eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Rynek reklamowy nieco rozczarował

    Rynek reklamowy nieco rozczarował

    ... pierwszym kwartale najsilniej rósł segment online, jednak w drugim kwartale dynamika wzrostu spadła do 7,3%, przez co w całym półroczu wydatki na reklamę internetową wzrosły o 8,8%. W pozostałych mediach odnotowane zostały spadki. Reklama telewizyjna oraz zewnętrzna spadły o 0,5%, reklama radiowa o 3,9%. Wartość reklam sprzedanych w dziennikach ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne

    Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne

    Można szacować, że odsetek osób, które odwiedzają sklepy internetowe i opuszczają je bez dokonania zakupu sięga aż do 98%. Biorąc pod uwagę powyższe, skutecznym sposobem na ich konwersję może być retargeting. Jego algorytm skupia się bowiem wyłącznie na tych potencjalnych kupujących, którzy już kiedyś zainteresowali się danymi produktami. Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, strategie marketingowe
  • Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?

    Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?

    ... Jeżeli chodzi o marki farmaceutyczne, których reklama wideo trafiła do największej rzeszy internautów, to bezapelacyjnycm zwycięzcą jest spray do nosa Marimer w wersji dla niemowląt. Spoty tego preparatu odtwarzało prawie 34,3 proc. polskich użytkowników sieci oglądających kreacje online farmaceutyków (3,9 mln realnych użytkowników, z czego ... WIĘCEJ

    Tematy: zdrowie, medycyna, reklama wideo, reklama online
  • 5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing

    5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing

    ... o 40 proc. 5) Drugie życie systemów CRM, ERP i BI Internet rośnie jak na drożdżach. Z szacunków Oracle wynika, że rokrocznie ilość danych online zwiększa się o 40 proc, a w 2016 przekroczyła próg 10 Zettabajtów. Systemy, które nie czerpią z nich pełnymi garściami nie mają racji bytu ... WIĘCEJ

    Tematy: Big Data, analityka danych, marketing, skuteczny marketing
  • Trendy w programmatic A.D. 2017

    Trendy w programmatic A.D. 2017

    ... rosło w szybszym tempie niż np. social media (25 proc.) oraz video online (20 proc.). Jednocześnie dostrzegalne jest rosnące zainteresowanie zautomatyzowanymi procesami marketingowymi. ... i 81 proc. na rynkach wschodzących), to jasne staje się, że reklama mobile, a w szczególności model programmatic, musi nieustannie zyskiwać na znaczeniu. Nie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, marketing internetowy, programmatic
  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016

    ... komentuje wyniki Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska. W pierwszym półroczu 2016 roku reklama cyfrowa utrzymała dwucyfrowy wzrost, dzięki czemu jej wartość osiągnęła ponad 1,7 ... o 70% i pozyskały ponad 20% tortu reklamowego online. - Warto zwrócić uwagę, że pomimo wyhamowania dynamiki rozwojowej wideo online na całym rynku, lokalni wydawcy wciąż ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?

    W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?

    ... publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”. Korzyści biznesowe, jakie daje programmatic Programmatic odpowiada na potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Technologia pozwala na dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych, przez co są one lepiej dopracowane i bardziej skuteczne. W Polsce marketerzy cenią go ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic, reklama online, reklama internetowa, skuteczna reklama
  • Zacznij myśleć o programmatic

    Zacznij myśleć o programmatic

    ... chcą, aby przekazy reklamowe były jak najmniej uciążliwe dla użytkowników. Jednym ze skutecznych sposobów w osiągnięciu tego celu jest spersonalizowana reklama programmatic. Reklamodawca poprzez zautomatyzowany system aukcyjny wykupuje w przeciągu ułamka sekundy odsłonę reklamy pod konkretne „cookie” – ciasteczko, które reprezentuje internautę ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic, reklama online, skuteczna reklama
  • Skuteczna reklama online czyli jaka?

    Skuteczna reklama online czyli jaka?

    ... samych miejscach. Rozkładając reklamy dla strony „w desktopie”, zawsze należy sprawdzić jak docelowo będą wyglądały również w wersji mobilnej. Umiejętnie rozlokowana, nieagresywna reklama nie powoduje porzucenia strony przez użytkowników. Dobrym przykładem są tutaj serwisy społecznościowe. Stosowane w nich w 79 proc. reklamy natywne, idealnie ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, kampania reklamowa, reklama online, monetyzacja
  • Jakie trendy w polskim e-commerce?

    Jakie trendy w polskim e-commerce?

    ... znajomych Sposób, w jaki korzystamy z internetu i robimy zakupy, zmieniają też media społecznościowe. Również w nich reklamodawcy są coraz bardziej obecni. W ubiegłym roku reklama w social mediach zanotowała prawie 100 proc. wzrost wydatków. Tomasz Tybon, dyrektor marketingu i sprzedaży Dreamcommerce, nie ma wątpliwości, że media społecznościowe ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, m-commerce, social media, reklama online

 

1 2 ... 10 ... 11

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.