eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    ... nich warto zwrócić uwagę? Kiedy i jak z nich korzystać? Skuteczne narzędzia marketingowe są w czasach wzmożonej konkurencji czymś wręcz nieodzownym. Tym bardziej, że ... zaangażowania odbiorcy na wszystkich płaszczyznach. Profesjonalne i odpowiednio zaplanowane działania marketingu sensorycznego, wywierają wpływ na wszystkie pięć zmysłów. Doznania ... WIĘCEJ

    Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing
  • Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

    Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

    ... to jeden z efektywniejszych sposobów promowania własnych produktów. Jednak na sukces tego działania składa się wiele czynników. Z naszego badania wprost wynika, że czytamy ... Pakulski, dyrektor zarządzający w REDLINK. Przez e-mail do serca odbiorcy E-maile marketingowe pojawiają się w naszych skrzynkach każdego dnia. Z badania zrealizowanego przez ARC ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail, mailing
  • Candidate experience to już za mało

    Candidate experience to już za mało

    ... więcej, jeśli zespół identyfikuje się z firmą, czując się jej częścią, powinien mieć możliwość zarówno bezpośredniego, jak i pośredniego wpływania na jej działania. Dlatego też, tak ważne jest umożliwienie pracownikom przekazywania swoich uwagach dotyczących życia w organizacji. Dzięki dostępności do zaawansowanych technologii firmy są ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, rynek pracownika, employer branding, candidate experience
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018

    Najnowsza odsłona wznowionego Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych autorstwa Kondej Marketing dowodzi, że liderem rynku jest obecnie Biedronka, która zamieniła się miejscami z zajmującym drugą pozycję hipermarketem Auchan. Podium zamyka Lidl, a tuż za nim kroczą Kaufland oraz Dino - jedyny polski reprezentant w TOP 10 zestawienia. Polski ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017

    ... i dużych sklepów spożywczych ze względu na sprawdzoną formułę działania i ograniczony poziom wymogów ze strony organizatora.. Stosunkowo sprawne działania organizacyjne są możliwe dzięki regionalnej strukturze, gdzie dominującą rolę odgrywają spółki koordynujące działania na swoim obszarze. Warunkiem dalszego rozwoju Lewiatana jest znalezienie ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety

    Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety

    Femvertising zawładnął ostatnio słownikami marketingowców. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Ale czy taka linia komunikacji się opłaca? I co ważniejsze, jak stworzyć reklamę, która celnie trafi do współczesnych kobiet? - Termin Femvertising oznaczający komunikację skierowaną do kobiet ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy dla kobiet, marketing kobiecy, produkty dla kobiet, kobiety
  • Moda na candidate experience nie mija

    Moda na candidate experience nie mija

    ... kandydatów. Niepokojące z kolei jest to, że odsetek firm, które wprowadzają te praktyki w życie nie w pełni odpowiada deklaracjom. A warto podkreślić, że działania realizowane w obszarze candidate experience to odbicie panujących w firmie zasad i atmosfery. Jedynie należyte traktowanie kandydata daje nam pewność, że nie straci ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem

    Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem

    ... ul. Grochowskiej 63 w godzinach 7-21”. Ułatw umówienie się i zachęć do działania, pisząc „Chcesz się umówić? Odeślij w odpowiedzi na tę wiadomość UMOW, oddzwonimy ... tym przypadku do wysłanie SMS-a z unikalnym rabatem, którym bardziej zmotywujesz klienta do działania i zyskasz jego lojalność. 4. Buduj relację Za pomocą SMS-a możesz nie tylko informować ... WIĘCEJ

    Tematy: remarketing, komunikacja z klientem, SMS-y, marketing sms
  • Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store

    Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store

    Sklep to mikrokosmos, w którym panują specyficzne zasady. Odpowiednie dopasowanie komunikatów, mechanik promocyjnych i formatów komunikacji może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży. Jak uniknąć popularnych błędów i nastawić się na skuteczną komunikację marki? 1) Założenie, że klient ma czas Tworzymy skomplikowane komunikaty, mechanizmy, długie ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja marki, promocja sklepu, jak podnieść sprzedaż, komunikacja z klientem
  • Pracodawco! Skup się na candidate experience

    Pracodawco! Skup się na candidate experience

    ... kandydat poczuł się doceniony. Na szczególną uwagę zasługuje również udzielenie, po podjęciu odmownej decyzji rekrutacyjnej, informacji zwrotnej zawierającej wskazówki, jakie działania może podjąć kandydat, aby w przyszłości z sukcesem aplikować na dane stanowisko. WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy? PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu? PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe

 

1 2 ... 10 ... 13

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.