eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › media społecznościowe
  • Media społecznościowe muszą chronić prawa konsumentów

    Media społecznościowe muszą chronić prawa konsumentów

    ... prawa obowiązującego w Kalifornii; warunek, zgodnie z którym platforma zwolniona jest z obowiązku oznaczania informacji handlowych i treści sponsorowanych. Firmy odpowiedzialne za media społecznościowe zobowiązały się wprowadzić zmiany w swoich warunkach umowy we wszystkich wersjach językowych w pierwszym kwartale 2018 r. Dalsze działania Jak już ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, przepisy unijne, ochrona konsumentów, prawa konsumentów
  • Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?

    Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?

    ... nieprezentowanych w standardowych narzędziach do analityki social media pokazaliśmy, dlaczego markom się to nie opłaca. W założeniu marki w social media mają wywoływać rozmowy – sytuacje, ... ). Przyjrzymy się danym, których zwykłe narzędzia do analityki social media nie prezentują – liczbie komentarzy odpowiadających na komentarze innych osób i ... WIĘCEJ

    Tematy: komentarze na Facebooku, Facebook, media społecznościowe, internauci
  • Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?

    ... dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta na pierwszym poziomie („przyjęto zgłoszenie”). Model jest następujący: jeżeli internauta chce czegoś konkretnego od marki, pisze posta ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, komunikacja z klientem, budowanie marki, monitoring mediów
  • Szyfrowanie danych ochroni twój Instagram

    Szyfrowanie danych ochroni twój Instagram

    Mimo, że temat bezpieczeństwa rozwiązań teleinformatycznych coraz częściej podnoszony jest w mediach w tej materii niewiele się zmienia. Masowe wykorzystanie rozwiązań udostępnianych użytkownikom urządzeń mobilnych służących do zbierania, przetwarzania i udostępniania danych, jak Facebook czy Instagram, bije rekordy popularności. Korzystanie z ... WIĘCEJ

    Tematy: Instagram, ochrona danych, szyfrowanie danych, media społecznościowe
  • Jak i kogo angażują celebryci?

    Jak i kogo angażują celebryci?

    Którzy liderzy opinii i celebryci z Facebooka tworzą największą sieć interakcji z innymi? Analiza postów, komentarzy, like’ów i share’ów z lipca 2017 roku wskazuje na sportowców. Oprócz nich społeczności skupione wokół influencerów to: piosenkarki, Youtube’rzy, fashion, game’rzy, kulturyści, politycy i dziennikarze z prawicy, liberalni ... WIĘCEJ

    Tematy: celebryci, facebook, liderzy opinii, influencerzy
  • 7 porad, jak zadbać o profil zawodowy w sieci

    7 porad, jak zadbać o profil zawodowy w sieci

    W czasach powszechnej cyfryzacji poszukiwanie pracy oraz kształtowanie ścieżki zawodowej przeniosło się do internetu. Proces ten ciągle postępuje. Portale typu GoldenLine to także chleb powszedni rekruterów, którzy coraz częściej zaglądają na portale biznesowo-rekrutacyjne w poszukiwaniu jakże dziś deficytowych talentów. Widać zatem wyraźnie, że o ... WIĘCEJ

    Tematy: profil zawodowy, GoldenLine, wizerunek w internecie, media społecznościowe
  • Zawodowy portal społecznościowy. Czy warto założyć konto na LinkedIn?

    Zawodowy portal społecznościowy. Czy warto założyć konto na LinkedIn?

    ... pracy. Miejsce spotkań kandydatów z rekruterami Obecnie, głównym narzędziem pracy rekruterów, którzy prowadzą projekty rekrutacyjne metodą direct search, są biznesowe portale społecznościowe takie jak LinkedIn czy Goldenline. Realizacja procesu rekrutacji z wykorzystaniem metody direct search polega na bezpośrednim dotarciu do osób, które posiadają ... WIĘCEJ

    Tematy: profil zawodowy, LinkedIn, GoldenLine, wizerunek w internecie
  • Jak social media spędziły majówkę?

    Jak social media spędziły majówkę?

    ... były najczęściej wspominanymi miejscami. Na ścianie zachodniej – w Lubuskim i Dolnośląskim - social media najczęściej służyły poszukiwaniu informacji o tym, co robić w majówkę. ... jako jedyna zaburzyła dynamikę dyskusji w głównych kanałach. Ponadto na działania w social media zdecydował się McDonald’s, który umieścił na Facebooku angażującego GIFa o ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, monitoring mediów, media społecznościowe, majówka
  • Kto używa Tindera?

    Kto używa Tindera?

    Pod koniec marca Tinder zapowiedział uruchomienie oficjalnej wersji komputerowej swojej aplikacji. Ma być skierowana przede wszystkim do osób posiadających mniej nowoczesne telefony. W chwili obecnej jest ona w fazie testów w kilku wybranych krajach: Meksyku, Argentynie, Brazylii, Kolumbii, Indonezji, Włoszech, Filipinach i Szwecji. Z tej okazji ... WIĘCEJ

    Tematy: Tinder, media społecznościowe
  • #instamatka, czyli macierzyństwo 2.0

    #instamatka, czyli macierzyństwo 2.0

    ... użytkownicy mają bardzo duży potencjał influencerski, który mogą wykorzystać zarówno wielkie jak i mniej znane marki, producenci czy usługodawcy. Monitoringu social media IMM wskazuje, że wśród najbardziej angażujących wpisów znajdują się często opisy różnych produktów z branży dziecięcej oraz rekomendacje, w których padają nazwy ... WIĘCEJ

    Tematy: Instagram, media społecznościowe, macierzyństwo, montoring mediów

 

1 2 ... 10 ... 20 ... 24

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.