eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy
  • Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.

    Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.

    00:20 19.01.2019

    ... . Gross Rating Point) jest to suma ratingów czyli wartości, które określają jaki % grupy celowej (populacji) zetknął się z pojedynczą emisją naszej reklamy. ** Analiza została przeprowadzona na bazie danych: Nielsen Audience Measurement, grupa Wszyscy 16-49 WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?

    10:02 17.01.2019

    ... pierwszeństwo jest grudzień, kiedy Media Expert wydał na przedświąteczne reklamy kwotę 79 mln zł. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów ... branży motoryzacyjnej w skali miesięcznej 2018 roku występowało większe zróżnicowanie liderów reklamy, w porównaniu do innych branży. Tutaj inwestowały marki takie jak – Toyta ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?

    Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?

    13:11 04.01.2019

    ... , Credit Agricole, PKO BP oraz BGŻ BNP Paribas. Finanse: typy reklamowanych usług W badanym okresie branża finansowa wciąż w największym stopniu inwestowała w reklamy bankowości (tym razem aż 72 proc. wszystkich kategorii produktowych), usług finansowych, ubezpieczeń oraz kart płatniczych. Telekomunikacja: marki o największych wydatkach reklamowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

    Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

    09:21 20.12.2018

    ... będą one wzrastać regularnie o 10,1%. Kreatywna reklama bliżej odbiorcy Reklamodawcy coraz częściej dostrzegają zalety cyfrowej reklamy zewnętrznej. Według danych opublikowanych przez Amerykańskie Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej (OAAA), cyfrowe tablice stanowią obecnie 21% wszystkich billboardów w tym kraju. Badania przeprowadzone przez Nielsen ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama zewnętrzna, rynek reklamy, reklama cyfrowa, outdoor
  • 12 prognoz dla rynku mediów 2019

    12 prognoz dla rynku mediów 2019

    11:30 10.12.2018

    ... 12 najważniejszych trendów, które w nadchodzącym roku wywrą największy wpływ na rynek mediów. Prognozy obejmują m.in. kwestie związane z postępami w zakresie ... zastanawiać się nad wizerunkiem kobiet w reklamie. Amazon „wyłoni się z cienia” w świecie reklamy, a jego duopol stanie się triopolem. Wiodącym czynnikiem twórczości reklamowej stanie się ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, media społecznościowe
  • Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?

    08:56 13.11.2018

    ... .), a za nią sklepy meblowe (9 proc.) oraz sieci budowlane (6 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W październiku marka Gripex zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 12 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Rutinacea, Theraflu oraz Traumon. Farmacja: typy reklamowanych produktów Największe budżety ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?

    09:59 10.10.2018

    ... . Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża telekomunikacyjna we wrześniu na reklamę w prasie wydała ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?

    11:20 14.09.2018

    ... . Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Nadal największym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?

    10:48 11.08.2018

    ... , wśród których zanotowaliśmy spadki względem ubiegłego miesiąca. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (około 40 proc. w każdej dziedzinie), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża handlowa najchętniej inwestuje w spoty ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Lidl liderem reklamy telewizyjnej

    Lidl liderem reklamy telewizyjnej

    12:31 27.07.2018

    Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. Lidl zanotował 22% wzrost GRP w tym przedziale czasowym w porównaniu z rokiem ubiegłym i jest to największy wzrost spośród marek, które były również w TOP ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna

 

1 2 ... 10 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: