eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Konkurs na najlepszą reklamę

Konkurs na najlepszą reklamę

2004-08-06 00:02

Już tylko niespełna 4 tygodnie pozostały polskim firmom i agencjom marketingu internetowego, aby zgłosić się do międzynarodowego konkursu na najlepszą kampanię internetową AD:TECH Awards. Do udziału w konkursie zaproszone są wszystkie firmy, które mogą pochwalić się interaktywnym projektem WWW zrealizowanym po 1 maja 2003.

Przeczytaj także: Reklama tradycyjna a marketing internetowy

Główny cel przedsięwzięcia to promocja przełomowych osiągnięć w e-marketingu. Konkurs adresowany jest do firm z całego świata specjalizujących się w tak różnych dziedzinach internetowego rzemiosła jak reklama, optymalizacja i pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, projektowanie stron WWW i wielu innych. W sumie do wyboru jest 5 kategorii i kilkanaście podkategorii.

W tym roku oceny zgłoszonych prac podjęło się aż 65 ekspertów z różnych dziedzin e-marketingu, reprezentujących m.in. takie firmy jak DoubleClick, Procter & Gamble czy OgilvyOne worldwide.

Patronat medialny nad tegoroczną edycją konkursu AD:TECH objęli Forbes.com, AdAge.com, Creativity, AdCritic.com i BtoB Magazine.

Rozdanie nagród przewidziane jest na 8 listopada 2004 w Hotelu Hilton w Nowym Jorku.

oprac. : Witold Sokołowski / epr epr

Przeczytaj także

Obiad za domenę

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: