eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marketing
  • Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?

    Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?

    00:55 06.10.2019

    ... sposoby oraz formy komunikacji. Z pomocą przyjdzie Ci filozofia inbound marketingu, czyli strategia „bycia odnalezionym”, której kluczowym składnikiem jest content marketing. Content marketing – co musisz o nim wiedzieć? Istotą content marketingu są wartościowe treści publikowane w internecie i kierowane do wybranej grupy docelowej. Zanim zaczniesz ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, marketing, działania marketingowe, strategia marketingowa
  • Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?

    Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?

    11:13 02.10.2019

    ... działań marketingowych znajdują dziś najszersze zastosowanie. Bazujący na badaniach przeprowadzonych w wielu krajach raport "Trends and Tactics Driving Marketing ROI" dowodzi, że efektywny marketing wymaga obecnie zastosowania nowoczesnych i bardziej wyrafinowanych narzędzi niż kiedykolwiek wcześniej. Jednocześnie firmy muszą dokładać starań, aby ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, marketing, skuteczna reklama, jak podwyższyć sprzedaż
  • 7 pomysłów na akcję promocyjną z nagrodami

    7 pomysłów na akcję promocyjną z nagrodami

    09:45 29.07.2019

    Podaż produktów leżących na sklepowych półkach jest dziś w zasadzie nieograniczona. Jak skłonić klienta, aby sięgnął właśnie po to, co oferuje nasza firma? Jednym ze sposobów zachęty może być akcja promocyjna z nagrodami. Podjęcie decyzji o tym, czy będzie to loteria, konkurs czy może program typu „Buy & Get”, to jednak dopiero początek całego ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja, marketing, jak podwyższyć sprzedaż
  • Co technologia 5G oznacza dla reklamy?

    Co technologia 5G oznacza dla reklamy?

    11:40 28.07.2019

    Reklamę czekają zmiany. Technologia 5G oznacza rewolucję. Popularyzacja wideo, wzrost znaczenia analityki danych oraz rozszerzona rzeczywistość – to główne oczekiwania konsumentów wobec branży reklamowej w kontekście nadchodzącej rewolucji telekomunikacyjnej związanej z wejściem na rynek sieci 5G. Reklamę mobilną czekają wielkie zmiany, a ... WIĘCEJ

    Tematy: 5G, dostęp do internetu, mobilny internet, reklama
  • Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?

    Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?

    10:47 04.06.2019

    ... dział marketingu? Jeśli chcemy w przedsiębiorstwie stworzyć profesjonalny dział marketingu, musimy liczyć się z tym, iż wymaga to stworzenia kilkunastu miejsc pracy. Marketing online nieustannie się rozwija. Ilość profesji związanych z tą sferą cały czas rośnie. Wśród najważniejszych specjalistów, których trzeba zatrudnić przy tworzeniu ... WIĘCEJ

    Tematy: dział marketingu, marketing
  • Usługa marketingowa na gruncie przepisów o VAT

    Usługa marketingowa na gruncie przepisów o VAT

    13:54 26.03.2019

    Usługa marketingowa świadczona przez spółkę, gdzie wydawanie towarów podmiotom trzecim w ramach usługi marketingowej jest jednym z jej elementów, nie jest uznawana na gruncie przepisów o VAT za jedno świadczenie. Przekazanie zaś przedstawicielom grupy docelowej w ramach usługi marketingowej materiałów promocyjnych, informacyjnych i reklamowych, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, reprezentacja, opodatkowanie VAT
  • Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość

    Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość

    12:18 06.03.2019

    ... już blisko dwie trzecie (62%) klientów oczekuje, że firmy będą przewidywać ich potrzeby. Ponieważ ciągle przybywa form kontaktu klientów z firmami, marketing zmuszony jest sięgać po nowoczesne technologie, zdolne do szybkiej analizy wieloźródłowych danych i generowania zbiorczej informacji o poszczególnych klientach. Zdolność odpowiadania na ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja
  • Marketing liderem w budowaniu customer experience

    Marketing liderem w budowaniu customer experience

    13:38 31.01.2019

    ... trendom, ale również pochylają się nad kierunkami, w których ewoluuje marketing, wskazując chociażby na jego coraz to donioślejsze znaczenie w budowaniu customer experience. Lektura „State of Marketing 2019” wyraźnie dowodzi, że rola, jaką odgrywa w firmach marketing ciągle wzrasta. To w jego gestii spoczywa inicjatywa w zakresie zarządzania ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, customer experience
  • Marketing bazuje na emocjach

    Marketing bazuje na emocjach

    09:20 30.10.2018

    ... intensywnych doświadczeń zakupowych czyli tzw. Experience Design, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla dzisiejszych marketerów i specjalistów sprzedaży. Marketing emocji – na czym polega? Marketing emocji pojawił się na rynku dopiero w ostatnich kilkunastu latach. Generalnie traktowany jest jako działania ukierunkowane na stymulowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, experience Design, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych

    Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych

    13:38 16.10.2018

    Intensywne działania marketingowe znacznie zwiększają szanse przedsiębiorcy na pozyskanie nowych klientów. Jednak nie każdy wydatek związany z promocją firmy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. Koszty uzyskania przychodów Zgodnie z definicją ustawową kosztami uzyskania przychodów są wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub ... WIĘCEJ

    Tematy: księgi rachunkowe, koszty firmy, ewidencja księgowa, paragon
  • Co to jest remarketing?

    Co to jest remarketing?

    13:01 12.07.2013 PORADA

    Czym jest remarketing i jak wykorzystać go osiągnięcia pożądanych celów marketingowych? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, pozycjonowanie, AdWords, strony www
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    15:48 17.05.2013 PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu?

    16:38 27.04.2013 PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe

 

1 2 ... 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: