eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marki
  • Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy

    Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy

    ... miłość Badacze z Accenture Interactive i Fjord (organizacji zajmującej się konsultingiem w zakresie innowacji i designu) przyjrzeli się czynnikom, które decydują o tym, że jedne marki bardziej przypadają nam do gustu, a inne mniej. Ocenie poddano przeszło 70 brandów reprezentujących branżę motoryzacyjną, bankową, hotelarską oraz sprzedaż detaliczną ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, wizerunek marki
  • Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia

    Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia

    ... samopoczuciem konsumentów. Międzynarodowe badanie Havas Media Group mierzy korzyści, które marki są w stanie wnieść w życie nabywających je osób, a także ... ostatnich dziesięciu lat najlepsze wyniki osiągały marki z sektora technologicznego. W tym roku ranking zdominowały największe marki internetowe – spychając takie brandy jak Samsung z ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, wizerunek marki, marki, najbardziej znane marki
  • Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B

    Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B

    ... na budowanie własnych marek i tworzenie niepowtarzalnego customer experience. Analiza danych z badania BrandZ pokazuje, że ludzie postrzegają marki sektora B2B jako bardziej odpowiedzialne i lepiej współpracujące niż marki B2C, ale jednocześnie mniej dynamiczne, mniej innowacyjne i słabiej się wyróżniające. Takie postrzeganie odbiło się na wartości ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking najcenniejszych marek, marki, ranking marek, najlepsza marka
  • Podróbki czy oryginały? Polacy nie mają nic przeciwko tańszym odpowiednikom

    Podróbki czy oryginały? Polacy nie mają nic przeciwko tańszym odpowiednikom

    ... po tańszą ofertę. Tu kluczowe znaczenie wydaje się mieć całościowe „doświadczenie marki”. – Na jakość składa się w tej sytuacji także – a nawet przede wszystkim – obsługa przed, ... . Coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, gdzie producent nie jest właścicielem marki, a ten sam produkt jest oferowany pod wieloma brandami – mówi. – To nie podróbki ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, podróbki, własność intelektualna, ochrona własności intelektualnej
  • Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016

    Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016

    ... podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail), aby wyodrębnić rolę marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki są wypadkową wyników biznesowych, atrakcyjności produktu, klarownego pozycjonowania oraz pozycji ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja

    Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja

    ... podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail), aby wyodrębnić rolę marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ponieważ marki są wypadkową wyników biznesowych, atrakcyjności produktu, klarownego pozycjonowania oraz pozycji ... WIĘCEJ

    Tematy: ranking najcenniejszych marek, marki, ranking marek, najlepsza marka
  • Najcenniejsze marki świata 2016

    Najcenniejsze marki świata 2016

    ... sektorów”. Najważniejsze trendy wynikające z tegorocznego badania i rankingu BrandZ Top 100: Silne marki wyprzedzają resztę rynku. Marki, które pojawiają się w rankingu BrandZ Top 100, stale osiągają lepsze wyniki finansowe niż marki pozostające poza rankingiem, a tym samym przynoszą akcjonariuszom doskonały zwrot z inwestycji. Twórcza ingerencja ... WIĘCEJ

    Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki
  • Robert Lewandowski najpopularniejszy na Instagramie

    Robert Lewandowski najpopularniejszy na Instagramie

    ... wydarzeń (np. Woodstock) oraz inicjatyw lokalnych (np. Restaurant Week, Dziewczyńskie Poranki, Krakow Festival Office). Największe profile na Instagramie w Polsce w kategorii MARKI Marki wciąż radzą sobie na Instagramie nieco słabiej niż celebryci czy osobowości. Największą popularnością cieszą się brandy modowe – odzieżowe i kosmetyczne. Jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: Instagram, portale społecznościowe, celebryci, Robert Lewandowski
  • Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20

    Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20

    ... usług. Autorzy badania przyjrzeli się m.im. : wspomaganej znajomości marki, skłonności do polecenia marki oraz kapitałowi marki Wyniki były ważone do struktury populacji ... one wskaźnik znajomości oraz rekomendacji marki w zależności od płci i wieku, a także strukturę kapitału marki. W najnowszej, dziesiątej już edycji projektu, przyznano trzy ... WIĘCEJ

    Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki
  • Top Marka w mediach 2015 - bankowość

    Top Marka w mediach 2015 - bankowość

    ... pozytywnym. Brązowym medalistą został Bank Pekao, który również ma powody do dumy, ponieważ otrzymał większą liczbę punktów za korzystne dla marki nacechowanie publikacji niż lider zestawienia. Na kolejnych pozycjach uplasowały się mBank oraz Deutsche Bank. - Fuzje i przejęcia, innowacje w bankowości mobilnej i spory ... WIĘCEJ

    Tematy: Top Marka, marki, ranking marek, najlepsza marka

 

1 2 ... 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.