eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.

    ... środki wspomagające układ trawienny (8% udziału). Tradycyjnie już wydatki tej branży charakteryzują się dużą sezonowością. W pierwszym kwartale najwięcej reklam stanowiły reklamy środków przeciw przeziębieniu i wspomagających odporność oraz witamin. Jest to kluczowy okres sprzedażowy, dlatego wyraźnie widać rosnącą aktywność marek z tego segmentu ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę

    Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę

    Przed nami najnowsza z analiz domu mediowego Codemedia. Tym razem pod lupę wzięto I kwartał br. oraz wydatki na reklamę, jakie w tym okresie poczynił Sektor Podróże i Turystyka. Okazuje się, że reklamodawcy z tego sektora podeszli do kwestii promocyjnych z dość dużą powściągliwością. Budżety reklamowe cięła zarówno gastronomia, jak i biura podróży ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna
  • Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok

    Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok

    Ubiegłoroczne wydatki reklamowe branży e-commerce okazały się o niemal 17 mln zł niższe niż rok wcześniej. Za taki obrót spraw odpowiedzialni są m.in. dwaj najwięksi reklamodawcy czyli Allegro i Zalando, którzy okroili swoje budżety na promocję o odpowiednio 45% i 39%. Nie wszyscy jednak oszczędzali - zajmująca trzecią pozycję rankingu spółka ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce
  • Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji

    Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji

    ... o aktualnych i zbliżających się promocjach. Jak wynika z „Monitora promocji 2014” przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia 58% polskich konsumentów poszukuje okazji cenowych. Najczęściej czerpie o nich wiedzę z gazetek promocyjnych, ale reklamy w mediach też stanowią ważną cześć działań, które mają przyciągać do odwiedzenia sklepu i skorzystania ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny
  • Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    Najbardziej aktywnymi reklamodawcami telewizyjnymi 2016 roku okazały się firmy trudniące się produkcją leków i suplementów diety - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowała się Polpharma. W czołowej "10" zestawienia znalazł się również reprezentacja firm z branży FMCG oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    ... Director, Codemedia. Winiary były natomiast ostatnią w zestawieniu marką z branży FMCG. Zaznacza się coraz silniejsza tendencja do przesuwania budżetów FMCG z reklamy indywidualnej na korzyść współfinansowanych kampanii opartych o marki retailowe. Konsumenci zaczynają częściej bardziej niż markę produktu doceniać jego jakość. Stąd reklamodawcy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.

    ... jest bardzo silnie reprezentowana - co 5 reklama w bloku reklamowym należy do farmacji, a w styczniu co 3, co stanowi 20% udział GRP kategorii w rynku reklamy. Dodatkowo, branżę charakteryzuje generyczność komunikatów reklamowych (generalnie wszystkie są identyczne, promują te same benefity w analogicznych sytuacjach życiowych, niestety niczym się ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.

    Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.

    Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę e-commerce. Z analizy wynika, że najczęściej reklamowaną grupą dóbr były - co nie jest właściwie żadnym zaskoczeniem - odzież i obuwie. Budżety reklamowe okazały jednak sporo mniejsze niż przed rokiem. Reklamodawcy wydali o ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce
  • Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.

    Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.

    ... najbardziej pokaźny wzrost nakładów na promocję. Jak wynika z raportu KPMG z 2015 r. „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” kategoria zegarki i biżuteria jest jednym z najprężniej rozwijających się ... , który umożliwia dłuższy i pełniejszy kontakt z przekazem. Dodatkowo cykl życia reklamy prasowej jest dłuższy niż w innych mediach, a wiele tytułów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa
  • Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium

    Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium

    Największymi reklamodawcami telewizyjnymi w pierwszym półroczu 2016 roku byli Orange, Lidl oraz Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Z rankingu wypadł Kaufland. Niekwestionowanym liderem minionego półrocza został Lidl (29 079), wyprzedzając zeszłorocznego zwycięzcę – Orange, który ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna

 

1 2 ... 10 ... 18

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.