eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online

    Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online

    12:00 08.08.2018

    ... reklama online. Odbiorcy chcą obrazków i to najlepiej ruchomych. Reklamodawcy starają się sprostać ich wymaganiom. Czy odnoszą na tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online ... Viewability sięgnął 50 procent, a do oznacza, że co druga reklama online jest dla odbiorców niewidzialna. Dla porównania, średnia liczona ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Mobile i programmatic - duet doskonały?

    Mobile i programmatic - duet doskonały?

    10:54 26.07.2018

    ... lokalizacji Cisco prognozuje, że do 2020 roku liczba użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych wyniesie aż 5,5 mld, co stanowi 70% globalnej populacji. Reklama oparta na lokalizacji jest jedną z najlepiej rozwijających się i przyszłościowych form marketingu mobilnego. Dzięki zastosowaniu modelu programmatic, dane zbierane przez urządzenia ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online
  • Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

    Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

    00:36 17.06.2018

    ... reklamy, które rzeczywiście do nich przemawiają, co w konsekwencji doprowadzi do zwiększenia ich satysfakcji, większej liczby konwersji i wzrostu przychodów z reklam online. Przyszłość reklamy AI zaczyna być coraz mocniej wykorzystywana w marketingu. Począwszy od automatyzacji ogromnej ilości procesów związanych z obsługą klienta, często prostych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, uczenie maszynowe
  • Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?

    Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?

    12:46 01.06.2018

    ... o rozpoczęcie ścieżki zakupowej. Monetyzacja przestrzeni reklamowej w aplikacjach Kolejną barierą są mniej rozwinięte technologie do monetyzacji powierzchni, szczególnie tej w aplikacjach. Jednocześnie, reklama w aplikacjach to obszar, który zyska najwięcej w najbliższym czasie. Z badań Spicy Mobile wynika, że blisko 80% czasu, jaki poświęcamy na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama online
  • Programmatic to już 80 proc. reklamy display

    Programmatic to już 80 proc. reklamy display

    11:59 25.04.2018

    ... tendencje panujące w reklamie online, są niewątpliwie Stany Zjednoczone i to właśnie na tamtejszym rynku widać wyraźną dominację programmatic buying. Z szacunków serwisu eMarketer wynika, ... z wielu źródeł danych i integracja 1st, 2nd i 3rd party data będą coraz bardziej popularne w nowoczesnych metodach prowadzenia kampanii online – przewiduje ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej
  • Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych

    Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych

    13:13 07.03.2018

    Reklama w modelu programmatic nie może narzekać na brak zainteresowania. Z najnowszego raportu Cloud Technologies ... dobre jakościowo dane. A tych niestety brakuje. O istotnym wpływie, jaki programmatic buying wywiera na krajobraz rynku reklamy online, mówi się nie od dziś. Jak potężna jest to ekspansja można się przekonać, zestawiając dane historyczne ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej
  • Reklama internetowa rośnie najszybciej

    Reklama internetowa rośnie najszybciej

    10:24 06.03.2018

    ... reklama internetowa, na którą reklamodawcy wydali o 205 mln zł więcej niż przed rokiem. Największy wolumenowy spadek zanotowały dzienniki – 34 mln zł. Budżety telewizyjne urosły o 54 mln zł. W samym czwartym kwartale najsilniej rósł segment online ... +4,3 proc.). Najsilniejszy wpływ na kondycję rynku reklamy online mają globalni gracze – Google i ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    12:35 01.03.2018

    ... reklamy jest reklama online – dynamika jej wzrostu jest dwucyfrowa. W 2017 r. wzrosła ona o 12,1%, a w tym roku prognozowany jest wzrost na poziomie 10,9%. Rynek reklamy internetowej rośnie dzięki przenoszeniu budżetów reklamowych z telewizji na formy online oraz rozwojowi platform VOD. Źródłem wzrostu jest też reklama programatyczna oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa
  • Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    10:08 13.02.2018

    ... niezależne od tego, gdzie odbiorca po nie sięga. Klient może robić zakupy online na komputerze stacjonarnym, urządzeniu mobilnym, poprzez media społecznościowe, czy telefonicznie. Chodzi o ... prób nowych zmian. Niemniej jednak, poziom i miejsce, w jakim znajduje się obecnie reklama cyfrowa, pokazują jak bardzo rozwinęła się ona w ciągu ostatnich lat. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, blockchain
  • Trendy w online marketingu 2017/2018

    Trendy w online marketingu 2017/2018

    00:20 04.02.2018

    ... zdominowały, a które okazały się tylko modnymi hasłami. Eksperci od online marketingu ShopAlike.pl podzielili się z nami swoją opinią dotyczącą trendów w ... olbrzymi udział, pokazujący ogromną popularność i dynamiczny wzrost tej formy w ostatnich latach. Reklama wideo Wzrost popularności urządzeń mobilnych to czynnik całkowicie związany z wideo. ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing online, skuteczność reklamy, reklama internetowa, reklama online

 

1 2 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.