YouTube zagrożony?
2006-07-04 12:20
Przeczytaj także: Jak oglądamy wideo w Internecie?
- Użytkownicy YouTube przyzwyczaili się bowiem nie tylko do darmowych usług, ale również do tego, że przy korzystaniu z serwisu nie są atakowani przez wszechobecne w internecie reklamy. YouTube zapowiedział natomiast, że w ciągu najbliższych miesięcy powoli i stopniowo wprowadzać będzie reklamy na swoje strony.Serwis ma 40 proc. udział w rynku dystrybucji nagrań wideo, a każdego dnia odwiedza go ok. 13 mln internautów. Analityk IDC, Josh Martin, podkreśla, że reklamy to dobry sposób na zapewnienie sobie odpowiednich środków, jednak użytkownicy mogą zdecydować się na konkurencyjne serwisy oferujące podobne usługi bez reklamowego szumu.
Może to, według IDC, spowodować poważne problemy YouTube.
oprac. : A. Budkowska / Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele