eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy
  • Nietypowy nośnik reklamowy

    Nietypowy nośnik reklamowy

    00:49 22.07.2006

    Linie US Airways zamierzają sprzedawać miejsca reklamowe na podręcznych torbach umieszczanych w samolotach jako zabezpieczenie na wypadek choroby lokomocyjnej - podała agencja Associated Press. Nowe torby mają pojawić się już we wrześniu. Opłata za tego typu reklamę nie została jeszcze określona. US Airways prowadzi dopiero rozmowy na ten temat z ... WIĘCEJ

    Tematy: raklama, reklamy, nośniki reklamy, rynek reklamy
  • Wypić reklamowane piwo

    Wypić reklamowane piwo

    13:22 13.07.2006

    ... , szukaj", "Szukaj, przynieś, podaj". ODRĘBNOŚĆ SPRAWY KOBIET Reklamy skierowane do kobiet to głównie reklamy piwa słodkiego, z owocowym posmakiem, pozbawionego goryczki. Pierwszym piwem ... o regularne rozszerzanie asortymentu. Konsumenci mogą smakować Poema Di Cafe, Selua, Lamai. Reklamy tych dwóch ostatnich piw kojarzą się z iście rajską atmosferą, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama alkoholu, alkohol, rynek reklamy
  • Praca w branży reklamowej

    Praca w branży reklamowej

    09:54 19.06.2006

    ... 10,1%, wg CR Media Consulting 9,9%). Najszybciej wzrastał (i będzie wzrastać) rynek reklamy internetowej (o około 50%), ale jest to efekt niskiego poziomu wyjściowego. W wartościach bezwzględnych (w 2005 r. około 150 mln złotych) to ciągle mało znaczący sektor reklamy, której łączna wartość przekroczyła 5,5 mld złotych. Szybki wzrost – po ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, agencje reklamowe, praca w branży reklamowej, rynek pracy
  • TVP zaniżała ceny reklam?

    TVP zaniżała ceny reklam?

    10:51 08.04.2006

    ... Telewizji Polskiej nieuczciwe obniżanie cen sprzedaży czasu reklamowego. Ze względu na swój zasięg i oglądalność TVP jest liderem na rynku rozpowszechniania reklamy telewizyjnej. Powoduje to, że czas reklamowy oferowany przez nadawcę publicznego ma - w porównaniu z ofertą innych stacji telewizyjnych - najwyższą wartość. W efekcie ceny ... WIĘCEJ

    Tematy: TVP, ceny reklam, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama w motoryzacji II 2005

    Reklama w motoryzacji II 2005

    01:01 21.03.2005

    W lutym wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 43 mln 878 tys. zł - donosi w comiesięcznym raporcie Instytut Samar, powołując się na dane zebrane przez firmę Expert-Monitor. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 41 mln 971 tys. zł. Większość kwot przeznaczonych na reklamę w ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, rynek reklamy, wydatki na reklamę
  • Fiat największym reklamodawcą

    Fiat największym reklamodawcą

    12:18 26.01.2005

    Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w grudniu firma Fiat Auto Poland - informuje Instytut Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor. Fiat Auto Poland został również liderem zestawienia motoryzacyjnych wydatków reklamowych za cały 2004 rok. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, branża motoryzacyjna
  • Reklama w motoryzacji XII 2005

    Reklama w motoryzacji XII 2005

    11:53 18.01.2005

    ... producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 41 mln 856 tys. zł - wynika z danych przedstawionych przez firmę Expert-Monitor, badającą rynek mediów. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 23 mln 60 tys. zł. Zdecydowana większość kwot przeznaczonych na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama samochodów, branża motoryzacyjna, rynek reklamy
  • Reklama w motoryzacji XI 2004

    Reklama w motoryzacji XI 2004

    00:02 22.12.2004

    ... miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w listopadzie firma Fiat Auto Poland - wynika z opracowania firmy Expert-Monitor, analizującej rynek reklamy. Wydatki tej firmy wyniosły niewiele ponad 11 mln zł, co stanowi 16 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, branża motoryzacyjna, reklama samochodów
  • Motoryzacyjni reklamodawcy

    Motoryzacyjni reklamodawcy

    00:07 19.11.2004

    Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w październiku firma Skoda Auto Polska - wynika z monitoringu firmy analitycznej Expert-Monitor. Wydatki czeskiego producenta na reklamę w Polsce wyniosły 14 mln 478 tysięcy złotych, co stanowi 16,8 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, reklama samochodów, branża samochodowa
  • Reklama w motoryzacji VIII 2004

    Reklama w motoryzacji VIII 2004

    13:13 30.09.2004

    W sierpniu bieżącego roku reklama samochodów osobowych w mediach - telewizji, radiu, gazetach i magazynach, pochłonęła kwotę ponad 30 milionów złotych - podała firma badawcza Expert Monitor. Liderem rynku została Toyota Motor, która wydała na ten cel 6,22 mln złotych (20,5 procent rynku). Kolejne pozycje na liście największych reklamodawców zajęły ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, reklama w motoryzacji, rynek motoryzacyjny, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 ... 10 ... 19 20 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: