7 dni Mistral w sieci
2003-03-17 11:35
Przeczytaj także: Kreatywna kampania LUKAS Bank
Seria Mistral obejmuje trzy modele Peugeot: 206, 307 oraz 406 w specjalnej cenie, wyposażone standardowo miedzy innymi w klimatyzację. Skierowane są one do użytkowników, którzy nie tylko cenią sobie komfortowe letnie podróże, ale także lubią auta z klasą i wyrazistą osobowością.Kampania obejmuje między innymi mini site w pełni poświęcony limitowanym modelom. Pod adresem dostępne są wyczerpujące informacje związane z wyposażeniem, charakterystyką techniczną oraz cennikiem.
Poza serwisem internetowym przygotowana została również kampania reklamowa w największych portalach informacyjnych: Onet, wp, Interia, Gazeta i w najpopularniejszych vortalach motoryzacyjnych Autocentrum, Autosukces, Autoswiat, mojeauto, czy Trader. Jednym z wykorzystanych w promocji formatów jest expand banner będący wciąż nowością wśród form reklamy internetowej. Elementem promocji jest również kampania mailingowa skierowana zarówno do osób prywatnych, jak i właścicieli firm. Podstawowym celem wszystkich działań Peugeot związanych z serią Mistral jest podkreślenie i wyraźne wyróżnienie tej serii ze względu na jej niepowtarzalność i wyjątkową ofertę cenową.
Kampania internetowa odbywa się w dwóch etapach i kończy 21 marca. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowych zajęła się firma Media Contacts.
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl
Przeczytaj także
-
Peugeot 508 SW Plug-in Hybrid 225 z długą listą zalet
-
Peugeot 2008 1.2 Puretech EAT8 GT
-
Peugeot 508 SW PSE, czyli atrakcyjne kombi
-
W Gliwicach ruszyła produkcja użytkowych pojazdów elektrycznych Stellantis
-
Peugeot 508 SW 1.5 BlueHDi EAT8 GT
-
Peugeot 408 1.2 PureTech EAT8 łączy modę z rodzinnym charakterem
-
Peugeot 3008 1.2 PureTech, czyli mały silnik w dużym aucie
-
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi cieszy nie tylko oko
-
Peugeot 308 SW PHEV puka do drzwi klasy premium