eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › reklama telewizyjna
  • Lidl liderem reklamy telewizyjnej

    Lidl liderem reklamy telewizyjnej

    12:31 27.07.2018

    Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. Lidl zanotował 22% wzrost GRP w tym przedziale czasowym w porównaniu z rokiem ubiegłym i jest to największy wzrost spośród marek, które były również w TOP ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018

    10:12 27.12.2017

    Kantar Millward Brown jak co roku ogłosił swoje prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. Zgodnie z jego przewidywaniami, nadchodzący rok będzie dla marketerów niezwykle intensywnym okresem, w którym mierzyć się będą m.in. ze zmieniającym się podejściem do komunikacji, technologii kierowania przekazu do różnych grup docelowych oraz ROI, ... WIĘCEJ

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet
  • Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    12:32 31.08.2017

    Według domu mediowego Codemedia, największym reklamodawcą telewizyjnym minionego półrocza okazała się farmacja. Pierwszą pozycję zestawienia ponownie zajął Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, a za nim uplasowali się Polpharma oraz Unilever. Z TOP 10 wypadł T-Mobile, który ustąpił miejsca PepsiCo. Najnowsze zestawienie Codemedia dowodzi, że w I ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.

    11:45 20.06.2017

    ... i kategorie Lwia część budżetu (96%), który branża farmaceutyczna przeznaczyła na reklamę w I kwartale br., posłużyła promocji farmaceutyków i parafarmaceutyków. 3% nakładów stanowiła reklama usług zdrowotnych (41% wzrostu rdr) a za 1% odpowiadała promocja sprzętu medycznego. Po raz kolejny już branża farmaceutyczna najchętniej promowała środki ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    13:27 13.02.2017

    ... kolei zdołała awansować z szóstej pozycji (+37%). Ostatnie miejsce na podium przypadło w udziale Procter & Gamble z 23% wzrostem. Podkreślenia wymaga spadająca aktywność telewizyjna większości operatorów komórkowych. Aktywność Orange spadła o 17%, a Polkomtel o 26% rdr. Wyjątkiem wśród telekomów okazał się T-Mobile, który zwiększył swoją aktywność ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    12:24 23.01.2017

    Według domu mediowego Codemedia, największymi reklamodawcami telewizyjnymi minionego roku okazali się Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który wydał aż o 553% więcej niż rok wcześniej. Grono marek, które zdołały w minionym roku przekroczyć próg 20 000 GPR w grupie 4+ powiększyło ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.

    13:16 02.01.2017

    ... zatem dziwnego, że reklamodawcy z branży farmaceutycznej podnoszą wydatki właśnie na reklamę w tym medium. Ta kategoria jest bardzo silnie reprezentowana - co 5 reklama w bloku reklamowym należy do farmacji, a w styczniu co 3, co stanowi 20% udział GRP kategorii w rynku reklamy. Dodatkowo, branżę charakteryzuje generyczność komunikatów ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium

    Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium

    00:15 05.08.2016

    Największymi reklamodawcami telewizyjnymi w pierwszym półroczu 2016 roku byli Orange, Lidl oraz Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Z rankingu wypadł Kaufland. Niekwestionowanym liderem minionego półrocza został Lidl (29 079), wyprzedzając zeszłorocznego zwycięzcę – Orange, który ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.

    11:11 11.03.2016

    ... za ponad 70% wszystkich budżetów. Jeden z najmniejszych udziałów w rynku miała reklama outdoorowa (0,4%), która zanotowała jednak w czwartym kwartale najwyższy wzrost za sprawą ... rok do roku). Niewielką część rocznych budżetów zajęła także rosnąca o +10% reklama w gazetach (1% SOS) oraz reklama zewnętrzna, także rosnąca, o 3% (0,3% SOS). Oba te ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016

    00:15 17.01.2016

    Na jakie trendy należy zwrócić uwagę, aby w rozpoczętym roku odnieść sukces marketingowy? Czego nie wolno przeoczyć marketingowcom? Swoje coroczne prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych ogłosił Instytut Millward Brown. Jedna z prognoz na rok 2016 wskazuje na możliwość opracowywania bardziej przejrzystych map podróży konsumenta ( ... WIĘCEJ

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet

 

1 2 ... 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.