eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?

    Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?

    ... skrojone na miarę ich potrzeb. Wykorzystywanie danych o odbiorcach jest obecnie powszechne we wszystkich gałęziach reklamy online. W połączeniu z personalizacją reklamy internetowej, nowe interaktywne formaty, takie jak reklama wideo czy chatboty, będą miały na celu wygenerowanie jeszcze większego zaangażowania użytkowników. Te drugie, początkowo ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, rok 2018
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018

    Kantar Millward Brown jak co roku ogłosił swoje prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. Zgodnie z jego przewidywaniami, nadchodzący rok będzie dla marketerów niezwykle intensywnym okresem, w którym mierzyć się będą m.in. ze zmieniającym się podejściem do komunikacji, technologii kierowania przekazu do różnych grup docelowych oraz ROI, ... WIĘCEJ

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet
  • Co 2 reklama online jest niewidzialna

    Co 2 reklama online jest niewidzialna

    ... się, jak kształtuje się viewability, czyli kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, dzięki któremu zyskujemy informacje o widoczności przekazu reklamowego (np. wideo, display, ... wyświetlania. Wideo liderem na stronach WWW Jeżeli wziąć pod uwagę wyłącznie reklamy online emitowane na stronach WWW (poza mediami społecznościowymi), to okaże się, że ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Rynek reklamowy nieco rozczarował

    Rynek reklamowy nieco rozczarował

    ... pierwszym kwartale najsilniej rósł segment online, jednak w drugim kwartale dynamika wzrostu spadła do 7,3%, przez co w całym półroczu wydatki na reklamę internetową wzrosły o 8,8%. W pozostałych mediach odnotowane zostały spadki. Reklama telewizyjna oraz zewnętrzna spadły o 0,5%, reklama radiowa o 3,9%. Wartość reklam sprzedanych w dziennikach ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne

    Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne

    Można szacować, że odsetek osób, które odwiedzają sklepy internetowe i opuszczają je bez dokonania zakupu sięga aż do 98%. Biorąc pod uwagę powyższe, skutecznym sposobem na ich konwersję może być retargeting. Jego algorytm skupia się bowiem wyłącznie na tych potencjalnych kupujących, którzy już kiedyś zainteresowali się danymi produktami. Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, strategie marketingowe
  • Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?

    Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?

    ... Jeżeli chodzi o marki farmaceutyczne, których reklama wideo trafiła do największej rzeszy internautów, to bezapelacyjnycm zwycięzcą jest spray do nosa Marimer w wersji dla niemowląt. Spoty tego preparatu odtwarzało prawie 34,3 proc. polskich użytkowników sieci oglądających kreacje online farmaceutyków (3,9 mln realnych użytkowników, z czego ... WIĘCEJ

    Tematy: zdrowie, medycyna, reklama wideo, reklama online
  • 5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing

    5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing

    ... o 40 proc. 5) Drugie życie systemów CRM, ERP i BI Internet rośnie jak na drożdżach. Z szacunków Oracle wynika, że rokrocznie ilość danych online zwiększa się o 40 proc, a w 2016 przekroczyła próg 10 Zettabajtów. Systemy, które nie czerpią z nich pełnymi garściami nie mają racji bytu ... WIĘCEJ

    Tematy: Big Data, analityka danych, marketing, skuteczny marketing
  • Trendy w programmatic A.D. 2017

    Trendy w programmatic A.D. 2017

    ... rosło w szybszym tempie niż np. social media (25 proc.) oraz video online (20 proc.). Jednocześnie dostrzegalne jest rosnące zainteresowanie zautomatyzowanymi procesami marketingowymi. ... i 81 proc. na rynkach wschodzących), to jasne staje się, że reklama mobile, a w szczególności model programmatic, musi nieustannie zyskiwać na znaczeniu. Nie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, marketing internetowy, programmatic
  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016

    ... komentuje wyniki Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska. W pierwszym półroczu 2016 roku reklama cyfrowa utrzymała dwucyfrowy wzrost, dzięki czemu jej wartość osiągnęła ponad 1,7 ... o 70% i pozyskały ponad 20% tortu reklamowego online. - Warto zwrócić uwagę, że pomimo wyhamowania dynamiki rozwojowej wideo online na całym rynku, lokalni wydawcy wciąż ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?

    W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?

    ... publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”. Korzyści biznesowe, jakie daje programmatic Programmatic odpowiada na potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Technologia pozwala na dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych, przez co są one lepiej dopracowane i bardziej skuteczne. W Polsce marketerzy cenią go ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic, reklama online, reklama internetowa, skuteczna reklama

 

1 2 ... 10 ... 11

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.