Sukces kampanii Kupuj Nasze.PL
2009-09-25 13:08
Przeczytaj także: Wybieramy polskie produkty
Kolejna istotna rzecz to wizerunek polskiego produktu, który w naszej świadomości często jest jeszcze daleki od ideału. Tymczasem jest bardzo wiele przykładów, które pokazują, że to co polskie może być naprawdę dobre. Dzięki inicjatywie „Kupuj Nasze.PL” coraz więcej Polaków dowiaduje się, że produkujemy luksusowe jachty, samoloty, sportowe samochody, popularne w wielu krajach autobusy, a także cenione na świecie oprogramowanie komputerowe, czy sprzęt sportowy – produkty zazwyczaj nie utożsamiane z naszym krajem.
Z kampanii wynika, że jest całe grono polskich firm, które mogą poszczycić się sukcesami. Jednym z celów Fundacji jest wyróżniać je, łatwym do odczytania znakiem „Kupuj Nasze.PL”. W trakcie całej kampanii do programu tego przystąpiły 23 firmy: Bakoma, ARO, Dax Cosmetics, Joanna, Śnieżka, Tabit, Zespół Uzdrowisk Kłodzkich, Ayala, Jurajska, Biurfol, Mayones, Oceanic, Orlen Oil, Emalia Olkusz, Rystor, Kubala, AP Polska, ICAR, Huta Szkła IRENA, BPSC, ArcaBit, Polska Róża oraz M-CORPORATION.
… i w liczbach
fot. mat. prasowe
Layout Kupuj Nasze.PL
Kampanii „Kupuj Nasze.PL” towarzyszyły także działania PR. Związane z nią informacje dziewięciokrotnie pojawiły się w serwisach największych kanałów telewizyjnych, z kolei w prasie, radiu oraz Internecie opublikowane zostały ponad 60 razy. Przekaz kampanii obecny był ponadto na trzech wydarzeniach, których partnerem została Fundacja: na konferencji Retail Giga Con w Warszawie, na Międzynarodowych Pokazach Lotniczych Air Show w Radomiu oraz na Dniach Partnerstwa Lokalnego w Krakowie. Ważnym elementem kampanii jest stworzona przez agencję interaktywną Insignia strona internetowa www.kupujnasze.pl, która od kwietnia 2009 roku zanotowała ponad 70 tys. odsłon.
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Patriotyczni konsumenci
-
Daj pracę kupując polskie produkty
-
79% Polaków robi zakupy online, social commerce mniej popularny
-
E-commerce - zakupy online ratują nadwątlony budżet domowy?
-
Zachowania konsumentów: liczy się zdrowie psychiczne i doświadczenia
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
-
Za co cenimy polskie piwo?
-
Zachowania konsumentów: jak robimy zakupy podczas wakacji?
-
90% Milenialsów i Zetek stawia na zakupy online. Jakie mają zwyczaje?