eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama w telewizji VIII 2007

Reklama w telewizji VIII 2007

2007-09-09 02:04

W sierpniu 2007 roku praktycznie wszystkie stacje telewizyjne, które nadają naziemnie, miały większe wpływy reklamowe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Najwięcej na reklamach w ubiegłym miesiącu zarobił TVN.

Przeczytaj także: Reklama w TV VII 2007

TVN zarobił w sierpniu 2007 roku na reklamach 106,93 mln zł, czyli o 29,27 proc. więcej niż w sierpniu 2006 roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 98,47 mln zł. Kanał zarobił o 11,29 proc. więcej niż przed rokiem.

Spośród kanałów telewizji publicznej najwięcej zarobiła TVP1, która miała 92,9 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 34,81 proc.). Wpływy TVP2 z reklam wyniosły 54,02 mln zł (wzrost o 46,44 proc.), a TVP3 - 3,49 mln zł (wzrost o 25,43 proc.).

Kanał TV4 miał 11,12 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 64,53 proc.), a TV Puls - 4,96 mln zł (spadek o 6,82 proc.).

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: