Polskie sklepy internetowe
2004-10-27 11:09
Przeczytaj także: 10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
Raport z badania funkcjonalności polskich sklepów internetowych skupia się przede wszystkim na stosowanych w Polsce metodach zwiększania efektywności eCommerce. Zbadano zatem jak buduje się zaufanie klienta, pomaga odnaleźć poszukiwany produkt, jak zapobiega się porzucaniu koszyków.Janmedia Interactive odniosła uzyskane w Polsce dane do swych doświadczeń z USA - rynku bardziej doświadczonego i stabilnego niż krajowy. Eksperci Janmedia uważają iż taka analiza pozwoli na określenie metod zwiększania efektywności polskich sklepów internetowych. Polskie firmy mogą uczyć się niejako na błędach swych amerykańskich odpowiedników.
Z raportu dowiemy się zatem nie tylko jakie jest obecny stan polskiego handlu elektronicznego ale też co można zrobić aby znacznie zwiększyć dochody poszczególnych sklepów.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Zakupy online (ale nie spożywcze) wybiera już 88 proc. Polaków
-
Akt o usługach cyfrowych. Jak wpłynie na e-commerce?
-
Dyrektywa Omnibus wciąż sporym problemem dla e-commerce
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
-
Sprzedaż e-commerce ruszyła za granicę. Skąd ten pęd?
-
Oto najlepsze blogi e-commerce w kategorii "Dom i ogród"
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
-
Trendy w e-commerce 2024
-
Na Black Friday czekają sklepy, klienci i cyberprzestępcy