PageRank się myli?
2005-12-27 12:09
Przeczytaj także: Historia online w Google po polsku
Według Tal-Ezera, pracownika naukowego na Academic College Tel Aviv błąd w algorytmie ma duże znaczenie w przydzielaniu wartości PageRank (PR) różnym serwisom – objawami błędnego zachowania się mechanizmu może być zupełnie nieuzasadnione przydzielenie zbyt wysokiego PR.Hillel sam zaprojektował odpowiedni mechanizm, który jego zdaniem będąc na podobnym poziomie złożoności powinien zwracać prawidłowe wartości.
Potwierdzenie badań matematyka można zobaczyć tutaj:
oprac. : Przemysław Strzałka / Webdiary.pl
Przeczytaj także
-
Brand phishing w I kw. 2024. Cyberprzestępcy podszywają się pod Airbnb
-
5,5 miliarda fałszywych reklam usuniętych w 2023 roku
-
Marka Microsoft najczęściej wykorzystywana przez hakerów
-
Hakerzy podszywają się pod Walmart, Microsoft i Wells Fargo
-
SEO i Google w branży turystycznej. Kto radzi sobie najlepiej w internecie?
-
Google DeepMind testuje "trenera życia osobistego" AI. Czy to dobry pomysł?
-
Wdrożenie Google Analytics 4. Co się zmieniło i jak skonfigurować GA4?
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie