eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Kampania reklamowa Onet.pl

Kampania reklamowa Onet.pl

2005-01-21 09:32

Emisją spotu o zakopiańskim niedźwiedziu, który upewnia się, czy turysta pytający o pogodę był na Onecie, najpopularniejszy polski portal rozpoczął multimedialną kampanię reklamową. Obejmie ona telewizję, prasę, radio, reklamę wewnętrzną i BTL.

Przeczytaj także: Kampania wizerunkowa WP

Jest to pierwsza czysto wizerunkowa kampania portalu od 2001 roku.

Hasłem przewodnim kampanii jest slogan „A byłeś na Onecie?”, który będzie wykorzystywany we wszystkich mediach. Kampania z założenia ma być kampanią długofalową, a cztery spoty telewizyjne i kilkanaście radiowych będzie stopniowo uzupełnianych o nowe kreacje. Gitarowy motyw muzyczny kończący każdy spot w telewizji i radio skomponował Lech Janerka.

W kampanii prasowej przygotowano kilkadziesiąt layoutów, dopasowanych do czytelników każdego z tytułów, wykorzystywanych w kampanii. Każdy layout zostanie wykorzystany tylko do jednej emisji.

Tradycyjnie kampanię zaplanował, przygotował i zakupił dział komunikacji marketingowej Onet.pl, bez udziału agencji reklamowej i domu mediowego. W planowaniu telewizji pomógł dział planowania TVN.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: