eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marketing
  • Zadania menedżera ds. social media

    Zadania menedżera ds. social media

    10:39 10.07.2014

    Próby znalezienia osoby odpowiedzialnej za marketing w social media często prowadzą do frustracji. Jeśli aplikant będzie w stanie wymienić jakieś sukcesy lub cele, które udało mu się osiągnąć w ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, menedżer social media, marketing social media, marketing
  • Wyzwania CMO 2014

    Wyzwania CMO 2014

    11:45 05.06.2014

    ... i zwiększania efektywności kampanii. Ponadto z perspektywy dyrektorów marketingu znaczenia nabierze zarządzanie innowacją (64%), content marketing (66%) oraz wielokanałowość (62%). Na znaczeniu stracą eventy (30%), marketing bezpośredni (20%) oraz programy lojalnościowe (14%). „W branży doradztwa biznesowego stosujemy tradycyjne i sprawdzone ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, CMO
  • Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm

    Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm

    13:42 27.05.2014

    ... badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu”, zrealizowanego przez Platformę SerwerSMS.pl wynika, że marketing przeprowadzany za pomocą wiadomości SMS jest skutecznym narzędziem w rękach przedsiębiorstw. Aż 91,4% zbadanych firm potwierdziło jego efektywność, a 70% spośród tych, ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing sms, działania marketingowe, marketing mobilny
  • Czy online marketing warto personalizować?

    Czy online marketing warto personalizować?

    00:59 18.04.2014

    ... samym okresie, według raportów IAB badających budżety online marketingowe w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł do nieco ponad 110 mln zł (po ... o użytkowniku z różnych części organizacji równocześnie – z takich działów, jak sprzedaż, marketing czy IT. Mimo że personalizacja potrafi dać użytkownikowi satysfakcję, pozbawiając ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing online, e-mail marketing, mailing
  • Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces

    Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces

    00:49 11.04.2014

    ... najważniejsze dla biznesu. 1. Zrozum cykl informacyjno-sprzedażowy, przez który przechodzą klienci Marketing treści powinien osiągać trzy podstawowe cele - przyciągać, angażować i ... potrzebom kluczowych odbiorców. 3. Pomóż kupującym zrozumieć i „poczuć” Z każdym dniem marketing treści przyciąga większą liczbę konkurentów. Powiększa się liczba firm, ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, strategia marketingowa, marketing, content marketing
  • Crowdmarketing nadchodzi

    Crowdmarketing nadchodzi

    00:40 13.03.2014

    ... technologicznych. A czym bardziej popularne będzie zbiorowe tworzenie produktu, tym bardziej zbiorowy będzie również jego marketing. Tłum może nawet stać się społeczną agencją reklamową, podejmującą się zadania wypromowania produktu. Kto ... zrozumieją, na czym naprawdę ta przemiana polega. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ... WIĘCEJ

    Tematy: crowdmarketing, crowdsourcing, działania marketingowe, strategia marketingowa
  • Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania

    Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania

    10:46 11.02.2014

    Gamifikacja od dobrych kilku lat święci prawdziwe triumfy, zarówno wśród start-upów, jak i dużych korporacji. Z jej mechanizmów korzysta się dziś na wielu płaszczyznach – od nowoczesnego marketingu, przez projektowanie produktu i usług, aż po zarządzanie kadrami. Polskie firmy coraz śmielej zaczynają swą przygodę na tym polu, czego najlepszym ... WIĘCEJ

    Tematy: gamifikacja, marketing, działania marketingowe, zarządzanie kadrami
  • Działania marketingowe i PR w 2013 r.

    Działania marketingowe i PR w 2013 r.

    00:15 21.12.2013

    Jednym z najważniejszych celów działów marketingu i PR kończącego się roku była budowa i utrzymywanie relacji z klientami. W większości firm bowiem działania marketingowe i PR są ściśle powiązane z procesem sprzedaży i strategią sprzedażową, co widoczne jest m.in. w strukturze organizacyjnej firm – w 38% przedsiębiorstw działy marketingu i PR są ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, działania PR, PR, marketing
  • Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    12:57 29.11.2013

    Jaka jest cecha wspólna najbardziej skutecznych postów na Facebooku? Fani jakiej kategorii są najbardziej zaangażowani, a która odnotowała w przeciągu ostatniego pół roku największy ich przyrost. Na te i wiele innych pytań dotyczących komunikacji marek na Facebooku odpowiada najnowszy raport przygotowany przez Sotrender i Mindshare Polska. W ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, Facebook, fanpage, marki
  • Współpraca społecznościowa to większa efektywność pracy

    Współpraca społecznościowa to większa efektywność pracy

    00:59 09.11.2013

    Z najnowszego badania firmy Oracle wynika, że ponad 2/3 szefów działów marketingu i informatyki uważa, że są „bardziej efektywni” dzięki współpracy; jednak tylko mniej niż 1/3 ankietowanych twierdzi, że współpracuje „często”. Respondenci zgłaszali też takie korzyści biznesowe, jak silniejszy przekaz komunikatów marketingowych, szybsze wprowadzanie ... WIĘCEJ

    Tematy: kadra zarządzająca, badania menedżerów, marketing, działy IT

poprzednia  

1 ... 9 10 11 ... 19

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: