eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji

    Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji

    10:04 07.11.2019

    ... spotkań rekrutowanych z rekruterami. Usłyszeć kandydata Świadomość firm co do znaczenia candidate experience nie oznacza, że podejmują one w tym kierunku konkretne działania, analogiczne do tych podejmowanych np. w sprzedaży czy marketingu. Według raportu „Candidate Experience” opinie kandydatów o rekrutacji przynajmniej raz w roku bada tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę

    Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę

    14:56 04.11.2019

    W badaniu zrealizowanym przez firmę Nielsen, dyrektorów marketingu w sieciach handlowych poproszono o wskazanie narzędzi najlepiej wpływających na osiągane wyniki sprzedażowe. Ich odpowiedzi jednoznacznie wskazują, że bezapelacyjnym numerem 1 pozostają już od wielu lat gazetki promocyjne. Wydawać by się mogło, że w czasach postępującej cyfryzacji ... WIĘCEJ

    Tematy: gazetki promocyjne, reklama, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe
  • W rekrutacji pracowników liczy się informacja zwrotna

    W rekrutacji pracowników liczy się informacja zwrotna

    00:59 28.10.2019

    Kandydaci oczekują, że rekruterzy będą utrzymywać z nimi kontakt i przekazywać im informacje nawet wówczas, gdy nie są one pomyślne - wynika z najnowszej, czwartej przygotowanego przez eRecruiter edycji badania "Candidate Experience". Aż 90 proc. badanych liczy, że powody odrzucenia aplikacji zostaną im podane przynajmniej na jednym z etapów ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Po co ci marketing conversion?

    Po co ci marketing conversion?

    11:22 10.10.2019

    ... dokładają wszelkich starań, aby osiągnąć takie wyniki. Okazuje się jednak, że te działania nie przekładają się ani na ilość wejść na twoją stronę, ... korelacji z zachowaniami użytkowników wyszukiwarek. Istotna jest tu także optymalizacja, w tym kompleksowe działania SEO. Rezultat? Dzięki marketing conversion Google w pierwszych wynikach wyszukiwania ... WIĘCEJ

    Tematy: inbound marketing, działania marketingowe, jak podwyższyć sprzedaż, marketing conversion
  • Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?

    Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?

    00:55 06.10.2019

    ... z całą pewnością inwestycja, która w długiej perspektywie czasu przyniesie firmie szereg korzyści. Przed rozpoczęciem tworzenia treści trzeba jednak opracować konkretną strategię działania, która pomoże nam osiągnąć założone cele i zweryfikuje rynkowe możliwości. Małgorzata Dadok-Grabska Content Manager|CEOWIĘCEJ

    Tematy: content marketing, marketing, działania marketingowe, strategia marketingowa
  • Coraz bieglejsi w candidate experience?

    Coraz bieglejsi w candidate experience?

    10:07 03.10.2019

    ... zdecyduje się odejść. Jednocześnie, przedstawiciele HR zdają sobie sprawę z tego, że działania w zakresie candidate experience na różnych etapach cyklu życia w organizacji nie będą ... swoją opinią o pracodawcy z rodziną lub znajomymi z branży. To jednak nie wszystko. Działania rekrutacyjne mogą mieć także istotny wpływ na ogólny wizerunek firmy. 1 ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?

    Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?

    11:13 02.10.2019

    ... w kontakcie z firmę, oczekuje, że będzie ono standardem wpisanym również w działania innych firm. To pokazuje bardzo ciekawą przestrzeń, w której firmy mogą ... ten jest wyraźnie wyższy wśród firm zadowolonych z inwestycji w narzędzia marketingowe (tzw. High-performers) – 55% w porównaniu do firm niezadowolonych z inwestycji (Underperformers) – ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, marketing, skuteczna reklama, jak podwyższyć sprzedaż
  • Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji

    Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji

    21:44 07.09.2019

    Jeśli decydujemy się na reklamę w postaci publikacji artykułu, mamy zazwyczaj do wyboru dwa podstawowe rodzaje: artykuł sponsorowany lub artykuł natywny. Wielu osobom wydaje się, że jeśli płacimy za publikację artykułu, to nie ma znaczenia jego nazwa, możemy w nim zamieścić wszystko, niezależnie od rodzaju publikacji i przeznaczenia tego formatu ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, promocja marki
  • 6 kluczowych cech skutecznego marketingu referencyjnego

    6 kluczowych cech skutecznego marketingu referencyjnego

    12:20 05.09.2019

    ... się na wdrożenie marketingu referencyjnego, już na początku odpowiednio zdefiniujmy kluczowe czynniki sukcesu w lejku sprzedaży i opracujmy procedury pozyskiwania rekomendacji. Nasze działania muszą mieć sens, a nie stanowić „sztukę dla sztuki”. Zaangażujmy w proces pion handlowy, przeprowadzajmy audyty posprzedażowe. Klientów natomiast prośmy by ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, jak podwyższyć sprzedaż, marketing rekomendacyjny, marketing referencyjny
  • Jak zarobić na wyprawce szkolnej?

    Jak zarobić na wyprawce szkolnej?

    13:14 26.08.2019

    Wprawdzie myśl o nieubłaganie nadchodzącym końcu wakacji zwykliśmy od siebie odpędzać, to jednak im dłużej będziemy w ten sposób postępować, tym większe szaleństwo zakupowe czekać nas będzie przed 1 września. Tym bardziej, że na wyprawkę szkolną przeznaczamy więcej niż na Boże Narodzenie, a na zwiększony popyt i tłumy w sklepach dodatkowo wpływa ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, jak podwyższyć sprzedaż, wyprawka szkolna, działania marketingowe
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    15:48 17.05.2013 PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu?

    16:38 27.04.2013 PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe

 

1 2 ... 10 ... 15

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: