eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marki
  • Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny

    Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny

    ... i konfigurację obecnych w nim marek, a tempo zmian może się jeszcze zwiększyć. Marki detalistów, którzy nie zadbają o bezproblemowe i skupione na potrzebach klienta ... w różnych urządzeniach. Dzięki zapewnianiu konsumentom wygody najsilniejsze marki minimalizują ryzyko zmiany marki przez konsumentów. Nowe marki stają się coraz bardziej globalne, ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • BrandZ™ Top 100 2017. Motoryzacją rządzą Toyota i Tesla

    BrandZ™ Top 100 2017. Motoryzacją rządzą Toyota i Tesla

    ... komendy głosowe w ramach opracowanego przez Amazon systemu Echo. Najważniejsze marki motoryzacyjne prowadzą także eksperymenty z nowymi rozwiązaniami w zakresie mobilności – ... różnych urządzeniach. Dzięki zapewnianiu konsumentom wygody najsilniejsze marki minimalizują ryzyko zmiany marki przez konsumentów. Nowe marki stają się coraz bardziej globalne, ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking najcenniejszych marek, marki, ranking marek, najlepsza marka
  • Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1

    Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1

    ... oferująca bardzo szeroką gamę produktów, która właściwie nieustannie jest poszerzana. Marki kosmetyków muszą odpowiadać na coraz to bardziej zróżnicowane potrzeby ... konsumenci są gotowi bez większego bólu zmieniać marki i potrafią spełniać ich oczekiwania związane z większą personalizacją oferty. Marki lokalne takie jak Boots, nr 7 (Wielka Brytania), ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2017

    Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2017

    ... od marek związanych z technologią (ta definicja obejmuje także telekomunikację i sprzedaż detaliczną przez Internet), podczas gdy w roku 2006 marki technologiczne stanowiły jedną trzecią tej wartości. Marki te wzrosły w ostatnim roku o 16%, natomiast w przypadku marek niezwiązanych z technologią wzrost wyniósł 4%. Dziewięć spośród 10 liderów to ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy

    Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy

    ... miłość Badacze z Accenture Interactive i Fjord (organizacji zajmującej się konsultingiem w zakresie innowacji i designu) przyjrzeli się czynnikom, które decydują o tym, że jedne marki bardziej przypadają nam do gustu, a inne mniej. Ocenie poddano przeszło 70 brandów reprezentujących branżę motoryzacyjną, bankową, hotelarską oraz sprzedaż detaliczną ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, wizerunek marki
  • Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia

    Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia

    ... samopoczuciem konsumentów. Międzynarodowe badanie Havas Media Group mierzy korzyści, które marki są w stanie wnieść w życie nabywających je osób, a także ... ostatnich dziesięciu lat najlepsze wyniki osiągały marki z sektora technologicznego. W tym roku ranking zdominowały największe marki internetowe – spychając takie brandy jak Samsung z ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, wizerunek marki, marki, najbardziej znane marki
  • Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B

    Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B

    ... na budowanie własnych marek i tworzenie niepowtarzalnego customer experience. Analiza danych z badania BrandZ pokazuje, że ludzie postrzegają marki sektora B2B jako bardziej odpowiedzialne i lepiej współpracujące niż marki B2C, ale jednocześnie mniej dynamiczne, mniej innowacyjne i słabiej się wyróżniające. Takie postrzeganie odbiło się na wartości ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking najcenniejszych marek, marki, ranking marek, najlepsza marka
  • Podróbki czy oryginały? Polacy nie mają nic przeciwko tańszym odpowiednikom

    Podróbki czy oryginały? Polacy nie mają nic przeciwko tańszym odpowiednikom

    ... po tańszą ofertę. Tu kluczowe znaczenie wydaje się mieć całościowe „doświadczenie marki”. – Na jakość składa się w tej sytuacji także – a nawet przede wszystkim – obsługa przed, ... . Coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, gdzie producent nie jest właścicielem marki, a ten sam produkt jest oferowany pod wieloma brandami – mówi. – To nie podróbki ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, podróbki, własność intelektualna, ochrona własności intelektualnej
  • Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016

    Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016

    ... podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail), aby wyodrębnić rolę marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki są wypadkową wyników biznesowych, atrakcyjności produktu, klarownego pozycjonowania oraz pozycji ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja

    Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja

    ... podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail), aby wyodrębnić rolę marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki są wypadkową wyników biznesowych, atrakcyjności produktu, klarownego pozycjonowania oraz pozycji ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking najcenniejszych marek, marki, ranking marek, najlepsza marka

 

1 2 ... 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.