eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy
  • Co i za ile reklamuje branża finansowa?

    Co i za ile reklamuje branża finansowa?

    12:43 11.07.2019

    ... zł), PZU (8,9 mln zł) oraz Santander Bank Polska (8,6 mln zł). W czerwcu 2019 roku najwyższe budżety w branży finansowej zostały przeznaczone na reklamy bankowości (51 proc.) oraz usług finansowych (17 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. ubezpieczeń oraz kart płatniczych. W czerwcu 98 proc. budżetu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?

    11:40 12.04.2019

    ... pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio po 60 proc.), gdzie np. branża farmaceutyczna przeznaczyła ... W okresie od stycznia do marca 2019 roku marka Ibum zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 31 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Molekin, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek

    Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek

    11:28 25.03.2019

    Według domu mediowego Codemedia, najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym minionego roku okazał się Lidl, któremu udało się podwyższyć wskaźnik GRP o pokaźne 21% rdr. Na kolejnych pozycjach podium uplasowały się Plus oraz Orange, a czwarte miejsce przypadło w udziale T-Mobile. I to właśnie telekomunikacja okazała się branżą posiadającą ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?

    10:49 12.03.2019

    ... perfumerie (4 proc.), sieci budowlane (4 proc.) oraz sklepy sportowe (2 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W lutym marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 9 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Griperx, Gripovita oraz Regnerum. Farmacja: typy reklamowanych produktów W lutym 2019 roku ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?

    Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?

    10:11 06.03.2019

    ... . Producent zanotował 20% spadek i osiągnął 46 962 GRP – wynika z analizy Codemedia. Według raportu PMR w 2018 roku, podobnie jak w latach poprzednich, rynek leków OTC i suplementów diety napędzany był przez wysoką zachorowalność na grypę (w pierwszym kwartale 2018 r. liczba zachorowań stanowiła już ponad połowę ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?

    08:55 25.02.2019

    ... na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio 60 proc.). Najmniejsze budżety przeznaczane są na ... Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W styczniu marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 8,7 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, D-Vitum ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.

    Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.

    00:20 19.01.2019

    ... . Gross Rating Point) jest to suma ratingów czyli wartości, które określają jaki % grupy celowej (populacji) zetknął się z pojedynczą emisją naszej reklamy. ** Analiza została przeprowadzona na bazie danych: Nielsen Audience Measurement, grupa Wszyscy 16-49 WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?

    10:02 17.01.2019

    ... pierwszeństwo jest grudzień, kiedy Media Expert wydał na przedświąteczne reklamy kwotę 79 mln zł. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów ... branży motoryzacyjnej w skali miesięcznej 2018 roku występowało większe zróżnicowanie liderów reklamy, w porównaniu do innych branży. Tutaj inwestowały marki takie jak – Toyta ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?

    Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?

    13:11 04.01.2019

    ... , Credit Agricole, PKO BP oraz BGŻ BNP Paribas. Finanse: typy reklamowanych usług W badanym okresie branża finansowa wciąż w największym stopniu inwestowała w reklamy bankowości (tym razem aż 72 proc. wszystkich kategorii produktowych), usług finansowych, ubezpieczeń oraz kart płatniczych. Telekomunikacja: marki o największych wydatkach reklamowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

    Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

    09:21 20.12.2018

    ... będą one wzrastać regularnie o 10,1%. Kreatywna reklama bliżej odbiorcy Reklamodawcy coraz częściej dostrzegają zalety cyfrowej reklamy zewnętrznej. Według danych opublikowanych przez Amerykańskie Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej (OAAA), cyfrowe tablice stanowią obecnie 21% wszystkich billboardów w tym kraju. Badania przeprowadzone przez Nielsen ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama zewnętrzna, rynek reklamy, reklama cyfrowa, outdoor

 

1 2 ... 10 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: