-
Reklama w telewizji X 2006
13:02 27.11.2006
... ,5 proc. Na drugiej pozycji znalazła się telewizja Polsat, której przychody kształtowały się na poziomie 242,6 mln zł (wzrost o 22,6 proc.). Telewizyjna Jedynka miała 148 mln zł wpływów, o 8 proc. więcej niż przed rokiem. Tuż za podium znalazła się TVP2, ze 127,7 mln ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Outdoor zyskuje, telewizja traci
10:39 24.07.2006
... dalszych miejscach znalazły się: prasa, ze wzrostem 30 proc., telewizja - 27 proc., kino - 26 proc., radio - 20 proc. Tym samym reklama zewnętrzna zdetronizowała kino, które do tej pory notowało największe przyrosty dochodów. Raport powstał w oparciu o dane (cennikowe, bez autopromocji) udostępnione przez ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna -
Telewizja z reklamami pop-up?
00:01 27.06.2006
Jak podaje serwis The Inquirer, dostawcy telewizji kablowej i satelitarnej rozważają wprowadzenie wyskakujących reklam typu pop-up, aby uzyskać dodatkowe wpływy ze sprzedaży reklam. Zdaniem specjalistów z branży, technologia ta została sprawdzona i odniosła duży sukces w internecie. W badaniach nie wzięto jednak pod uwagę opinii internautów na ...
Tematy: reklama, telewizja kablowa, telewizja satelitarna, telewizja -
TVP zaniżała ceny reklam?
10:51 08.04.2006
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie antymonopolowe, które wykaże, czy Telewizja Polska naruszyła prawo obniżając ceny sprzedaży czasu reklamowego. Z wnioskiem o wszczęcie postępowania wystąpiły Polsat, TVN oraz Agora. Zarzuciły one Telewizji Polskiej nieuczciwe obniżanie cen sprzedaży czasu reklamowego. Ze względu na swój ...
Tematy: TVP, ceny reklam, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Polacy unikają reklam
00:02 08.05.2005
W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos z kwietnia br. nadal blisko połowa (47%) Polaków w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie emitowane na innych kanałach. ...
Tematy: reklama telewizyjna, unikanie reklam, badania społeczne, reklamy -
Kampanie launchingowe w TV 2004
00:27 18.02.2005
Liczba kampanii telewizyjnych wprowadzających na rynek nowe produkty wzrosła w 2004 roku o ponad 30 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej na wprowadzenie nowych produktów za pomocą reklamy telewizyjnej wydali operatorzy telefonii komórkowych - Polska Telefonia Cyfrowa, Polkomtel i Idea - wynika z raportu na temat kampanii promujących ...
Tematy: Kampanie launchingowe, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę, nowe produkty -
Wydatki na reklamę w TV
00:04 05.07.2004
Jak podaje firma badawcza Expert Monitor wydatki na reklamę w Telewizji w czerwcu wyniosły 584 mln złotych. To niemal identyczny wynik, jaki zanotowaliśmy w czerwcu ubiegłego roku. Aktualna sytuacja wpisuje się w schemat znany z 2001 roku, w którym już w maju nastąpił spadek wydatków na reklamę. Dzięki temu spadek przychodów Telewizji w tym ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama telewizyjna, rynek reklamy, reklama -
Denerwujące reklamy
14:58 08.03.2004
W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos-ASI [wym.: ipsos ei-es-ai] z lutego br. już blisko połowa (47%) Polaków w wieku w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie ...
Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna -
Cztery kółka na szklanym ekranie
00:01 04.02.2004
... na reklamę samochodów osobowych (ponad 248 mln zł) oraz paliw, olejów i smarów (prawie 40 mln zł). Natomiast znacznie mniej pochłonęła reklama stacji benzynowych (ok. 17 mln zł), opon (ok. 13 mln zł) oraz samochodów ciężarowych i dostawczych (ok. 12 mln zł).
Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna