eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna

    Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna

    09:36 12.12.2019

    ... w reklamę video kupowaną programatycznie (+35%). Spośród mediów nie cyfrowych tylko reklama kinowa urośnie w tempie powyżej średniej rynkowej (+4,6%). W przypadku telewizji ... , w trybie online czy offline” – powiedziała Anna Bartoszewska, General Manager Zenith. Z prognoz wynika, że wideo online i media społecznościowe pozostaną najszybciej ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%

    Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%

    11:37 09.12.2019

    ... czterech spośród siedmiu badanych klas mediów. Były to: reklama internetowa, na którą wydatki wzrosły o 9,6%, reklama kinowa (+7,4%), outdoor (+3,5%), radio (+1,6%). Z kolei spadki stały się udziałem ... 15,4%). Reklamodawcy z tej branży kładą coraz większy nacisk na sprzedaż online oraz na reklamę w internecie. W bieżącym roku część budżetów ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.

    09:27 05.11.2019

    ... badania IAB Polska/PwC AdEx. W drugim kwartale bieżącego roku reklama online rozwijała się w dwucyfrowym tempie, wskutek czego w całej I połowie ... reklama wideo oraz reklama sprzedawana w modelu programmatic. Ogólny obraz rynku także nie uległ przemianie - liderką pozostaje reklama graficzna, która odpowiada za niemal połówkę tortu reklamowego online ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019

    Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019

    11:10 29.10.2019

    ... , Country Manager w Meetrics Poland. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 procent jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej 1 sekundę (dla ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze

    Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze

    17:33 13.10.2019

    ... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?

    Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?

    10:00 09.10.2019

    ... rosnącym kanałem w kategorii wydatków reklamę w Polsce są mobile i video, z udziałem w rynku online na poziomie odpowiednio 35% i 21%. Ich wzrosty są ściśle skorelowane z ... mediów społecznościowych codziennie. Co ważne, te dwie kategorie mocno się przenikają – reklama video jest w tej chwili integralną i bardzo ważną częścią wpływów dla platform ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate

    Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate

    14:44 24.09.2019

    ... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Co warto wiedzieć o invalid traffic?

    Co warto wiedzieć o invalid traffic?

    11:04 03.09.2019

    ... do swoich emisji, chociażby za pomocą paska narzędzi wydawcy. Kilkukrotne sprawdzenie implementacji – każdy wydawca powinien przed publikacją sprawdzić czy jego reklama nie zawiera żadnych błędów programowych. Warto przetestować ją na różnych przeglądarkach i platformach aby mieć stuprocentową pewność, że wszystko działa poprawnie ... WIĘCEJ

    Tematy: ruch w Internecie, invalid traffic, przychody z reklam, reklama online
  • Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.

    11:13 28.08.2019

    ... mobilnych, która zanotowała wzrost o 20%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o 35%), reklama w social media (+21%) oraz wideo online (+17%). Istotnej zmianie nie uległ udział poszczególnych branż w wydatkach reklamowych online. W rankingu top 5 podstawowych sektorów, które pozyskują ponad połowę wartości ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle

    Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle

    12:20 23.08.2019

    ... i wideo. Nowością najnowszej edycji opracowania są również rankingi przyczyn decydujących o tym, że reklama online pozostaje niewidoczna dla odbiorców. Jak wynika z raportu “Meetrics Benchmark Report Q2/2019” wskaźnik Viewability reklam online w Polsce po trzech kolejnych kwartałach wzrostów (i osiągnięciu w I kwartale br. rekordowego poziomu 59 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy

 

1 2 ... 10 ... 15

następna



bezpłatny program PIT 2019

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: