Tulip niedawno rozpoczął sprzedaż urządzenia C64 ...
-
Obligacje skarbowe w sieci
... rzeszy użytkowników. Strategię na 2005 rok przygotowaliśmy na podstawie badań promocji Obligacji Skarbu Państwa przeprowadzonej w roku 2004." – mówi Anna Kaczmarek, media planner w agencji HYPERmedia. Na podstawie badań wyników zeszłorocznej kampanii, w której oferta Ministerstwa Finansów dotarła do niemal co drugiego internauty w Polsce ...
-
Polacy o handlu kobietami
... lub czytało o tym zjawisku. Głównym źródłem informacji na ten temat są media, a przede wszystkim - telewizja. CBOS zwrócił się do Polaków z pytaniem, czy ufają ... że prasa, radio i telewizja pełni bardzo ważną rolę prewencyjną. Panuje przekonanie, iż media poprzez nagłaśnianie problemu handlu kobietami i różnego rodzaju kampanie informacyjne mogą ...
-
Rośnie zamieszanie wokół PTC
... Telekom i Vivendi komunikują się ze sobą wyłącznie za pośrednictwem sądów, domagając się od drugiej strony wysokich odszkodowań. Jak donoszą zachodnie media, trwają intensywne zabiegi o poparcie polityczne - strona niemiecka powołuje się na korzystne dla nich wyroki warszawskiego sądu i trybunału wiedeńskiego, ale mówi ...
-
Reklama w motoryzacji III 2005
... reklamę samochodów wzrosły aż o 43,4 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 22.527 razy (wzrost o 179 procent). W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowało radio (o 108,3 procent) przy wzroście liczby emisji do 11.796 razy (wzrost o 356 ...
-
Reklama w motoryzacji IV 2005
... 2004 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły o 4,7 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 13 tys. 236 (+26,8 proc.). W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały gazety (+69,4 proc.) przy spadku liczby emisji do 1.442 (-16,4 proc.). Dla porównania ...
-
Acer wprowadza Aspire 5020
... o pojemności do 80 GB, wbudowaną dwuwarstwową nagrywarką DVD-Dual oraz czytnikiem kart pamięci „6 w 1”, obsługującym formaty Secure Digital (SD), MultiMediaCard (MMC), Smart Media(SM), xD, Memory Stick oraz Memory Stick Pro. Akumulator litowo-jonowy 60 W umożliwia pracę bez zasilania sieciowego przez maksymalnie 3 godziny. Ceny ...
-
IBM: zwrot w stronę Indii
... w Europie i USA. Amerykańskie media zyskały jednak dostęp do poufnego dokumentu przygotowanego przez dyrekcję "Big Blue". Wynika z niego ... na każdym dolarze zainwestowanym za granicą, amerykańskie koncerny oszczędzają 58 centów. Dlatego amerykańskie media coraz częściej biją na alarm. Pozostaje mieć nadzieję, że przynajmniej część eksportowanych ...
-
Reklama w motoryzacji VI 2005
... 2004 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły o 38,1 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 18 285 (+41,4 proc.). W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowało radio (+133,6 proc.) przy jednoczesnym wzroście emisji do 11 248 razy (+204 procent ...
-
Orange zamiast Idei
... Idea oraz opinii publicznej o zmianie marki sieci Idea na Orange. Marka Idea zostanie zastąpiona marką Orange do końca tego roku. Media wykorzystywane w kampanii wprowadzającej markę Orange do Polski to główne ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet ...
-
Reklama w motoryzacji VIII 2005
... z sierpnia 2004 r. wydatki na reklamę samochodów skurczyły się aż o 36,5 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 9.675. W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały wyłącznie gazety (o 0,7 proc.) przy jednoczesnym spadku liczby emisji do 1.011 razy (-21,5 proc.). Najczęściej ...
-
Reklama w motoryzacji IX 2005
... reklamę samochodów skurczyły się o 6,9 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 17 tys. 787 razy (wzrost o 44,4 proc.). W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowały wyłącznie stacje radiowe (o 52,1 proc.), przy jednoczesnym wzroście liczby emisji do 9 tys. 525 razy ...
-
AMD zapowiada nowości
... ze sprzętem Viiv Intela. Maszyny oparte na tej technologii będą wyposażone w pilota zdalnego sterowania i będą pracować pod kontrolą systemu operacyjnego Media Center Edition. Według Intela, użytkownik tego typu komputera powinien mieć możliwość przede wszystkim oglądania telewizji, grania w gry i pobierania danych z sieci ...
