-
Reklama w telewizji V 2007
01:27 10.06.2007
Wartość rynku reklamy telewizyjnej wciąż wzrasta. Liderem wśród stacji telewizyjnych był w maju Polsat, który wyprzedził TVN. Polsat przegonił dotychczasowego lidera - TVN. Stacja ze słonecznym logo na reklamach i planszach sponsorskich zarobiła w maju 233 mln zł, czyli o niemal 32 mln więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Na drugie ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Starlink: rynek reklamowy I-III 2007
01:10 17.05.2007
... mld zł. Najwyższą dynamiką cechuje się reklama internetowa, najmniej zyskały dzienniki - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Starlink ... , w porównaniu z pierwszym kwartałem 2006 r., cechowały się reklama internetowa (+54,4 proc.), telewizja (+13,4 proc.), oraz reklama kinowa (+12,4 proc.). - Wzrost wydatków reklamowych w telewizji ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji IV 2007
00:44 10.05.2007
TVN zarobił na reklamach w kwietniu 2007 roku prawie 211 mln zł, czyli o niespełna milion więcej niż Polsat - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach zarobił w kwietniu tego roku TVN, który miał 210,84 mln zł wpływów reklamowych, czyli o 8,28 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
03:08 22.04.2007
Dynamicznie rosną wydatki firm na reklamę w telewizjach. Z przygotowanych na zamówienie "Gazety Prawnej" danych cennikowych AGB Nielsen Media Research wynika, że do połowy kwietnia trzy największe telewizje w Polsce - TVP, TVN i Polsat - zwiększyły swoje wpływy reklamowe o blisko 16 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liderem na rynku reklamy ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji I-III 2007
01:17 21.04.2007
... niższym od lidera. Stacja Solorza-Żaka wzbogaciła się dzięki reklamodawcom o 407,8 mln zł, co oznacza wzrost o 57 mln. Trzecia zaś była telewizyjna Jedynka, której wpływy wyniosły 311,1 mln zł (rok wcześniej było to 251,4 mln zł.). TVP2 przez pierwsze trzy miesiące 2007 ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Polski rynek reklamy 2007-2009
01:43 05.03.2007
... % w porównaniu z rokiem poprzednim. Obniżyła się dynamika wzrostu na rynku reklamy prasowej i wyniosła 5,5%. Na dynamice całego rynku zawyżyła po raz kolejny reklama internetowa, która odnotowała wzrost aż o 54% w ujęciu rok do roku. Sytuacja gospodarcza pozwala na optymistyczne prognozy rozwoju rynku reklamy. Rok ...
Tematy: rynek reklamy, reklama internetowa, reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Rynek reklamowy 2006
13:19 07.02.2007
... domu mediowego Starlink, dotyczącego estymowanej wartości netto rynku reklamowego w Polsce. W 2006 r. najwyższą dynamikę w porównaniu z rokiem 2005 odnotowały: reklama internetowa (+59,3 proc.) oraz reklama kinowa (+21,3 proc.). Powyżej średniej rynkowej rosły również nakłady na reklamę w telewizji (+12 proc.). Porównywalny przyrost odnotowały ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa -
Reklama w telewizji XI 2006
00:03 02.01.2007
Telewizja TVN odnotowała w listopadzie największe wpływy reklamowe, które wzrosły do 267,31 mln zł. Oznacza to, że stacja w porównaniu z ubiegłym rokiem zarobiła o 51,73 proc. więcej. Na drugie miejsce spadł Polsat - dotychczasowy lider zestawienia. Jego wpływy wyniosły 204,86 mln zł. To niewielki wzrost - rok wcześniej osiągnął on przychody ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w telewizji XI 2006
00:03 16.12.2006
W listopadzie, biorąc pod uwagę cennikowe wpływy z reklamy telewizyjnej, największym zainteresowaniem reklamodawców cieszył się TVN - niemal 270,0 mln zł, co w porównaniu z listopadem 2005 r. oznacza wzrost wydatków o 51,9% - wynika z raportu TNS OBOP. TVN jest liderem rynku już trzeci miesiąc z rzędu. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Obiecujące perspektywy dla reklamy
00:31 11.12.2006
Universal McCann, ZenithOptimedia oraz GroupM nadal widzą w reklamie duży potencjał. Agencje przedstawiły swoje prognozy na rok 2007 podczas poświęconej mediom konferencji w Nowym Jorku. Średnie szacunki tych firm przewidują, iż tempo wzrostu wydatków na reklamę w przyszłym roku osiągnie poziom 4,3 proc. w Stanach Zjednoczonych, a na rynku ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna