Konkurs na najlepszą reklamę
2004-08-06 00:02
Przeczytaj także: Reklama tradycyjna a marketing internetowy
Główny cel przedsięwzięcia to promocja przełomowych osiągnięć w e-marketingu. Konkurs adresowany jest do firm z całego świata specjalizujących się w tak różnych dziedzinach internetowego rzemiosła jak reklama, optymalizacja i pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, projektowanie stron WWW i wielu innych. W sumie do wyboru jest 5 kategorii i kilkanaście podkategorii.W tym roku oceny zgłoszonych prac podjęło się aż 65 ekspertów z różnych dziedzin e-marketingu, reprezentujących m.in. takie firmy jak DoubleClick, Procter & Gamble czy OgilvyOne worldwide.
Patronat medialny nad tegoroczną edycją konkursu AD:TECH objęli Forbes.com, AdAge.com, Creativity, AdCritic.com i BtoB Magazine.
Rozdanie nagród przewidziane jest na 8 listopada 2004 w Hotelu Hilton w Nowym Jorku.
oprac. : Witold Sokołowski / epr
Przeczytaj także
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
-
Rynek reklamy napędzany przez online
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
-
Google udostępnia Moje Centrum Reklam
-
Ulga sponsoringowa - jakie korzyści podatkowe?