eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Jak reklamują się małe firmy?

    Jak reklamują się małe firmy?

    12:20 16.05.2019

    ... % mikro i małych firm korzysta z materiałów drukowanych, czyli ulotek i folderów. Umiarkowaną popularnością cieszą się billboardy, a wśród małych firm widać popyt na działania telemarketingowe. Mimo tego, że firmy szukają różnych sposobów na promocję swoich produktów i usług, rekomendacje dotychczasowych klientów są dla nich wciąż ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja marki, małe firmy, działania marketingowe, reklama w internecie
  • Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie

    Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie

    12:00 21.03.2019

    ... presja konkurencyjna to konieczność sięgania po coraz to nowsze sposoby przyciągania klientów. Jednym z ciekawych narzędzi jest tu marketing sensoryczny, a więc działania nakierowane na pobudzenie konsumenckich zmysłów i zbudowanie tym sposobem lojalności wobec marki. Mood Media, dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, przyjrzał się ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?

    Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?

    15:51 09.03.2019

    ... z naszej oferty. Dobierzmy odpowiednie miejsce publikacji - takie w którym nasze działania będą najskuteczniejsze. Nasz tekst musi: przyciągnąć uwagę, zainteresować czytelnika, a ... opisywany produkt jest mu potrzebny by ostatecznie skłonić go do podjęcia określonego działania (np. zakupu produktu). Chodzi o to, by potencjalny klient po przeczytaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    22:22 05.03.2019

    ... strony wszelkich możliwych materiałów, które pomogą redaktorowi zapoznać się ze specyfiką naszej firmy, produktów i branży. Mogą to być materiały marketingowe, badania rynkowe, analizy, przykładowe wcześniejsze publikacje. Również wszelkie wskazówki i wytyczne z naszej strony, ułatwią współpracę i stworzenie interesującego i wartościowego tekstu ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Content marketing - co to jest i od czego zacząć?

    Content marketing - co to jest i od czego zacząć?

    21:09 02.03.2019

    ... wiedzą z dziedziny, w której jesteśmy specjalistami, jesteśmy odbierani przez potencjalnych klientów jako ekspert w swojej dziedzinie. Odpowiednio przygotowane treści content marketingowe przyspieszają decyzje zakupowe klientów. Potencjalni klienci przed podjęciem decyzji zakupowych poszukują rzetelnych informacji, które warto im dostarczyć. Dzięki ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa
  • Black Friday, czego oczekują klienci?

    Black Friday, czego oczekują klienci?

    00:44 17.11.2018

    ... dni tygodnia, robią większe zapasy, kiedy już dotrą do supermarketu albo korzystają z małych osiedlowych sklepików. Jakie działania promocyjne są najbardziej skuteczne? Polacy są zgodni, że działania promocyjne, które mają największy wpływ na podejmowane przez nich decyzje zakupowe to te maksymalizujące korzyści. - Drugi ... WIĘCEJ

    Tematy: Black Friday, promocje, jak zwiększyć sprzedaż, sklepy internetowe
  • Które formy promocji zyskały, a które straciły?

    Które formy promocji zyskały, a które straciły?

    09:18 02.10.2018

    Wprawdzie obniżka ceny pozostaje najbardziej popularną formą promocji, to jednocześnie widać, że na przestrzeni ostatnich dwóch lat odsetek zainteresowanych nią konsumentów spadł aż o 14 punktów procentowych - dziś korzystanie z niej deklaruje 2/3 kupujących. Z drugiej strony dostrzegalne staje się coraz większe zainteresowanie konkursami, ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, skuteczna promocja, promocje, zachowania konsumentów
  • Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    11:56 17.05.2018

    ... nich warto zwrócić uwagę? Kiedy i jak z nich korzystać? Skuteczne narzędzia marketingowe są w czasach wzmożonej konkurencji czymś wręcz nieodzownym. Tym bardziej, że ... zaangażowania odbiorcy na wszystkich płaszczyznach. Profesjonalne i odpowiednio zaplanowane działania marketingu sensorycznego, wywierają wpływ na wszystkie pięć zmysłów. Doznania ... WIĘCEJ

    Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing
  • Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

    Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

    11:08 12.04.2018

    ... to jeden z efektywniejszych sposobów promowania własnych produktów. Jednak na sukces tego działania składa się wiele czynników. Z naszego badania wprost wynika, że czytamy ... Pakulski, dyrektor zarządzający w REDLINK. Przez e-mail do serca odbiorcy E-maile marketingowe pojawiają się w naszych skrzynkach każdego dnia. Z badania zrealizowanego przez ARC ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail, mailing
  • Candidate experience to już za mało

    Candidate experience to już za mało

    00:41 20.03.2018

    ... więcej, jeśli zespół identyfikuje się z firmą, czując się jej częścią, powinien mieć możliwość zarówno bezpośredniego, jak i pośredniego wpływania na jej działania. Dlatego też, tak ważne jest umożliwienie pracownikom przekazywania swoich uwagach dotyczących życia w organizacji. Dzięki dostępności do zaawansowanych technologii firmy są ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, rynek pracownika, employer branding, candidate experience
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    15:48 17.05.2013 PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu?

    16:38 27.04.2013 PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe

 

1 2 ... 10 ... 14

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: