eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Spoty radiowe w Internecie

Spoty radiowe w Internecie

2004-10-28 00:45

Od 25 października sieć Ad.net jako pierwsza na polskim rynku proponuje swoim klientom RadioSpot - nową formę reklamy pozwalającą na emitowanie spotów radiowych w Internecie.

Przeczytaj także: Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu

Pomysł na RadioSpot powstał dzięki współpracy z internetowym Radiem Friko. Obecnie Ad.net może zaproponować swoim klientom reklamę internetową wykorzystującą ich spoty radiowe – w ten sposób informacja, którą do tej pory usłyszeć można było jedynie w tradycyjnym radiu, trafi także do osób korzystających na co dzień z rozgłośni dostępnych on-line.

Spoty radiowe z materiałem reklamowym klienta są emitowane tuż po zalogowaniu się użytkownika na stronie – przed rozpoczęciem słuchania radia. W ten sposób informacja o produkcie jest pierwszą wiadomością, jaką słuchacz otrzymuje, co wydatnie zwiększa skuteczność tej formy reklamy. Każda kolejna inicjacja połączenia z radiem pozwala na ponowne wysłuchanie spotu. Uzupełnieniem dla dźwięku jest odpowiadająca reklamie zmiana wyglądu strony WWW radia emitującego kampanię (forma klasycznego sponsoringu internetowego).

"Dzięki współpracy z jedną ze stacji – Radiem Friko – jesteśmy w stanie zaproponować emisję spotów przygotowanych przez klientów dla stacji "offline" i dotarcie do odbiorców radia internetowego. Poszukujemy w chwili obecnej kolejnych partnerów – internetowych rozgłośni, dzięki którym będziemy rozwijać ofertę RadioSpot, jednocześnie budując sieć współpracujących e-stacji radiowych." – mówi Adam Kwaśniewski, dyrektor handlowy Ad.net – "Nie ukrywam, że planując ten nowy rodzaj internetowej kampanii wzorowaliśmy się na doświadczeniu firm z naszego holdingu mediowego – Ad.point (właściciela sieci stacji lokalnych) oraz Działu Radiowego CR Media, łącząc to z własną znajomością specyfiki reklamy internetowej."

"Ta część rynku jest wręcz skazana na wzrost!" – uważa Maciej Teliszewski, Dyrektor Handlowy Działu Radiowego CR Media – "Tak pod względem ilości słuchaczy jak i pod względem wykorzystania internetowego radia jako kanału komunikacji marketingowej. Wybór stacji radiowej (już na poziomie tradycyjnym) jest wyborem emocjonalnym, co zwiększa siłę przekazu, zaś w radiu internetowym motywacja emocjonalna i czynniki z nią związane są jeszcze wyższe niż w stacjach tradycyjnych. Oczywiście na dzień dzisiejszy jest to ciągle bardzo wąski rynek, który jest ograniczony w naszym kraju przede wszystkim technologią. Jednak wraz z rozwojem technologii będzie to bardzo ciekawy kanał komunikacji, uzupełniający inne oferty - zwłaszcza dla młodych ludzi."


oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Gemius SA na Litwie

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: