eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji X 2006

    Reklama w telewizji X 2006

    13:02 27.11.2006

    ... ,5 proc. Na drugiej pozycji znalazła się telewizja Polsat, której przychody kształtowały się na poziomie 242,6 mln zł (wzrost o 22,6 proc.). Telewizyjna Jedynka miała 148 mln zł wpływów, o 8 proc. więcej niż przed rokiem. Tuż za podium znalazła się TVP2, ze 127,7 mln ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Outdoor zyskuje, telewizja traci

    Outdoor zyskuje, telewizja traci

    10:39 24.07.2006

    ... dalszych miejscach znalazły się: prasa, ze wzrostem 30 proc., telewizja - 27 proc., kino - 26 proc., radio - 20 proc. Tym samym reklama zewnętrzna zdetronizowała kino, które do tej pory notowało największe przyrosty dochodów. Raport powstał w oparciu o dane (cennikowe, bez autopromocji) udostępnione przez ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna
  • Telewizja z reklamami pop-up?

    Telewizja z reklamami pop-up?

    00:01 27.06.2006

    Jak podaje serwis The Inquirer, dostawcy telewizji kablowej i satelitarnej rozważają wprowadzenie wyskakujących reklam typu pop-up, aby uzyskać dodatkowe wpływy ze sprzedaży reklam. Zdaniem specjalistów z branży, technologia ta została sprawdzona i odniosła duży sukces w internecie. W badaniach nie wzięto jednak pod uwagę opinii internautów na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, telewizja kablowa, telewizja satelitarna, telewizja
  • TVP zaniżała ceny reklam?

    TVP zaniżała ceny reklam?

    10:51 08.04.2006

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie antymonopolowe, które wykaże, czy Telewizja Polska naruszyła prawo obniżając ceny sprzedaży czasu reklamowego. Z wnioskiem o wszczęcie postępowania wystąpiły Polsat, TVN oraz Agora. Zarzuciły one Telewizji Polskiej nieuczciwe obniżanie cen sprzedaży czasu reklamowego. Ze względu na swój ... WIĘCEJ

    Tematy: TVP, ceny reklam, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Polacy unikają reklam

    Polacy unikają reklam

    00:02 08.05.2005

    W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos z kwietnia br. nadal blisko połowa (47%) Polaków w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie emitowane na innych kanałach. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama telewizyjna, unikanie reklam, badania społeczne, reklamy
  • Kampanie launchingowe w TV 2004

    Kampanie launchingowe w TV 2004

    00:27 18.02.2005

    Liczba kampanii telewizyjnych wprowadzających na rynek nowe produkty wzrosła w 2004 roku o ponad 30 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej na wprowadzenie nowych produktów za pomocą reklamy telewizyjnej wydali operatorzy telefonii komórkowych - Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel i Idea - wynika z raportu na temat kampanii promujących ... WIĘCEJ

    Tematy: Kampanie launchingowe, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę, nowe produkty
  • Wydatki na reklamę w TV

    Wydatki na reklamę w TV

    00:04 05.07.2004

    Jak podaje firma badawcza Expert Monitor wydatki na reklamę w Telewizji w czerwcu wyniosły 584 mln złotych. To niemal identyczny wynik, jaki zanotowaliśmy w czerwcu ubiegłego roku. Aktualna sytuacja wpisuje się w schemat znany z 2001 roku, w którym już w maju nastąpił spadek wydatków na reklamę. Dzięki temu spadek przychodów Telewizji w tym ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, reklama telewizyjna, rynek reklamy, reklama
  • Denerwujące reklamy

    Denerwujące reklamy

    14:58 08.03.2004

    W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos-ASI [wym.: ipsos ei-es-ai] z lutego br. już blisko połowa (47%) Polaków w wieku w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna
  • Cztery kółka na szklanym ekranie

    Cztery kółka na szklanym ekranie

    00:01 04.02.2004

    ... na reklamę samochodów osobowych (ponad 248 mln zł) oraz paliw, olejów i smarów (prawie 40 mln zł). Natomiast znacznie mniej pochłonęła reklama stacji benzynowych (ok. 17 mln zł), opon (ok. 13 mln zł) oraz samochodów ciężarowych i dostawczych (ok. 12 mln zł).WIĘCEJ

    Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna

poprzednia  

1 ... 8 9



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: