-
Polacy a zakup telewizora
12:38 17.07.2013
... 1500 do 3000 złotych, o przekątnych ekranu do 42 cali – wynika z badania TNS Polska, przeprowadzonego na zlecenie firmy Toshiba. Ocenia się, że w ubiegłym roku ... telewizory w specjalistycznych sklepach ze sprzętem RTV. W porównaniu do 2011 roku odsetek konsumentów, którzy nowy model TV kupili właśnie w takim punkcie sprzedaży wzrósł o 3 pkt. ...
Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, preferencje zakupowe -
Preferencje konsumentów: aparaty cyfrowe
13:31 15.07.2013
... aż 42,86% internautów. Bardzo istotna sprawą był również rodzaj aparatu - 27,51% konsumentów precyzowało, czy interesuje ich lustrzanka, kompakt czy tzw. hybryda. W ... kompaktowe cieszyły się 30% popularnością, na kompakty z wymienną optyką stawiało 13,5% konsumentów, a na modele typu ultra-zoom - 13,15%. Najmniejszym zainteresowaniem cieszyły się ...
Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów -
Europejscy konsumenci a zakupy
00:41 27.06.2013
... preferowanym wyborem dla konsumentów europejskich. W dobie nowoczesnych kanałów dystrybucji fizycznie istniejący sklep nadal odgrywa kluczową rolę. Kupując ubrania, 78% europejskich konsumentów najczęściej wybiera się do sklepów osiedlowych oraz do centrum miasta – średnio raz w miesiącu. W Europie Zachodniej odsetek konsumentów, którzy robią ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, zachowania konsumentów, preferencje konsumentów -
Ceramika łazienkowa: preferencje konsumentów
09:53 25.06.2013
... pierwszej kolejności używała tego właśnie filtra. Duży odsetek (20,59%) konsumentów zwracał uwagę również na kształt oraz szerokość wanny (17,14%). ... użytkowników porównywarki duże znaczenie miał kształt brodzika, natomiast 22,41% konsumentów sugerowało się w pierwszej kolejności jego głębokością. Z filtra „Producent” zdecydowało się skorzystać ...
Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów -
Armatura łazienkowa: preferencje konsumentów
09:39 13.06.2013
... struktura kategorii bez wątpienia przyczyniła się do faktu, że aż 56,41% internautów w pierwszej kolejności korzystało z filtra „Rodzaj”. Pozostała grupa konsumentów zwracała uwagę przede wszystkim na markę produktu. Internauci, którzy w analizowanym okresie szukali wylewki lub deszczownicy, w pierwszej kolejności określali typ interesującego ...
Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów -
Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia
10:58 24.05.2013
... “podglądaniu” tych, którzy o różnych porach, w różnych dniach robili zakupy. Kontynuacją badania były rozmowy z konsumentami “ad hoc”. Takie rozmowy potoczne miały na ... . Wielość przywołanych z obserwacji spostrzeżeń badanych odwołuje się do realnych oczekiwań konsumentów. Poznanie nawyków konsumenckich, ich ścieżek zakupowych, ich zwyczajów mogłoby ...
Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów -
Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
00:22 24.05.2013
... wizyty osobistej, jest jednym z trzech najważniejszych i najpopularniejszych metod komunikacji konsumentów z firmami. Największymi wadami kontaktu email z firmą są, zdaniem badanych ... obsłudze. Jednak obsługa komunikacji email w firmach wciąż kuleje. Ponad połowa respondentów badania przynajmniej raz nie otrzymała w ogóle odpowiedzi na wiadomość ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Polski konsument w czasie kryzysu
10:15 23.05.2013
... na wniknięcie tak głęboko w świat wyobrażeń konsumentów. Materiały będące wynikiem tych badań pokazały, że codzienne robienie zakupów staje się występem w "teatrze życia codziennego", okazją do zaprezentowania siebie, swoich wyborów, upodobań, dążeń – dodaje prof. Anna Malewska-Szałygin. Badania, przeprowadzone metodą etnograficzną, ukazały nie ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, zachowania konsumentów, polscy konsumenci -
E-commerce kontra zakupy tradycyjne
00:21 14.04.2013
... proc. badanych, a u listonosza lub na poczcie 44 proc. Z możliwości odbioru osobistego i zapłaty gotówką skorzystało 4 na 10 badanych. Taka sama grupa konsumentów płaci kartą online, np. kartą kredytową za pośrednictwem operatora płatności. PayU zbadało również najważniejsze - z punktu widzenia konsumenta internetowego - elementy związane ...
Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów -
Najpopularniejsze telewizory 2012
12:52 22.03.2013
W roku 2012 kampania społeczna, dotycząca cyfryzacji telewizji naziemnej informowała posiadaczy tradycyjnych odbiorników o tym, co muszą zrobić, by cieszyć się cyfrową jakością. Przygotowana przez Porównywarkę Cen Okazje.info druga edycja raportu "Preferencje zakupowe w kategorii Telewizory" dowiodła, że wielu Polaków wolało kupić nowy sprzęt RTV, ...
Tematy: badania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy Polaków, sprzęt RTV