eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017

    ... i dużych sklepów spożywczych ze względu na sprawdzoną formułę działania i ograniczony poziom wymogów ze strony organizatora.. Stosunkowo sprawne działania organizacyjne są możliwe dzięki regionalnej strukturze, gdzie dominującą rolę odgrywają spółki koordynujące działania na swoim obszarze. Warunkiem dalszego rozwoju Lewiatana jest znalezienie ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety

    Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety

    Femvertising zawładnął ostatnio słownikami marketingowców. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Ale czy taka linia komunikacji się opłaca? I co ważniejsze, jak stworzyć reklamę, która celnie trafi do współczesnych kobiet? - Termin Femvertising oznaczający komunikację skierowaną do kobiet ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy dla kobiet, marketing kobiecy, produkty dla kobiet, kobiety
  • Moda na candidate experience nie mija

    Moda na candidate experience nie mija

    ... kandydatów. Niepokojące z kolei jest to, że odsetek firm, które wprowadzają te praktyki w życie nie w pełni odpowiada deklaracjom. A warto podkreślić, że działania realizowane w obszarze candidate experience to odbicie panujących w firmie zasad i atmosfery. Jedynie należyte traktowanie kandydata daje nam pewność, że nie straci ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem

    Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem

    ... ul. Grochowskiej 63 w godzinach 7-21”. Ułatw umówienie się i zachęć do działania, pisząc „Chcesz się umówić? Odeślij w odpowiedzi na tę wiadomość UMOW, oddzwonimy ... tym przypadku do wysłanie SMS-a z unikalnym rabatem, którym bardziej zmotywujesz klienta do działania i zyskasz jego lojalność. 4. Buduj relację Za pomocą SMS-a możesz nie tylko informować ... WIĘCEJ

    Tematy: remarketing, komunikacja z klientem, SMS-y, marketing sms
  • Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store

    Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store

    Sklep to mikrokosmos, w którym panują specyficzne zasady. Odpowiednie dopasowanie komunikatów, mechanik promocyjnych i formatów komunikacji może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży. Jak uniknąć popularnych błędów i nastawić się na skuteczną komunikację marki? 1) Założenie, że klient ma czas Tworzymy skomplikowane komunikaty, mechanizmy, długie ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja marki, promocja sklepu, jak podnieść sprzedaż, komunikacja z klientem
  • Pracodawco! Skup się na candidate experience

    Pracodawco! Skup się na candidate experience

    ... kandydat poczuł się doceniony. Na szczególną uwagę zasługuje również udzielenie, po podjęciu odmownej decyzji rekrutacyjnej, informacji zwrotnej zawierającej wskazówki, jakie działania może podjąć kandydat, aby w przyszłości z sukcesem aplikować na dane stanowisko. WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Zobacz, jak angażować pokolenie Z

    Zobacz, jak angażować pokolenie Z

    Znamy wyniki najnowszej edycji badania AdReaction, cyklicznego projektu Kantar Millward Brown. Czego możemy się z niej dowiedzieć? Lektura raportu zatytułowanego "AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z" pozwala m.in. lepiej poznać pokolenie Z, a konkretnie zaznajomić się z jego zachowaniami, postawami oraz reakcjami na przekaz marketingowy. To ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, skuteczny marketing, pokolenie Z, pokolenie X
  • Komunikacja Voice Mailing System w biznesie

    Komunikacja Voice Mailing System w biznesie

    VMS, czyli Voice Mailing System, to jedno z narzędzi komunikacji mobilnej. W działaniach marketingowych VMS nie jest tak popularny jak SMS-y lub e-maile, niemniej jest to narzędzie o dużym potencjale. Dzięki wiadomościom głosowym możemy wzbudzić większe zaangażowanie odbiorcy komunikatu i zainteresować go już samą nietypową formą przekazu ... WIĘCEJ

    Tematy: Voice Mailing System, komunikacja w biznesie, komunikacja mobilna, VMS
  • 5 sposobów na sprzedaż przez content marketing

    5 sposobów na sprzedaż przez content marketing

    ... reklamowych. Oto 5 praktycznych zasad ekspertów z Praktycy.com, jak tworzyć content, aby pomógł zwiększyć sprzedaż w biznesie internetowym. 1) Nakłoń odbiorcę do natychmiastowego działania Różnica między wartościowym contentem na stronę sklepu internetowego, a na serwis www innego rodzaju, polega na tym, że ten pierwszy powinien ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, e-commerce, marketing online, działania marketingowe
  • Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    ... pełen obraz kanałów komunikacji. Decydujące znaczenie ma tu jakość i zakres dostępnych danych, wybranie odpowiednich kanałów i strategiczne działanie. Aby rozpocząć działania, należy zebrać i zestawić wszystkie dostępne informacje o klientach pochodzące ze sklepów internetowych, mediów społecznościowych, e-mail marketingu, analizy strony WWW itp ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, omnichannel, skuteczna reklama
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy? PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu? PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe

 

1 2 ... 10 ... 13

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.