eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Dla luzaków i sportowców

Dla luzaków i sportowców

2004-08-05 00:01

Pepsi Cola General Bottlers proponuje internautom nowe atrakcje online. Dla odbiorców 7UP przygotowana została pod adresem www.7up.pl nowa odsłona serwisu Fido Dido, na stronie www.gatorade.pl natomiast, udostępniono informacje dla sportowców oraz wszystkich tych, którzy prowadzą aktywny tryb życia. Oba serwisy przygotowała agencja digital One.

Przeczytaj także: Partnerzy CMS z digital One

W ramach odświeżenia internetowego wizerunku 7UP, dotychczasowy serwis WWW zyskał nowy wygląd i funkcjonalności. W dalszym ciągu postacią przewodnią marki jest Fido, który tym razem jednak proponuje internautom inny rodzaj rozrywki niż wcześniejsze gry i konkursy spod znaku szalonych "fidozofii". Głównym elementem witryny jest bowiem praktyczny "kreator", dzięki któremu użytkownicy serwisu mogą zaopatrywać się w projektowane przez siebie na stronie gadżety: zaproszenia, podkładki pod kubki, kartki pocztowe czy okładki na płyty.

Nowy serwis produktowy (oraz jego czeska wersja) stworzony został z myślą o działaniach internetowych na rzecz marki, zaplanowanych przez firmę Pepsi na drugą połowę 2004 roku.

Od maja br. pod adresem funkcjonuje także inny serwis Pepsi, wykonany przez digital One (przy merytorycznym wsparciu PR ComPress). Jest on poświęcony wprowadzonemu na rynek polski na początku ubiegłego roku napojowi izotonicznemu - Gatorade.

Witryna, spójna ze stylistyką pozostałych serwisów tego produktu na świecie, oferuje użytkownikom na bieżąco poszerzaną, bogatą bazę merytoryczną. Na stronach internetowych znaleźć można artykuły o tematyce medycznej oraz teksty poradnikowe przeznaczone dla sportowców.

Rozwój serwisu zakłada zwiększenie liczby proponowanych tu aktywności (m.in. o konkursy przeznaczone dla internautów i klubów typu fitness) oraz budowanie wokół niego lojalnej marce społeczności.

"Chcemy aby witryna dostarczała fachowych porad z zakresu nawadniania i odżywiania sportowców. Stawiamy na rzetelną wiedzę, którą gwarantuje instytut naukowy GSSI" - mówi Aneta Dworak - Brand Manager Gatorade. Użytkownicy Gatorade.pl mogą bowiem cały czas wymieniać korespondencję z polskim ekspertem Gatorade Sport Science Institute – dr Zbigniewem Szygułą, który odpowiada na pytania i udziela porad nie tylko sportowcom, ale także wszystkim osobom aktywnym fizycznie.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: Pepsi Cola, digital One, 7UP, Gatorade

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: