reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
10:11 19.07.2025
... reklama TV osiągała średni czas kontaktu na poziomie ponad 20 sekund. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Która branża była najaktywniejsza reklamowo w czerwcu 2025? Które marki osiągnęły największy zasięg reklamowy online ... z reklamą na użytkownika wyniosła 3093 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,02% populacji Polaków w wieku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
11:47 11.07.2025
Google wprowadza dwie kluczowe aktualizacje dla branży reklamowej: automatyczne wypełnianie pustych miejsc reklamowych w AdSense oraz ultra-lokalne prognozy w Keyword Plannerze. Dzięki tym zmianom wydawcy mogą liczyć na lepszą monetyzację każdej części swojej witryny, a reklamodawcy zyskują narzędzia do precyzyjnego planowania kampanii według ...
Tematy: Google Ads, Google AdSense, reklama kontekstowa, reklama online -
Nowości Google: AI i VEO 3 zmieniają strategie PPC w e-commerce
00:07 04.07.2025
... adaptację do rynku. Trendy rynkowe i zachowania konsumentów Rynki e-commerce w Polsce rosną w szybkim tempie. Prognozy wskazują na wzrost o 7,2% w 2025 roku, a sprzedaż online wzrosła o 12,4% r/r, przy czym sprzedaż transgraniczna zanotowała jeszcze większy wzrost – o 25,2% r/r. Kluczowym trendem, który wyłania się z analiz, jest ...
Tematy: AI, sztuczna inteligencja, google, YouTube -
Internet i handel napędzają rynek reklamy
13:29 26.05.2025
... reklama digital non-search osiągnęła 1,3% wzrostu rok do roku. Aż 91,4% tego segmentu online stanowi reklama ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
10:16 02.05.2025
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3077 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,3% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. ... 10 marek zamyka tvn24.pl z 0,8 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w marcu 2025 znalazła ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
10:58 01.04.2025
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2698,2 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,9% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. ... 10 marek zamyka Empik 0,57 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w lutym 2025 znalazła ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
09:11 17.03.2025
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2819 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,57% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat ... 10 marek zamyka Sopro 0,66 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w styczniu 2025 znalazła się ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Influencer marketing pod lupą - Chajzer, Doda i Rozenek-Majdan ukarani przez UOKiK
13:03 03.03.2025
... . na początku opisu lub nagrania. Ważne, aby komercyjny charakter był dla konsumentów jasny. Należy używać rekomendowanych określeń, np. #reklama, (reklama), [reklama], #materiał sponsorowany, (materiał sponsorowany), [materiał sponsorowany], napisanych wystarczająco dużą i wyraźną czcionką. Monitorujemy rynek, przyglądamy się branży i weryfikujemy ...
Tematy: UOKiK, influencerzy, reklama, reklamy -
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
09:10 03.03.2025
... search. Jednak dynamika tej formy reklamy znajduje się w trendzie rosnącym i w 2024 r. wyniosła 29%. W 2024 r. reklama digital non-search osiągnęła 5,2% wzrostu, rok do roku. Aż 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę oszacowaliśmy na poziomie 4,8%. Motorem wzrostu dla reklamy digital non-search pozostają formaty ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
09:08 29.01.2025
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3243 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,04% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ... Rossmann, który odnotował 0,85 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w grudniu 2024 znalazła się ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji