Kampania reklamowa Onet.pl
2005-01-21 09:32
Przeczytaj także: Kampania wizerunkowa WP
Jest to pierwsza czysto wizerunkowa kampania portalu od 2001 roku.Hasłem przewodnim kampanii jest slogan „A byłeś na Onecie?”, który będzie wykorzystywany we wszystkich mediach. Kampania z założenia ma być kampanią długofalową, a cztery spoty telewizyjne i kilkanaście radiowych będzie stopniowo uzupełnianych o nowe kreacje. Gitarowy motyw muzyczny kończący każdy spot w telewizji i radio skomponował Lech Janerka.
W kampanii prasowej przygotowano kilkadziesiąt layoutów, dopasowanych do czytelników każdego z tytułów, wykorzystywanych w kampanii. Każdy layout zostanie wykorzystany tylko do jednej emisji.
Tradycyjnie kampanię zaplanował, przygotował i zakupił dział komunikacji marketingowej Onet.pl, bez udziału agencji reklamowej i domu mediowego. W planowaniu telewizji pomógł dział planowania TVN.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Najczęściej cytowane media II 2024. TVN24, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza na podium
-
Najczęściej cytowane media 2023. Rzeczpospolita liderem
-
Najczęściej cytowane media XI 2023. TVN24 znów liderem
-
Najczęściej cytowane media X 2023. TVN24 na czele
-
Najczęściej cytowane media IX 2023. Gazeta Wyborcza, Onet i Rzeczpospolita na podium
-
Najczęściej cytowane media VIII 2023. Rzeczpospolita, Wirtualna Polska oraz RMF FM
-
Najczęściej cytowane media VII 2023. Rzeczpospolita, Wirtualna Polska oraz Gazeta Wyborcza na podium
-
Najczęściej cytowane media V 2023. RMF FM, TVN24 oraz Rzeczpospolita na podium
-
Najczęściej cytowane media III 2023. Na podium Gazeta Wyborcza, RMF FM oraz Onet