eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji VIII 2007

    Reklama w telewizji VIII 2007

    02:04 09.09.2007

    W sierpniu 2007 roku praktycznie wszystkie stacje telewizyjne, które nadają naziemnie, miały większe wpływy reklamowe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach w ubiegłym miesiącu zarobił TVN. TVN zarobił w sierpniu 2007 roku na reklamach 106,93 mln zł, czyli o 29,27 proc. więcej ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Marketing offline wpływa na zachowanie online

    Marketing offline wpływa na zachowanie online

    08:53 31.08.2007

    Marketing offline motywuje konsumentów do poszukiwania informacji o produkcie w sieci i wpływa na ich decyzje zakupowe. W badaniu JupiterResearch 67 proc. respondentów do poszukiwania w sieci informacji o produkcie lub usłudze zachęciły kanały offline. 39 proc. spośród tych osób po uzyskaniu informacji w Internecie decydowało się na zakup produktu ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing offline, reklama telewizyjna
  • Reklama w TV VII 2007

    Reklama w TV VII 2007

    10:21 20.08.2007

    MTV Polska miała największe wpływy reklamowe w lipcu 2007 r. spośród wszystkich kanałów tematycznych - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. MTV Polska zarobiła na reklamach w lipcu 2007 roku 13,2 mln zł, czyli o 2,37 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazł się Polsat Sport z 12,68 mln zł ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007

    Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007

    00:22 16.08.2007

    ... . (jeśli jednak weźmiemy je pod uwagę dynamika osiągnęła poziom 11,8 proc.). Najwyższą dynamiką, w porównaniu z analogicznym okresem 2006 r. cechowały się reklama internetowa (+39,6 proc.), reklama kinowa (+13,6 proc.) oraz telewizja (+13,1 proc.). Poniżej średniej rynkowej rosły nakłady na reklamę w radiu (+2,9 proc.), w magazynach (3,1 proc ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji VII 2007

    Reklama w telewizji VII 2007

    00:01 10.08.2007

    W lipcu 2007 roku w porównaniu z lipcem 2006 roku wzrosły wpływy reklamowe anten Telewizji Polskiej, a zmalały TVN i Polsatu - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. TVN zarobił w lipcu 2007 roku na reklamach 101,69 mln zł, czyli o 2,33 proc. mniej niż w lipcu 2006 roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 99,34. Kanał ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Product placement po polsku

    Product placement po polsku

    11:13 02.08.2007

    Jakie marki pojawiają się w polskich serialach najczęściej? W czerwcu były to m.in. TVN24, Seat, Nutella, VW i Audi. W ekspozycji brandów przoduje TVN. Firma Pentagon Research przeprowadziła badanie seriali w czterech głównych stacjach telewizyjnych pod kątem ekspozycji produktów, marek i logotypów. Najwięcej ekspozycji zanotowano w serialach ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, product placement, reklama telewizyjna, reklamy telewizyjne
  • Starlink: reklama w telewizji I-VI 2007

    Starlink: reklama w telewizji I-VI 2007

    01:01 28.07.2007

    Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w pierwszym półroczu o 16,4 proc. Przychody najszybciej rosły TVN, a najwolniej Polsatowi. Firmy coraz więcej wydają na reklamę telewizyjną. Według obliczeń domu mediowego Starlink w pierwszym półroczu 2007 roku wartość rynku reklamy telewizyjnej wzrosła o 16,4 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Reklamodawcy ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji I-VI 2007

    Reklama w telewizji I-VI 2007

    10:35 11.07.2007

    Telewizja TVN miała w pierwszym półroczu 2007 r. największe wpływy reklamowe i tym samym wyprzedziła Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. TVN zarobił w pierwszym półroczu 2007 roku na reklamach 1,05 mld zł, czyli o 12,04 proc. więcej niż w tym samym okresie, ale ubiegłego roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 1,03 mld ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji - czerwiec 2007

    Reklama w telewizji - czerwiec 2007

    01:10 09.07.2007

    W czerwcu br. na reklamę w telewizji wydano 837,3 mln zł, czyli o 15,4 proc. więcej niż przed rokiem - wynika z danych TNS OBOP. Wśród stacji telewizyjnych największe cennikowe wpływy z reklam zanotował Polsat - 188,1 mln zł, o 11 proc. wyższe niż w czerwcu 2006 r. Plasujący się na drugiej pozycji TVN odnotował w tym okresie 173,6 mln zł wpływów z ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Polsat Sport liderem kanałów tematycznych

    Polsat Sport liderem kanałów tematycznych

    00:25 12.06.2007

    Polsat Sport - lider kanałów tematycznych pod względem wpływów reklamowych, zarobił w maju 28,57 mln zł, czyli dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (14,05 mln). Na drugim miejscu znalazł się TVN24 z wynikiem 17,8 mln zł. Na trzeciej pozycji jest muzyczna stacja MTV Polska, która zarobiła 17,5 mln zł. W maju 2006 roku, wpływy ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna

poprzednia  

1 ... 6 7 8 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: