Polskie sklepy internetowe
2004-10-27 11:09
Przeczytaj także: 10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
Raport z badania funkcjonalności polskich sklepów internetowych skupia się przede wszystkim na stosowanych w Polsce metodach zwiększania efektywności eCommerce. Zbadano zatem jak buduje się zaufanie klienta, pomaga odnaleźć poszukiwany produkt, jak zapobiega się porzucaniu koszyków.Janmedia Interactive odniosła uzyskane w Polsce dane do swych doświadczeń z USA - rynku bardziej doświadczonego i stabilnego niż krajowy. Eksperci Janmedia uważają iż taka analiza pozwoli na określenie metod zwiększania efektywności polskich sklepów internetowych. Polskie firmy mogą uczyć się niejako na błędach swych amerykańskich odpowiedników.
Z raportu dowiemy się zatem nie tylko jakie jest obecny stan polskiego handlu elektronicznego ale też co można zrobić aby znacznie zwiększyć dochody poszczególnych sklepów.
Cross-border w e-commerce. Jak się miewa?
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl





5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]
