Nowa kampania Peugeot
2003-04-28 09:26
Przeczytaj także: 7 dni Mistral w sieci
"Chcieliśmy, aby kampania wyraźnie eksponowała niepowtarzalność Peugeot 307 SW: panoramiczny szklany dach i modularność siedzeń. Estetyka, jasność, dynamika - to cechy, które charakteryzują ten model, pełen nowoczesnych rozwiązań, w którym bezpieczna podróż dostarcza coraz to nowych wrażeń." - powiedziała Agnieszka Brzezińska, specjalista ds. marketingu Peugeot Polska.Kreacja kampanii przygotowana we współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia oparta jest na pokazaniu zarówno wnętrza auta, jak i tego, co można zobaczyć na zewnątrz, dzięki panoramicznemu dachowi. Wykreowane obrazy to między innymi podwodny rejs, podniebny lot oraz kosmiczna podróż. Osadzone w niebiesko-białej kolorystyce Peugeot projekty oparte zostały na haśle "Innowacyjny, emocjonujący, przestrzenny – zaproszenie do marzeń, odkryj w salonach Peugeot."
Kampania dostępna jest w największych portalach informacyjnych: Onet, WP, Interia, Gazeta, uznanych serwisach: Newsweek, Wprost, Polityka oraz najpopularniejszych wortalach motoryzacyjnych: Autocentrum, Autosukces, AutoSwiat, Mojeauto, Trader. Wykorzystano takie formaty reklamy internetowej jak toplayery, billboardy, popundery, skyscrapery, advertoriale.
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl
Przeczytaj także
-
Peugeot 2008 1.2 Puretech EAT8 GT
-
Peugeot 508 SW PSE, czyli atrakcyjne kombi
-
W Gliwicach ruszyła produkcja użytkowych pojazdów elektrycznych Stellantis
-
Peugeot 508 SW 1.5 BlueHDi EAT8 GT
-
Peugeot 408 1.2 PureTech EAT8 łączy modę z rodzinnym charakterem
-
Peugeot 3008 1.2 PureTech, czyli mały silnik w dużym aucie
-
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi cieszy nie tylko oko
-
Peugeot 308 SW PHEV puka do drzwi klasy premium
-
Peugeot 408 dotarł już do Polski