2013-12-03 13:12
W listopadzie nastroje konsumentów w górę © umbertoleporini - Fotolia.com
Przeczytaj także: Wskaźnik optymizmu X 2013
Listopadowy wynik Wskaźnika Optymizmu Konsumentów wskazuje na wzrost nastrojów konsumenckich zarówno miesiąc do miesiąca jak również rok do roku. Co więcej, analiza rok do roku pokazuje znaczną poprawę w nastrojach Polaków - w listopadzie ubiegłego roku WOK zatrzymał się na poziome 78.20 pkt. – o 6.65 pkt. mniej niż obecnie.fot. mat. prasowe
Wskaźnik optymizmu XI 2013
W listopadzie nastroje konsumentów znowu w górę. Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) Ipsos zanotował niewielki wzrost (o 2.10 pkt.) osiągając poziom 84.85 pkt.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Wskaźnik optymizmu IX 2013
Wskaźnik optymizmu VIII 2013
Wskaźnik optymizmu VII 2013
Wskaźnik optymizmu VI 2013
Wskaźnik optymizmu V 2013
Wskaźnik optymizmu IV 2013
Wskaźnik optymizmu III 2013
Wskaźnik optymizmu II 2013
Wskaźnik optymizmu I 2013
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Propozycje nowych przepisów budowlanych w ocenie deweloperów
Ulga dla samotnej matki / samotnego ojca w rozliczeniu PIT 2022/2023. Ile można zyskać?
Ostatni dzwonek na obniżenie podatku od nieruchomości firmowych za 2023 r.
Jak przygotować się do złożenia PIT-a za 2022 rok? Sprawdź co się zmienia
Ceny transferowe na celowniku fiskusa. Coraz więcej kontroli podatkowych
Senny poranek
Samochód elektryczny: czego chce od elektryka statystyczny Kowalski?