Reklama w TV VII 2007
2007-08-20 10:21
Przeczytaj także: Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007
MTV Polska zarobiła na reklamach w lipcu 2007 roku 13,2 mln zł, czyli o 2,37 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazł się Polsat Sport z 12,68 mln zł (wzrost o 2,35 proc.), a na trzecim Viva Polska, która zarobiła 10,32 mln zł (wzrost o 99,44 proc.).Wpływy TVN24 kształtowały się na poziomie 7,26 mln zł, AXN - 6,13 mln zł (wzrost o 22,88 proc.), Discovery Channel - 4,32 mln zł (wzrost o 3,14 proc.), 4fun.tv - 4,17 mln zł, Jetix - 4,13 mln zł (wzrost o 61,45 proc.), Cartoon Network - 3,92 mln zł (wzrost o 46,53 proc.), a VH1 - 3,63 mln zł (spadek o 13,86 proc.).
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.