-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
00:20 08.02.2024
Publicis Groupe opublikowała najnowszą analizę sytuacji panującej na rynku reklamy telewizyjnej w minionych 12 miesiącach. Okazuje się, że wydatki na spoty telewizyjne wzrosły w całym roku o 3,7%. Prognozy na najbliższą przyszłość są dość optymistyczne. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co wywarło szczególny wpływ na dynamikę wpływów reklamowych ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media -
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
07:00 07.11.2023
Jest już najnowsza odsłona raportu o Rynku Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie rzuca światło na budżety przeznaczane na reklamę telewizyjną w pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku, poświęcając również uwagę statystykom zmianom oglądalności TV. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które sektory w ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media -
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
06:30 09.08.2023
Pojawił się najnowszy Raportu o Rynku Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie bierze pod lupę wydatki na reklamę telewizyjną w I półroczu bieżącego roku, pochylając się jednocześnie nad statystykami oglądalności TV. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co przesądza o wzroście wydatków na reklamę telewizyjną? ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media -
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
12:00 11.05.2023
Jak wynika z najnowszych doniesień Publicis Groupe, w pierwszym kwartale bieżącego roku mieliśmy do czynienia ze wzrostem wydatków na reklamę telewizyjną. Fakt ten może być o tyle zaskoczeniem, że w całym 2022 roku notowano pod tym względem spadki. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z czego wynika wzrost wydatków na reklamę telewizyjną? Które kanały ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, telewizja, media -
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
11:18 22.11.2022
Schyłek roku zbliża się nieubłaganie i tradycyjnie już jest to czas podsumowań. Temu trendowi poddaje się Kantar, który jak co roku publikuje raport zawierający prognozę rozwoju rynku mediów w kolejnych 12 miesiącach. Pod jakim znakiem upłynie 2023 rok? Autorzy opracowania zwracają uwagę na m.in. nowe modele VOD oraz gwałtownie rosnące koszty. Z ...
Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
UPC przeszło do PLAY. Co w powitalnej promocji?
00:22 26.05.2022
... z pełną prędkością klienci otrzymają 2 lata za darmo usług UPC. W ich skład wchodzi internet światłowodowy do 300 Mb/s, inteligentne Wi-Fi oraz telewizja Start z 35 kanałami oraz aplikacją mobilną UPC TV GO. Standardowa cena usługi to 49,99 zł miesięcznie po rabatach, dzięki ...
Tematy: UPC, internet UPC, telewizja, Play -
Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar
10:30 18.11.2021
O tym, że media nieustannie wręcz ewoluują, nie trzeba przekonywać już chyba nikogo. Najlepszym tego potwierdzeniem są coroczne publikacje opracowywanego przez Kantar Media raportu Media Trends & Predictions. Właśnie pojawiła się jego najświeższa odsłona. Czego rynek powinien spodziewać się w nadchodzących miesiącach? Odpowiedzi na to i inne ...
Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Telewizja naziemna DVB-T2 rusza 1 lipca 2022 roku
00:13 13.10.2021
Od 1 lipca 2022 roku widzowie w Polsce będą mogli korzystać z drugiej generacji telewizji naziemnej - DVB-T2. UOKiK radzi, jak przygotować się na nową jakość telewizji. Zmiany systemu realizowane będą etapowo w całej Polsce z podziałem na województwa. Od 1 lipca odbiorcy będa mogli korzystać już tylko z nowego standardu nadawania sygnału - ...
Tematy: telewizja naziemna, DVB-T2, telewizja, bezpłatna telewizja naziemna -
Telewizja bez kobiet, debata publiczna to męska rzecz?
00:55 04.09.2021
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przedstawia kolejną analizę, w której pochyla się nad udziałem przedstawicieli poszczególnych płci w głównych wydaniach telewizyjnych serwisów informacyjnych. Okazuje się, że od czasów ostatniej analizy nic właściwie się nie zmieniło - nadal zaledwie co czwarta wypowiedź emitowana w ich ramach należała do kobiety. ...
Tematy: telewizja, serwisy informacyjne, telewizja, media -
Wiadomości TVP 1 nie dla kobiet? Gdzie jest równouprawnienie?
11:23 25.05.2021
O równouprawnieniu mówi się dziś dużo i często. Tym bardziej może zaskakiwać fakt, że jest ono mało widoczne w telewizji. Z raportu opublikowanego właśnie przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że zaledwie co czwarta wypowiedź emitowana w ramach głównych wydań serwisów informacyjnych należy do kobiet. Co więcej, sytuacja w tym zakresie ...
Tematy: telewizja, serwisy informacyjne, telewizja, media