eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy
  • Branża handlowa nie szczędzi na reklamę

    Branża handlowa nie szczędzi na reklamę

    ... . Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 maja 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów. WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

    Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

    ... uważają, że ten inteligentny algorytm reklamowy sprawi, że konsumenci będą chętniej reagować na reklamy internetowe, a tym samym zapewni on więcej przychodów reklamodawcom i wydawcom. Podsumowując, konsumenci zobaczą tylko te reklamy, które rzeczywiście do nich przemawiają, co w konsekwencji doprowadzi do zwiększenia ich satysfakcji, większej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, uczenie maszynowe
  • Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?

    ... Agricole, PKO BP, Provident, Nationale Nederlanden oraz Visa. Finanse: typy reklamowanych usług W kwietniu branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych (34 proc. wszystkich kategorii produktowych), kont osobistych, bankowości oraz kart płatniczych. Telekomunikacja: marki o największych wydatkach reklamowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic

    Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic

    ... : typy reklamowanych usług W lutym branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych (35 proc. wszystkich kategorii produktowych), kont ... typy reklamowanych usług Branża telekomunikacyjna po raz kolejny w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty łączonej (TV, internet, telefon). Na drugim miejscu z nieco ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    ... głosowo cyfrowych asystentów obsługiwanych przez sztuczną inteligencję. Polski rynek reklamy też przenosi się do cyfrowego świata Jak podaje agencja Zenith, która przeprowadziła analizę rynku reklamowego w Polsce,wartość całego krajowego rynku reklamy wzrosła w 2017 roku o 2%. W 2018 r. rynek reklamowy będzie rósł z nieco niższą dynamiką (1,9%), by ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa
  • Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    ... o nich informacje. Oznacza to ogromne zmiany dla funkcjonowania całej branży, w szczególności jeśli chodzi o pozyskiwanie informacji na temat swoich klientów. Świat reklamy cyfrowej czeka sporo przekształceń i nowych wyzwań. Zapewne będziemy świadkami zarówno wielu sukcesów, jak i nieudanych prób nowych zmian. Niemniej jednak, poziom ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, blockchain
  • Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?

    Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?

    ... oraz ING. Na kolejnych miejscach różnice w wydanych kwotach nie były znaczne. Finanse: typy reklamowanych usług Branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych, kont osobistych oraz kredytów gotówkowych. Porównując te dane z zestawienie z zeszłego miesiąca, można zauważyć duże zmiany w wyborze reklamowanych usług ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.

    Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.

    Dom mediowy Codemedia już po raz kolejny wziął pod lupę wydatki na reklamę. Tym razem analizie poddano pierwszą połowę br. i sektor handlowy (bez e-commerce). Z opracowania wynika m.in., że w badanym okresie reklama tej branży pochłonęła 492,7 mln zł, co jest wynikiem o 8% lepszym od uzyskanego w analogicznym okresie poprzedniego roku. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny
  • Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    Według domu mediowego Codemedia, największym reklamodawcą telewizyjnym minionego półrocza okazała się farmacja. Pierwszą pozycję zestawienia ponownie zajął Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, a za nim uplasowali się Polpharma oraz Unilever. Z TOP 10 wypadł T-Mobile, który ustąpił miejsca PepsiCo. Najnowsze zestawienie Codemedia dowodzi, że w I ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.

    Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.

    W I półroczu br. wydatki, które branża e-commerce przeznaczyła na reklamę, okazały się o 8% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Największe budżety pochłonęła reklama w Internecie, która pozostaje ulubionym medium reklamodawców z tego sektora. Najhojniejszy w badanym okresie okazał się sklep internetowy Bon Prix, który wydał na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce

 

1 2 ... 10 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.