-
Autodesk kupił Alias
... im bardziej wyczerpujący pakiet rozwiązań. Rozwiązania, technologia i usługi Alias zostaną włączone do działów Manufacturing Solutions (Rozwiązania dla Przemysłu) i Media & Entertainment (Media i Rozrywka) Autodesk, oraz do jego organizacji doradczej. Alias StudioTools – oprogramowanie do projektowania, poczynając od prostych szkiców dwuwymiarowych ...
-
Lekki Prestigio Visconte 130
... 130 wykorzystuje panoramiczną matrycę LCD o przekątnej 13 cali i formacie 16:10 wykonaną w technologii Glare. W połączeniu z kartą graficzną Intel® Graphics Media Accelerator (GMA) 900 Extreme 3 pozwala uzyskiwać powierzchnię roboczą o rozdzielczości 1280x768. Dwuwarstwowa nagrywarka DVD±RW/DVD+R9 wykorzystana w notebooku umożliwia zapisywanie ...
-
Reklama na dużym ekranie
... o potrzebie znalezienia alternatywy dla tej drugiej. Reklamodawcy szukają jej w kategorii PRO. Jak widać skutecznie. Dominika Meinardi jest Project Directorem w PRO Media House. kontakt: dominika.meinardi@promediahouse.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Branża PR w mediach II 2006
... wzrosła liczba publikacji dotyczących PR w mediach innych niż prasa. W telewizji pojawiło się ich 71, a w radiu - 31. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (68%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (20%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się stacja ...
-
Tydzień 11/2006 (13-19.03.2006)
... media źle reagują na polskie problemy wewnętrzne, a przede wszystkim na sposób ich rozwiązywania. ... kompetencji nad nadmierną odwagą i chęcią pokazania się za wszelką cenę, połączoną z brakiem krytycyzmu wobec siebie. Europejskie media źle reagują na polskie problemy wewnętrzne, a przede wszystkim na sposób ich rozwiązywania. Do jednego worka wrzucają ...
-
Reklama w motoryzacji 2005
... na reklamę samochodów osobowych zmniejszyły się o 4,1 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 168.094 (wzrost o 35,6 procent). W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków reklamowych zanotowały wyłącznie stacje radiowe (wzrost o 28,9 procent) oraz gazety (o 21,4 procent więcej). Liczba emisji reklam samochodów osobowych ...
-
Branża PR w mediach III 2006
... publikacji o public relations w mediach innych niż prasa - w tym miesiącu w radiu i telewizji ukazały się aż 72 materiały. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (43,5%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (25%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się stacja ...
-
Jak poradzić sobie psychicznie z kryzysem medialnym
... na tym, że po przyznaniu się do błędu/pomyłki/wpadki, Twoja sytuacja z negatywnej (czyli takiej, która media lubią) poprzez wprowadzenie programu naprawczego przekształca się w pozytywną (czyli taką, która nudzi media). Całowanie atrakcyjnej dziewczyny to nie to samo, co całowanie siostry, prawda? Właśnie dlatego Twoje ...
-
Branża PR w mediach V 2006
... i instytucją była Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w maju, ich liczba w mediach utrzymuje się nadal na stosunkowo wysokim poziomie. Na takie kształtowanie ...
-
Elektroniczny numer identyfikacji ISAN
... w postaci cyfrowych znaków wodnych. Producenci aplikacji multimedialnych również zaangażowali się w projekt ISAN, czego dowodem jest integracja systemu z najnowszym odtwarzaczem Windows Media Player 11 firmy Microsoft.
-
Wirusy i robaki VI 2006
... poniżej robakiem Nyxem.e. Nyxem.e zajął w czerwcowym zestawieniu drugie miejsce. Analitycy wirusów z pewnością dobrze pamiętają tego robaka. Pojawił się w styczniu 2006 r. i media poświęciły mu wiele uwagi. Zdaniem wielu producentów oprogramowania antywirusowego Nyxem.e zainfekował setki tysięcy komputerów na całym świecie (głównie w Indiach i Peru ...
-
Branża PR w mediach VII 2006
... ukazało się, tak jak w zeszłym miesiącu, w kategorii PR-u Polski - stanowiły one 42,5% przekazów na ten temat. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (67,2%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (15,3%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-u na pierwszym miejscu, z dwunastoma publikacjami, uplasowała ...
-
Tydzień 32/2006 (07-13.08.2006)
... media analizują przyczyny i potencjalne skutki podjęcia właśnie teraz przez Stany Zjednoczone ... sprzedaż. Komentarz do wydarzeń gospodarczych ROSJA SKREŚLONA PRZEZ STANY ZJEDNOCZONE Z LISTY PAŃSTW OBJETYCH ULGAMI Światowe media analizują przyczyny i potencjalne skutki podjęcia właśnie teraz przez Stany Zjednoczone decyzji o wykreśleniu Rosji z ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem