Reklama w telewizji VIII 2007
2007-09-09 02:04
Przeczytaj także: Reklama w TV VII 2007
TVN zarobił w sierpniu 2007 roku na reklamach 106,93 mln zł, czyli o 29,27 proc. więcej niż w sierpniu 2006 roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 98,47 mln zł. Kanał zarobił o 11,29 proc. więcej niż przed rokiem.Spośród kanałów telewizji publicznej najwięcej zarobiła TVP1, która miała 92,9 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 34,81 proc.). Wpływy TVP2 z reklam wyniosły 54,02 mln zł (wzrost o 46,44 proc.), a TVP3 - 3,49 mln zł (wzrost o 25,43 proc.).
Kanał TV4 miał 11,12 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 64,53 proc.), a TV Puls - 4,96 mln zł (spadek o 6,82 proc.).
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.