eGospodarka.pl
wiadomość od św. Mikołaja

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy
  • 12 prognoz dla rynku mediów 2019

    12 prognoz dla rynku mediów 2019

    11:30 10.12.2018

    ... 12 najważniejszych trendów, które w nadchodzącym roku wywrą największy wpływ na rynek mediów. Prognozy obejmują m.in. kwestie związane z postępami w zakresie ... zastanawiać się nad wizerunkiem kobiet w reklamie. Amazon „wyłoni się z cienia” w świecie reklamy, a jego duopol stanie się triopolem. Wiodącym czynnikiem twórczości reklamowej stanie się ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, media społecznościowe
  • Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?

    08:56 13.11.2018

    ... .), a za nią sklepy meblowe (9 proc.) oraz sieci budowlane (6 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W październiku marka Gripex zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 12 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Rutinacea, Theraflu oraz Traumon. Farmacja: typy reklamowanych produktów Największe budżety ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?

    09:59 10.10.2018

    ... . Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża telekomunikacyjna we wrześniu na reklamę w prasie wydała ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?

    11:20 14.09.2018

    ... . Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Nadal największym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?

    10:48 11.08.2018

    ... , wśród których zanotowaliśmy spadki względem ubiegłego miesiąca. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (około 40 proc. w każdej dziedzinie), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża handlowa najchętniej inwestuje w spoty ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Lidl liderem reklamy telewizyjnej

    Lidl liderem reklamy telewizyjnej

    12:31 27.07.2018

    Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. Lidl zanotował 22% wzrost GRP w tym przedziale czasowym w porównaniu z rokiem ubiegłym i jest to największy wzrost spośród marek, które były również w TOP ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?

    13:56 18.07.2018

    ... : typy reklamowanych usług W czerwcu branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy bankowości (61 proc. wszystkich kategorii produktowych), usług finansowych, ubezpieczeń, ... samochody osobowe (w czerwcu 71 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy aut małych i klasy średniej, vanów, ASO oraz części samochodowych. Informacje o ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Branża handlowa nie szczędzi na reklamę

    Branża handlowa nie szczędzi na reklamę

    11:51 22.06.2018

    ... . Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 maja 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów. WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

    Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

    00:36 17.06.2018

    ... uważają, że ten inteligentny algorytm reklamowy sprawi, że konsumenci będą chętniej reagować na reklamy internetowe, a tym samym zapewni on więcej przychodów reklamodawcom i wydawcom. Podsumowując, konsumenci zobaczą tylko te reklamy, które rzeczywiście do nich przemawiają, co w konsekwencji doprowadzi do zwiększenia ich satysfakcji, większej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, uczenie maszynowe
  • Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?

    00:23 06.06.2018

    ... Agricole, PKO BP, Provident, Nationale Nederlanden oraz Visa. Finanse: typy reklamowanych usług W kwietniu branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych (34 proc. wszystkich kategorii produktowych), kont osobistych, bankowości oraz kart płatniczych. Telekomunikacja: marki o największych wydatkach reklamowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing

 

1 2 ... 10 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.