eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marketing
  • Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość

    Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość

    12:18 06.03.2019

    ... już blisko dwie trzecie (62%) klientów oczekuje, że firmy będą przewidywać ich potrzeby. Ponieważ ciągle przybywa form kontaktu klientów z firmami, marketing zmuszony jest sięgać po nowoczesne technologie, zdolne do szybkiej analizy wieloźródłowych danych i generowania zbiorczej informacji o poszczególnych klientach. Zdolność odpowiadania na ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja
  • Marketing liderem w budowaniu customer experience

    Marketing liderem w budowaniu customer experience

    13:38 31.01.2019

    ... trendom, ale również pochylają się nad kierunkami, w których ewoluuje marketing, wskazując chociażby na jego coraz to donioślejsze znaczenie w budowaniu customer experience. Lektura „State of Marketing 2019” wyraźnie dowodzi, że rola, jaką odgrywa w firmach marketing ciągle wzrasta. To w jego gestii spoczywa inicjatywa w zakresie zarządzania ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, customer experience
  • Marketing bazuje na emocjach

    Marketing bazuje na emocjach

    09:20 30.10.2018

    ... intensywnych doświadczeń zakupowych czyli tzw. Experience Design, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla dzisiejszych marketerów i specjalistów sprzedaży. Marketing emocji – na czym polega? Marketing emocji pojawił się na rynku dopiero w ostatnich kilkunastu latach. Generalnie traktowany jest jako działania ukierunkowane na stymulowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, experience Design, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych

    Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych

    13:38 16.10.2018

    Intensywne działania marketingowe znacznie zwiększają szanse przedsiębiorcy na pozyskanie nowych klientów. Jednak nie każdy wydatek związany z promocją firmy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. Koszty uzyskania przychodów Zgodnie z definicją ustawową kosztami uzyskania przychodów są wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub ... WIĘCEJ

    Tematy: księgi rachunkowe, koszty firmy, ewidencja księgowa, paragon
  • 6 grzechów głównych w marketingu e-commerce

    6 grzechów głównych w marketingu e-commerce

    08:53 03.10.2018

    Grzeszki zdarzają się wprawdzie każdemu, ale w biznesie ich konsekwencje bywają o tyle poważne, że mogą negatywnie zaważyć na wizerunku i wyniku finansowym firmy. Czego powinniśmy wystrzegać się w handlu internetowym, aby osiągać zyski i nie dać się konkurentom? Oto 6 grzechów głównych w marketingu e-commerce. 1. Brak informacji o promocjach ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklep internetowy, marketing, remarketing
  • Walka o customer experience musi trwać

    Walka o customer experience musi trwać

    12:38 09.07.2018

    ... ich potrzeb. Przed nami rezultaty opracowanego przez Salesforce raportu „Marketing Trends across Retail and Consumer Goods”. Opracowanie przygląda się tendencjom ... Dane wykorzystane w raporcie „Marketing Trends across Retail and Consumer Goods” pochodzą z badania realizowanego w ramach corocznej publikacji State of Marketing. Wzięło w nim 574 szefów ... WIĘCEJ

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    11:56 17.05.2018

    ... korzystnie na pozycję firmy na rynku – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Dziś coraz większą popularność zyskuje marketing niekonwencjonalny, a więc tzw. ambient marketing. Jest on realizowany przeważnie na zamówienie i skrojony na miarę określonego produktu, usługi czy też docelowej grupy konsumentów. Z jakich ... WIĘCEJ

    Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing
  • Boże Narodzenie w popkulturze

    Boże Narodzenie w popkulturze

    00:58 24.12.2017

    Boże Narodzenie to już nie tylko długoletnia tradycja, ale również w dużej mierze zjawisko popkulturowe. Świadczyć może o tym chociażby to, jak duży wpływ na nasze postrzeganie świąt wywierają reklamy. Świąteczny nastrój, o który marketerzy dbają już od listopada, sprawia m.in., że wielu z nas czuje się wręcz zobligowanych do rzucenia w wir ... WIĘCEJ

    Tematy: Boże Narodzenie, reklamy, marketing, sztuczki marketingowe
  • Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?

    Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?

    14:46 11.12.2017

    ... na temat ewolucji reklamy i marketingu w kontekście większego wykorzystania inteligentnych technologii na cyfrowym rynku sprzedaży. 30% respondentów zajmuje stanowisko CMO (chief marketing officer), VP ds. marketingu, lub dyrektora ds. marketingu; 35% zajmuje stanowisko z zakresu zarządzania marketingiem firmy, a pozostałe 35% pełni role z zakresu ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, personalizacja, uczenie maszynowe, targetowanie reklamy
  • Marketing 6.0 zmienia świat zakupów

    Marketing 6.0 zmienia świat zakupów

    09:30 20.11.2017

    ... Mowa tu chociażby o możliwościach, jakie daje rejestrowanie danych klienta, dynamiczna reklama kontekstowa czy zintegrowana strategia multichanellowa. Uosobieniem nowych trendów jest Marketing 6.0, a więc zbliżanie się do klienta poprzez komunikację kontekstową, która gwarantować ma nie tylko wybór najwłaściwszego dla danego adresata przekazu, ale ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing 6.0, skuteczność reklamy, customer experience
  • Co to jest remarketing?

    Co to jest remarketing?

    13:01 12.07.2013 PORADA

    Czym jest remarketing i jak wykorzystać go osiągnięcia pożądanych celów marketingowych? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, pozycjonowanie, AdWords, strony www
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    15:48 17.05.2013 PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu?

    16:38 27.04.2013 PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe

 

1 2 ... 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: