Gry na komórki w Facebook
2008-03-19 00:33
Przeczytaj także: Gry dla komórek coraz popularniejsze
W związku z tym producenci gier zaczynają wykładać własne środki na marketing, aby zwiększyć przychody. „Rynek gier mobilnych od dłuższego czasu przestał się rozwijać. Zaledwie 5% użytkowników faktycznie rejestruje i kupuje gry, w serwisach, które to oferują”, mówi Daniel Winterbottom, analityk z firmy Informa. „Operatorzy telefonii przeznaczają bardzo niewielkie środki na promocję nowych tytułów.”Tacy producenci gier, jak Digital Chocolate, zaczynają promować swoje produkcje samodzielnie, zwłaszcza w portalach społecznościowych. Umieszczenie gry Tower Bloxx w serwisie Facebook, przyniosło wymierny efekt – 400 tys. nabywców tego tytułu.
„Rezultaty tej decyzji przerosły nasze oczekiwania”, mówi Ilkka Paananen, odpowiedzialny za projektowanie gier w firmie Digital Chocolate. „W tym roku planujemy sprzedawać w ten sposób wszystkie nasze najważniejsze produkcje.”
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Uwaga na złośliwy kod w grach mobilnych
-
W gry na smartfona codziennie gra co 5. Polak
-
Gry mobilne, czyli Polacy pod ostrzałem hakerów
-
Gry online: podczas lockdownu ponad 5,8 mln ataków
-
Fala włamań na konta Instagram
-
10 najpopularniejszych gier na Androida
-
Najpopularniejsze gry mobilne i ich potencjał reklamowy
-
Jak zaistnieć na Instagramie?
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?