eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marketing
  • Marketing bazuje na emocjach

    Marketing bazuje na emocjach

    09:20 30.10.2018

    ... intensywnych doświadczeń zakupowych czyli tzw. Experience Design, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla dzisiejszych marketerów i specjalistów sprzedaży. Marketing emocji – na czym polega? Marketing emocji pojawił się na rynku dopiero w ostatnich kilkunastu latach. Generalnie traktowany jest jako działania ukierunkowane na stymulowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, experience Design, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych

    Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych

    13:38 16.10.2018

    Intensywne działania marketingowe znacznie zwiększają szanse przedsiębiorcy na pozyskanie nowych klientów. Jednak nie każdy wydatek związany z promocją firmy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. Koszty uzyskania przychodów Zgodnie z definicją ustawową kosztami uzyskania przychodów są wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub ... WIĘCEJ

    Tematy: księgi rachunkowe, koszty firmy, ewidencja księgowa, paragon
  • 6 grzechów głównych w marketingu e-commerce

    6 grzechów głównych w marketingu e-commerce

    08:53 03.10.2018

    Grzeszki zdarzają się wprawdzie każdemu, ale w biznesie ich konsekwencje bywają o tyle poważne, że mogą negatywnie zaważyć na wizerunku i wyniku finansowym firmy. Czego powinniśmy wystrzegać się w handlu internetowym, aby osiągać zyski i nie dać się konkurentom? Oto 6 grzechów głównych w marketingu e-commerce. 1. Brak informacji o promocjach ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklep internetowy, marketing, remarketing
  • Walka o customer experience musi trwać

    Walka o customer experience musi trwać

    12:38 09.07.2018

    ... ich potrzeb. Przed nami rezultaty opracowanego przez Salesforce raportu „Marketing Trends across Retail and Consumer Goods”. Opracowanie przygląda się tendencjom ... Dane wykorzystane w raporcie „Marketing Trends across Retail and Consumer Goods” pochodzą z badania realizowanego w ramach corocznej publikacji State of Marketing. Wzięło w nim 574 szefów ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    11:56 17.05.2018

    ... korzystnie na pozycję firmy na rynku – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Dziś coraz większą popularność zyskuje marketing niekonwencjonalny, a więc tzw. ambient marketing. Jest on realizowany przeważnie na zamówienie i skrojony na miarę określonego produktu, usługi czy też docelowej grupy konsumentów. Z jakich ... WIĘCEJ

    Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing
  • Boże Narodzenie w popkulturze

    Boże Narodzenie w popkulturze

    00:58 24.12.2017

    Boże Narodzenie to już nie tylko długoletnia tradycja, ale również w dużej mierze zjawisko popkulturowe. Świadczyć może o tym chociażby to, jak duży wpływ na nasze postrzeganie świąt wywierają reklamy. Świąteczny nastrój, o który marketerzy dbają już od listopada, sprawia m.in., że wielu z nas czuje się wręcz zobligowanych do rzucenia w wir ... WIĘCEJ

    Tematy: Boże Narodzenie, reklamy, marketing, sztuczki marketingowe
  • Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?

    Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?

    14:46 11.12.2017

    ... na temat ewolucji reklamy i marketingu w kontekście większego wykorzystania inteligentnych technologii na cyfrowym rynku sprzedaży. 30% respondentów zajmuje stanowisko CMO (chief marketing officer), VP ds. marketingu, lub dyrektora ds. marketingu; 35% zajmuje stanowisko z zakresu zarządzania marketingiem firmy, a pozostałe 35% pełni role z zakresu ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, personalizacja, uczenie maszynowe, targetowanie reklamy
  • Marketing 6.0 zmienia świat zakupów

    Marketing 6.0 zmienia świat zakupów

    09:30 20.11.2017

    ... Mowa tu chociażby o możliwościach, jakie daje rejestrowanie danych klienta, dynamiczna reklama kontekstowa czy zintegrowana strategia multichanellowa. Uosobieniem nowych trendów jest Marketing 6.0, a więc zbliżanie się do klienta poprzez komunikację kontekstową, która gwarantować ma nie tylko wybór najwłaściwszego dla danego adresata przekazu, ale ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing 6.0, skuteczność reklamy, customer experience
  • Wartość dodana w marketingu, czyli co?

    Wartość dodana w marketingu, czyli co?

    11:17 08.11.2017

    ... one decydują o kierunku, w którym zmierzają działania firm. Jak wpływa to na świat szeroko pojętego marketingu? Wykorzystaj potencjał green marketingu Green marketing, nazywany też ekomarketingiem albo marketingiem zielonym, jako właściwie użyte narzędzie może przysłużyć się kreatywności marketingowców. Za spójność marki odpowiadają przede ... WIĘCEJ

    Tematy: green marketing, marketing, skuteczna reklama, jak podnieść sprzedaż
  • 5 kroków do skutecznej bazy klientów

    5 kroków do skutecznej bazy klientów

    12:11 31.10.2017

    Obszerna baza klientów to klucz do rozwijania działalności i to nie tylko w branży e-commerce. Jak ją stworzyć? Jednym ze sposobów jest mailing, ale praktyka pokazuje, że to narzędzie często bywa zawodne. Interesującą alternatywą może być wykorzystanie web push notyfikacji. Oto 5 zasad, o których warto pamiętać, decydując się na ich zastosowanie. ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, pozyskiwanie klientów, jak zwiększyć sprzedaż, web push notyfikacje
  • Co to jest remarketing?

    Co to jest remarketing?

    13:01 12.07.2013 PORADA

    Czym jest remarketing i jak wykorzystać go osiągnięcia pożądanych celów marketingowych? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, pozycjonowanie, AdWords, strony www
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    15:48 17.05.2013 PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu?

    16:38 27.04.2013 PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe

 

1 2 ... 10 ... 14

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: