eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Sukces kampanii Kupuj Nasze.PL

Sukces kampanii Kupuj Nasze.PL

2009-09-25 13:08

Przeczytaj także: Wybieramy polskie produkty


Kolejna istotna rzecz to wizerunek polskiego produktu, który w naszej świadomości często jest jeszcze daleki od ideału. Tymczasem jest bardzo wiele przykładów, które pokazują, że to co polskie może być naprawdę dobre. Dzięki inicjatywie „Kupuj Nasze.PL” coraz więcej Polaków dowiaduje się, że produkujemy luksusowe jachty, samoloty, sportowe samochody, popularne w wielu krajach autobusy, a także cenione na świecie oprogramowanie komputerowe, czy sprzęt sportowy – produkty zazwyczaj nie utożsamiane z naszym krajem.

Z kampanii wynika, że jest całe grono polskich firm, które mogą poszczycić się sukcesami. Jednym z celów Fundacji jest wyróżniać je, łatwym do odczytania znakiem „Kupuj Nasze.PL”. W trakcie całej kampanii do programu tego przystąpiły 23 firmy: Bakoma, ARO, Dax Cosmetics, Joanna, Śnieżka, Tabit, Zespół Uzdrowisk Kłodzkich, Ayala, Jurajska, Biurfol, Mayones, Oceanic, Orlen Oil, Emalia Olkusz, Rystor, Kubala, AP Polska, ICAR, Huta Szkła IRENA, BPSC, ArcaBit, Polska Róża oraz M-CORPORATION.

… i w liczbach

fot. mat. prasowe

Layout Kupuj Nasze.PL

Layout Kupuj Nasze.PL

Kampania „Kupuj Nasze.PL – Są powody do dumy” rozpoczęła się inauguracyjną konferencją 20. marca 2009 roku. Jej twórcom od początku zależało, by przekaz akcji dotarł do jak największej ilości osób. Udało się to osiągnąć, co pokazują badania TNS OBOP, z których wynika, że z kampanią zetknęło się aż o 10% osób więcej niż w roku 2008. Przyczyniły się do tego materiały reklamujące akcję, które pojawiły się w sumie w 42. różnych mediach. Dzięki zaangażowaniu domu produkcyjnego OTO FILM, na potrzeby kampanii postały trzy spoty telewizyjne, które łącznie wyemitowano ponad 1500 razy. Ponadto 20 razy przedrukowany został promujący kampanię layout prasowy, który pojawił się w prasie ogólnopolskiej, tematycznej, handlowej i branżowej.

Kampanii „Kupuj Nasze.PL” towarzyszyły także działania PR. Związane z nią informacje dziewięciokrotnie pojawiły się w serwisach największych kanałów telewizyjnych, z kolei w prasie, radiu oraz Internecie opublikowane zostały ponad 60 razy. Przekaz kampanii obecny był ponadto na trzech wydarzeniach, których partnerem została Fundacja: na konferencji Retail Giga Con w Warszawie, na Międzynarodowych Pokazach Lotniczych Air Show w Radomiu oraz na Dniach Partnerstwa Lokalnego w Krakowie. Ważnym elementem kampanii jest stworzona przez agencję interaktywną Insignia strona internetowa www.kupujnasze.pl, która od kwietnia 2009 roku zanotowała ponad 70 tys. odsłon.

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: