Gemius: e-commerce w Polsce 2007
2007-07-30 11:49
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Konsumenci stawiają na zakupy in-line
O coraz lepszej kondycji polskiego e-commerce świadczą także prognozy firm działających na e-rynku.Jak wynika z raportu, ponad jedna trzecia (36 proc.) internautów kupujących w internecie robi to raz w miesiącu lub częściej, podobny odsetek (39 proc.) – kilka razy w roku. Magnesem przyciągającym klientów do sklepów internetowych jest przede wszystkim dostawa do domu (63 proc. wskazań), możliwość złożenia zamówienia o każdej porze (62 proc.) oraz oszczędność czasu (60 proc.) Użytkownicy aukcji internetowych zwracają natomiast w pierwszej kolejności uwagę na niższe niż w sklepach tradycyjnych ceny (72 proc.).
fot. mat. prasowe
W przypadku internautów kupujących w sklepach internetowych, co trzeci badany (33 proc.) skarżył się na zbyt długie oczekiwanie na dostawę. Co szósty respondent miał trudności ze znalezieniem właściwego produktu (16 proc.), a co ósmy spotkał się z niewłaściwą obsługą (12 proc.).
fot. mat. prasowe
Z jakimi problemami spotkał(a) się Pan(i) podczas robienia zakupów w sklepach internetowych?
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
E-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej 2007
-
Prawo a cross-border w e-commerce. Czy stosowanie przepisów z kraju pochodzenia wystarczy?
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
-
E-commerce powoli hamuje
-
Polacy o handlu internetowym
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
-
Zakupy online. 7 (przedświątecznych) wskazówek dla e-sprzedawcy
-
Zakupy online coraz bardziej mobilne. Szczególnie odzieżowe
-
Mobile coraz silniejszym trendem w zakupach online