Telewizja olimpijska
2006-02-14 00:44
Przeczytaj także: Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
Najwięcej widzów w miniony weekend zgromadziły niedzielne skoki narciarskie z udziałem m.in. Adama Małysza, Kamila Stocha oraz Roberta Mateji, które przyciągnęły przed telewizory blisko 8,5 mln widzów. Chętniej oglądana była pierwsza seria skoków, która miała ponad 9 mln widownię.Zaraz po skokach narciarskich najchętniej oglądana była transmisja z łyżwiarstwa szybkiego kobiet oraz łyżwiarstwa szybkiego mężczyzn: odpowiednio: 4,5 mln oraz 3,0 mln widzów. Trzecie miejsce pod względem zainteresowania telewidzów zajęła relacja z łyżwiarstwa figurowego par - śledziło ją średnio 2,5 mln osób.
Wpływy z reklam w telewizji emitowanych w trakcie ostatniego weekendu (sobota i niedziela) w TVP1 i TVP2 wyniosły 13,4 mln zł. W porównaniu ze średnią wydatków podczas pozostałych weekendów nowego roku TVP1 odnotowała wzrost o 76,5 pkt. proc, a TVP2 – wzrost o 94,9 pkt. proc.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Wiadomości TVP 1 nie dla kobiet? Gdzie jest równouprawnienie?
-
Reklamy telewizyjne już nie ryczą
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
-
Rynek telewizyjny w 2010 roku
-
Zimowe Igrzyska Olimpijskie: wysoka oglądalność
-
Za głośne reklamy naruszeniem praw widzów
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?