eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badania konsumentów
  • Nastroje konsumenckie nieco gorsze w końcówce roku

    Nastroje konsumenckie nieco gorsze w końcówce roku

    12:07 05.01.2024

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • Nastroje konsumenckie najlepsze od początku pandemii

    Nastroje konsumenckie najlepsze od początku pandemii

    12:26 30.11.2023

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • Nastroje konsumenckie w Polsce stabilne od pół roku

    Nastroje konsumenckie w Polsce stabilne od pół roku

    12:32 31.10.2023

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • Stabilne nastroje konsumenckie we wrześniu 2023

    Stabilne nastroje konsumenckie we wrześniu 2023

    11:07 29.09.2023

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • Nastroje konsumenckie w sierpniu na podobnym poziomie co w lipcu

    Nastroje konsumenckie w sierpniu na podobnym poziomie co w lipcu

    11:10 29.08.2023

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • Nastroje konsumenckie najwyższe od 2,5 roku

    Nastroje konsumenckie najwyższe od 2,5 roku

    12:42 25.07.2023

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • Nastroje konsumentów wciąż na minusie, ale widać oznaki stabilizacji

    Nastroje konsumentów wciąż na minusie, ale widać oznaki stabilizacji

    12:42 29.06.2023

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • Nastroje konsumentów wyraźnie lepsze w maju

    Nastroje konsumentów wyraźnie lepsze w maju

    12:32 31.05.2023

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • Nastroje polskich konsumentów lekko w górę

    Nastroje polskich konsumentów lekko w górę

    11:56 05.05.2023

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów
  • Nastroje Polaków niezmiennie złe

    Nastroje Polaków niezmiennie złe

    12:33 31.03.2023

    ... i jest to saldo pomiędzy opiniami pozytywnymi a negatywnymi. Dodatnia wartość barometru wskazuje na to, iż w danej fali badania liczba konsumentów nastawionych optymistycznie przeważa nad liczbą konsumentów nastawionymi pesymistycznie. Wartość ujemna barometru oznacza odwrócenie tej proporcji. Barometr jest zagregowanym wskaźnikiem sporządzanym na ... WIĘCEJ

    Tematy: nastroje konsumenckie, Barometr Nastrojów Konsumenckich, nastroje konsumentów, badania konsumentów

 

1 2 ... 10 ... 20

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: