eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › formy reklamy
  • Reklama zapachowa w prasie

    Reklama zapachowa w prasie

    11:11 06.09.2007

    ... skuteczności reklamy prasowej. Najistotniejszy może stać się zapach. Pachnąca reklama już wkrótce pojawi się w ... Emporium". Wystarczy ją potrzeć, a wokół rozejdzie się słodki zapach lukrowanego ciasta. Pachnącymi elementami reklamy są zabawki, które otaczają Dustina Hoffmana i Natalie Portman, występujących w filmie. Napis nad aktorami zachęca ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, formy reklamy, reklama w prasie, reklama prasowa
  • Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    01:14 03.09.2007

    ... informacji przekładają się na to, w jaki sposób postrzegają reklamę. Ponad 3/4 uważa, że reklama internetowa jest znacznie bardziej nachalna niż reklamy drukowane. Niecałe 2/3 badanych przyznaje, że bardziej skupia się na reklamach w prasie niż w sieci. Eksperci sugerują, że kampanie offline i online ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, formy reklamy
  • Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze

    Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze

    01:04 25.08.2007

    ... piwa w kuflu. Okazuje się, że dostrzegają reklamy wyświetlane na ekranach przyczepionych do cyfrowych szaf grających. Arbitron informuje, że rozpoznawalność ... wśród osób odwiedzających bary sięga 43 proc. Firma monitorowała zapamiętywanie marek, których reklamy pojawiały się na monitorach umieszczonych przy cyfrowych szafach grających. Bary i puby są ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów
  • Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców

    Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców

    10:41 17.08.2007

    ... , kinach i centrach sportowych. Blisko 40 proc. respondentów, odwiedzających te miejsca, przyznało, że rejestruje zamieszczone wewnątrz nich reklamy - wynika z najnowszych badań skuteczności reklamy wewnętrznej (indoor), które na zlecenie agencji Polonia Indoor Advertising przeprowadził instytut badawczy Mareco Polska. Na pytanie o częstotliwość ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, skuteczność reklamy, marketing, badania konsumentów
  • Rozrywkowa reklama z marką

    Rozrywkowa reklama z marką

    14:08 27.02.2007

    ... ). Toteż funkcję rozrywkową należy rozpatrywać jako uzupełniającą, a często nawet nadrzędną wobec trzech podstawowych funkcji reklamy. Opcje reklamy ze względu na jej funkcje Zestawiając ze sobą informacyjno-perswazyjne i rozrywkowe aspekty reklamy oraz wyznaczając dla nich dwa poziomy – niski i wysoki – można wskazać cztery opcjonalne kierunki ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja produktu, formy reklamy, promocja marki, kreowanie marki
  • Reklama na dużym ekranie

    Reklama na dużym ekranie

    13:11 10.03.2006

    ... budulec jej prestiżu, który umożliwia przekazanie większej ilości informacji. Reklamy kinowe bywają dzięki temu postrzegane jako swego rodzaju ciekawostka – jako nieznane dotąd rozwinięcie reklamy telewizyjnej. NIE TYLKO NA EKRANIE Na kategorię reklam kinowych, oprócz reklamy on-screen, składa się także promocja off-screen. Wykorzystuje się ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, promocja, formy reklamy, reklama kinowa

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: