eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › AI
  • Sztuczna inteligencja to nie robot

    Sztuczna inteligencja to nie robot

    12:55 19.12.2018

    ... życie czy usprawnić działanie firmy. Badanie zrealizowane przez VMware dowodzi jednak, że niemal połowa z nas nie wie, jak naprawdę działa AI. SI nie równa się robot Z badań VMware wynika, że niemal co drugi z badanych (45 proc.) postrzega sztuczną inteligencję bardziej jako ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, nowe technologie, AI
  • Jaki mamy stosunek do sztucznej inteligencji?

    Jaki mamy stosunek do sztucznej inteligencji?

    10:31 19.12.2018

    ... , biegłym w nowoczesnych technologiach respondentom (18-24 lata). I to właśnie przedstawiciele generacji Z w największym stopniu (88 proc.) są przekonani, że w najbliższych latach rozwiązania AI będą się rozwijać z dużą intensywnością. Co jednak interesujące, podobnie często (84 proc.) takie prognozy formułują również respondenci pomiędzy 55 a 65 ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie, postęp technologiczny
  • Sztuczna inteligencja jest już wszędzie?

    Sztuczna inteligencja jest już wszędzie?

    09:03 27.11.2018

    ... popularności nie ma się jednak co dziwić, skoro to właśnie AI umożliwia sprawniejszą i bardziej precyzyjną reakcję na potrzeby klientów. Sztuczna inteligencja ... nas nie lubi czekać. Klienci wymagają szybkiego kontaktu, w przeciwnym wypadku zrezygnują z usługi. AI w szpitalnej poczekalni Wizyta w szpitalu zwykle nie jest niczym przyjemnym. Nie wynika ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI
  • Sztuczna inteligencja musi być etyczna

    Sztuczna inteligencja musi być etyczna

    10:17 04.10.2018

    ... człowieka. Dla deweloperów i klientów wdrażających projekty związane ze sztuczną inteligencją, przejrzystość i wiarygodność algorytmów to niezwykle istotna kwestia. Również dostępność systemów AI, które w sposób przejrzysty wykazują, że ma się do czynienia z maszyną a nie człowiekiem, będzie stanowić solidną podstawę do budowy zaufania koniecznego ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, etyka w biznesie, odpowiedzialność biznesu
  • Sztuczna inteligencja, czyli użyteczność kontra prywatność

    Sztuczna inteligencja, czyli użyteczność kontra prywatność

    12:30 10.08.2018

    ... stalkingiem. Chińska policja testuje okulary z wbudowaną kamerą, połączone z systemem AI (Artificial Intelligence) do rozpoznawania twarzy. Celem jest natychmiastowa identyfikacja osób ... oraz upewnić się, że poświęcamy należytą uwagę środkom bezpieczeństwa. Obecnie większość technologii AI ma jedynie włącznik – używamy ich na sto procent albo wcale. Z ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, nowe technologie, AI, ochrona danych
  • Sztuczna inteligencja nie rozumie ludzkich emocji

    Sztuczna inteligencja nie rozumie ludzkich emocji

    09:56 19.03.2018

    ... zagadnień prawnych. Dyskusja podejmowana zarówno przez przedstawicieli władz lokalnych, jak i struktur międzynarodowych staje się coraz bardziej istotna, gdyż wachlarz zastosowań AI w różnych branżach wciąż się poszerza i ma coraz większy wpływ na nasze życie. Sztuczna inteligencja umożliwia spersonalizowanie usług medycznych i automatyczny odczyt ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie
  • 2018 rok, czyli sztuczna inteligencja i data lakes

    2018 rok, czyli sztuczna inteligencja i data lakes

    09:32 11.01.2018

    ... biznesie, to jest to bez wątpienia sztuczna inteligencja (SI, ang. artificial intelligence, AI). Już teraz pomaga ona w agregowaniu ogromnej ilości danych, analizie i formułowaniu ... - jak podaje firma analityczna Forrester - w ciągu nadchodzących 12 miesięcy prace nad wdrażaniem AI zamierza podjąć nawet 70% firm. Warto również podkreślić, że wyniki ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, data lakes, nowe technologie
  • Sztuczna inteligencja zarobi dla firm przeszło 1 bln USD

    Sztuczna inteligencja zarobi dla firm przeszło 1 bln USD

    00:31 01.10.2017

    ... mld USD, a w 2020 już 46 mld USD. W obszarze zarządzania relacjami z klientami (o ten obszar byli pytani respondenci) większość przedsiębiorstw będzie wykorzystywać AI głównie w marketingu korporacyjnym, marketingu produktowym, wsparciu klienta, e-commerce, analizie zachowań klientów oraz w tworzeniu polityki cenowej. Lata 2017 - 2018 są przełomowe ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie, postęp technologiczny


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: