Wskaźnik optymizmu - II 2004
2004-02-26 00:01
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Wskaźnik optymizmu - IX 2003
W lutym po raz drugi z rzędu konsumenci lepiej oceniali sytuację bieżącą niż przyszłą. Można powiedzieć, że w tym miesiącu konsumenci zapatrywali się na przyszłość wyjątkowo pesymistycznie. W porównaniu z ubiegłym miesiącem wskaźnik oczekiwań zmniejszył bowiem swoją wartość o ponad 4 punkty.Gorsze oceny najbliższej przyszłości mają niewątpliwie związek z perspektywą przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Konsumenci obawiają się zwłaszcza wzrostu cen. Obawy przed wzrostem inflacji pozostają w lutym, podobnie jak przed miesiącem, na bardzo wysokim poziomie.
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
oprac. : Ipsos
Przeczytaj także
-
Wskaźnik optymizmu XI 2013
-
Wskaźnik optymizmu X 2013
-
Wskaźnik optymizmu IX 2013
-
Wskaźnik optymizmu VIII 2013
-
Wskaźnik optymizmu VII 2013
-
Wskaźnik optymizmu VI 2013
-
Wskaźnik optymizmu V 2013
-
Wskaźnik optymizmu IV 2013
-
Wskaźnik optymizmu III 2013