eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › media społecznościowe
  • Kim są użytkownicy social media w Polsce?

    Kim są użytkownicy social media w Polsce?

    Kim są użytkownicy mediów społecznościowych? To zależy których. Z najnowszego badania platformy do zarządzania komunikacją w social media NapoleonCat wynika m.in., że z Facebooka i Messengera najaktywniej korzystają użytkownicy w wieku 25-34 lata. Z kolei Instagram szczególną popularnością cieszy się wśród najmłodszych - ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, media społecznościowe, Facebook, Instagram
  • Media społecznościowe jako narzędzie rekrutacji? Sprawdź, jak robić to dobrze

    Media społecznościowe jako narzędzie rekrutacji? Sprawdź, jak robić to dobrze

    ... . Po takie narzędzia trzeba jednak sięgać rozsądnie. Jak pracownicy działów HR mogą wykorzystać media społecznościowe? Które ze znalezionych w sieci informacji powinni uwzględnić w procesie rekrutacji, a które pominąć? Czy używanie social media jest etyczne? Zadajesz sobie te pytania? Sprawdź trzy kroki, jak mądrze korzystać z mediów ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, social media, rekrutacja, rekrutacja pracowników
  • YouTube angażuje bardziej niż Facebook

    YouTube angażuje bardziej niż Facebook

    ... funkcje społecznościowe. Co więcej, udaje mu się to świetnie. Analiza przeprowadzona przez LifeTube - partnerską sieć zrzeszającą ... nasyca swoją platformę coraz to większą liczbą materiałów wideo, drugi rozszerza swoje funkcje społecznościowe. To zacieśnianie więzi z użytkownikami jest możliwe dzięki możliwościom, które YouTube otrzymuje od Google. ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, YouTube, Facebook, zachowania konsumentów
  • Facebook w Polsce kończy 10 lat

    Facebook w Polsce kończy 10 lat

    Facebook w polskiej wersji językowej obchodzi właśnie 10 rocznicę swojego istnienia, co oznacza, że wiekiem przewyższa nawet przycisk „Lubię to!”. I choć śmierć platformy wieszczono już niejednokrotnie, to wciąż pozostaje ona najpopularniejszym medium społecznościowym na świecie - w Polsce korzysta z niej już przeszło 16 mln użytkowników. Od ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, social media, Mark Zuckenberg, media społecznościowe
  • Media społecznościowe muszą chronić prawa konsumentów

    Media społecznościowe muszą chronić prawa konsumentów

    ... prawa obowiązującego w Kalifornii; warunek, zgodnie z którym platforma zwolniona jest z obowiązku oznaczania informacji handlowych i treści sponsorowanych. Firmy odpowiedzialne za media społecznościowe zobowiązały się wprowadzić zmiany w swoich warunkach umowy we wszystkich wersjach językowych w pierwszym kwartale 2018 r. Dalsze działania Jak już ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, przepisy unijne, ochrona konsumentów, prawa konsumentów
  • Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?

    Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?

    ... nieprezentowanych w standardowych narzędziach do analityki social media pokazaliśmy, dlaczego markom się to nie opłaca. W założeniu marki w social media mają wywoływać rozmowy – sytuacje, ... ). Przyjrzymy się danym, których zwykłe narzędzia do analityki social media nie prezentują – liczbie komentarzy odpowiadających na komentarze innych osób i ... WIĘCEJ

    Tematy: komentarze na Facebooku, Facebook, media społecznościowe, internauci
  • Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    ... dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta na pierwszym poziomie („przyjęto zgłoszenie”). Model jest następujący: jeżeli internauta chce czegoś konkretnego od marki, pisze posta ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, komunikacja z klientem, budowanie marki, monitoring mediów
  • Szyfrowanie danych ochroni twój Instagram

    Szyfrowanie danych ochroni twój Instagram

    Mimo, że temat bezpieczeństwa rozwiązań teleinformatycznych coraz częściej podnoszony jest w mediach w tej materii niewiele się zmienia. Masowe wykorzystanie rozwiązań udostępnianych użytkownikom urządzeń mobilnych służących do zbierania, przetwarzania i udostępniania danych, jak Facebook czy Instagram, bije rekordy popularności. Korzystanie z ... WIĘCEJ

    Tematy: Instagram, ochrona danych, szyfrowanie danych, media społecznościowe
  • Jak i kogo angażują celebryci?

    Jak i kogo angażują celebryci?

    Którzy liderzy opinii i celebryci z Facebooka tworzą największą sieć interakcji z innymi? Analiza postów, komentarzy, like’ów i share’ów z lipca 2017 roku wskazuje na sportowców. Oprócz nich społeczności skupione wokół influencerów to: piosenkarki, Youtube’rzy, fashion, game’rzy, kulturyści, politycy i dziennikarze z prawicy, liberalni ... WIĘCEJ

    Tematy: celebryci, facebook, liderzy opinii, influencerzy
  • 7 porad, jak zadbać o profil zawodowy w sieci

    7 porad, jak zadbać o profil zawodowy w sieci

    W czasach powszechnej cyfryzacji poszukiwanie pracy oraz kształtowanie ścieżki zawodowej przeniosło się do internetu. Proces ten ciągle postępuje. Portale typu GoldenLine to także chleb powszedni rekruterów, którzy coraz częściej zaglądają na portale biznesowo-rekrutacyjne w poszukiwaniu jakże dziś deficytowych talentów. Widać zatem wyraźnie, że o ... WIĘCEJ

    Tematy: profil zawodowy, GoldenLine, wizerunek w internecie, media społecznościowe

 

1 2 ... 10 ... 20 ... 25

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.