eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Programmatic to już 80 proc. reklamy display

    Programmatic to już 80 proc. reklamy display

    11:59 25.04.2018

    ... tendencje panujące w reklamie online, są niewątpliwie Stany Zjednoczone i to właśnie na tamtejszym rynku widać wyraźną dominację programmatic buying. Z szacunków serwisu eMarketer wynika, ... z wielu źródeł danych i integracja 1st, 2nd i 3rd party data będą coraz bardziej popularne w nowoczesnych metodach prowadzenia kampanii online – przewiduje ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej
  • Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych

    Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych

    13:13 07.03.2018

    Reklama w modelu programmatic nie może narzekać na brak zainteresowania. Z najnowszego raportu Cloud Technologies ... dobre jakościowo dane. A tych niestety brakuje. O istotnym wpływie, jaki programmatic buying wywiera na krajobraz rynku reklamy online, mówi się nie od dziś. Jak potężna jest to ekspansja można się przekonać, zestawiając dane historyczne ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej
  • Reklama internetowa rośnie najszybciej

    Reklama internetowa rośnie najszybciej

    10:24 06.03.2018

    ... reklama internetowa, na którą reklamodawcy wydali o 205 mln zł więcej niż przed rokiem. Największy wolumenowy spadek zanotowały dzienniki – 34 mln zł. Budżety telewizyjne urosły o 54 mln zł. W samym czwartym kwartale najsilniej rósł segment online ... +4,3 proc.). Najsilniejszy wpływ na kondycję rynku reklamy online mają globalni gracze – Google i ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    12:35 01.03.2018

    ... reklamy jest reklama online – dynamika jej wzrostu jest dwucyfrowa. W 2017 r. wzrosła ona o 12,1%, a w tym roku prognozowany jest wzrost na poziomie 10,9%. Rynek reklamy internetowej rośnie dzięki przenoszeniu budżetów reklamowych z telewizji na formy online oraz rozwojowi platform VOD. Źródłem wzrostu jest też reklama programatyczna oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa
  • Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    10:08 13.02.2018

    ... niezależne od tego, gdzie odbiorca po nie sięga. Klient może robić zakupy online na komputerze stacjonarnym, urządzeniu mobilnym, poprzez media społecznościowe, czy telefonicznie. Chodzi o ... prób nowych zmian. Niemniej jednak, poziom i miejsce, w jakim znajduje się obecnie reklama cyfrowa, pokazują jak bardzo rozwinęła się ona w ciągu ostatnich lat. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, blockchain
  • Trendy w online marketingu 2017/2018

    Trendy w online marketingu 2017/2018

    00:20 04.02.2018

    ... zdominowały, a które okazały się tylko modnymi hasłami. Eksperci od online marketingu ShopAlike.pl podzielili się z nami swoją opinią dotyczącą trendów w ... olbrzymi udział, pokazujący ogromną popularność i dynamiczny wzrost tej formy w ostatnich latach. Reklama wideo Wzrost popularności urządzeń mobilnych to czynnik całkowicie związany z wideo. ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing online, skuteczność reklamy, reklama internetowa, reklama online
  • Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?

    Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?

    09:25 15.01.2018

    ... skrojone na miarę ich potrzeb. Wykorzystywanie danych o odbiorcach jest obecnie powszechne we wszystkich gałęziach reklamy online. W połączeniu z personalizacją reklamy internetowej, nowe interaktywne formaty, takie jak reklama wideo czy chatboty, będą miały na celu wygenerowanie jeszcze większego zaangażowania użytkowników. Te drugie, początkowo ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, rok 2018
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018

    10:12 27.12.2017

    Kantar Millward Brown jak co roku ogłosił swoje prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. Zgodnie z jego przewidywaniami, nadchodzący rok będzie dla marketerów niezwykle intensywnym okresem, w którym mierzyć się będą m.in. ze zmieniającym się podejściem do komunikacji, technologii kierowania przekazu do różnych grup docelowych oraz ROI, ... WIĘCEJ

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet
  • Co 2 reklama online jest niewidzialna

    Co 2 reklama online jest niewidzialna

    12:03 17.11.2017

    ... się, jak kształtuje się viewability, czyli kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, dzięki któremu zyskujemy informacje o widoczności przekazu reklamowego (np. wideo, display, ... wyświetlania. Wideo liderem na stronach WWW Jeżeli wziąć pod uwagę wyłącznie reklamy online emitowane na stronach WWW (poza mediami społecznościowymi), to okaże się, że ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Rynek reklamowy nieco rozczarował

    Rynek reklamowy nieco rozczarował

    11:38 30.08.2017

    ... pierwszym kwartale najsilniej rósł segment online, jednak w drugim kwartale dynamika wzrostu spadła do 7,3%, przez co w całym półroczu wydatki na reklamę internetową wzrosły o 8,8%. W pozostałych mediach odnotowane zostały spadki. Reklama telewizyjna oraz zewnętrzna spadły o 0,5%, reklama radiowa o 3,9%. Wartość reklam sprzedanych w dziennikach ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama

poprzednia  

1 ... 9 10 11 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: