eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › działania marketingowe
  • Pracodawco! Skup się na candidate experience

    Pracodawco! Skup się na candidate experience

    ... kandydat poczuł się doceniony. Na szczególną uwagę zasługuje również udzielenie, po podjęciu odmownej decyzji rekrutacyjnej, informacji zwrotnej zawierającej wskazówki, jakie działania może podjąć kandydat, aby w przyszłości z sukcesem aplikować na dane stanowisko. WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Zobacz, jak angażować pokolenie Z

    Zobacz, jak angażować pokolenie Z

    Znamy wyniki najnowszej edycji badania AdReaction, cyklicznego projektu Kantar Millward Brown. Czego możemy się z niej dowiedzieć? Lektura raportu zatytułowanego "AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z" pozwala m.in. lepiej poznać pokolenie Z, a konkretnie zaznajomić się z jego zachowaniami, postawami oraz reakcjami na przekaz marketingowy. To ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, skuteczny marketing, pokolenie Z, pokolenie X
  • Komunikacja Voice Mailing System w biznesie

    Komunikacja Voice Mailing System w biznesie

    VMS, czyli Voice Mailing System, to jedno z narzędzi komunikacji mobilnej. W działaniach marketingowych VMS nie jest tak popularny jak SMS-y lub e-maile, niemniej jest to narzędzie o dużym potencjale. Dzięki wiadomościom głosowym możemy wzbudzić większe zaangażowanie odbiorcy komunikatu i zainteresować go już samą nietypową formą przekazu ... WIĘCEJ

    Tematy: Voice Mailing System, komunikacja w biznesie, komunikacja mobilna, VMS
  • 5 sposobów na sprzedaż przez content marketing

    5 sposobów na sprzedaż przez content marketing

    ... reklamowych. Oto 5 praktycznych zasad ekspertów z Praktycy.com, jak tworzyć content, aby pomógł zwiększyć sprzedaż w biznesie internetowym. 1) Nakłoń odbiorcę do natychmiastowego działania Różnica między wartościowym contentem na stronę sklepu internetowego, a na serwis www innego rodzaju, polega na tym, że ten pierwszy powinien ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, e-commerce, marketing online, działania marketingowe
  • Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    ... pełen obraz kanałów komunikacji. Decydujące znaczenie ma tu jakość i zakres dostępnych danych, wybranie odpowiednich kanałów i strategiczne działanie. Aby rozpocząć działania, należy zebrać i zestawić wszystkie dostępne informacje o klientach pochodzące ze sklepów internetowych, mediów społecznościowych, e-mail marketingu, analizy strony WWW itp ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, omnichannel, skuteczna reklama
  • Jak przyciągnąć kibiców na stadiony? Ekstraklasa ma na to sposoby

    Jak przyciągnąć kibiców na stadiony? Ekstraklasa ma na to sposoby

    Czy sukces, jakim był ćwierćfinał Mistrzostw Europy osiągnięty przez reprezentację Polski, długotrwale zwiększy popularność krajowej piłki? Czy przełoży się na wyższą frekwencję na stadionach rodzimej Ekstraklasy? Nowy sezon właśnie się rozpoczął, a kluby z pewnością będą poszukiwały kolejnych sposobów na przyciągnięcie kibiców na stadiony. ... WIĘCEJ

    Tematy: kluby piłkarskie, przychody klubów piłkarskich, ekstraklasa piłkarska, kibice
  • Oferty handlowe otrzymujemy najchętniej przez SMS

    Oferty handlowe otrzymujemy najchętniej przez SMS

    Choć obecnie istnieje wiele alternatyw, Polacy wciąż chętnie wysyłają SMS-y. Według danych Głównego Urzędu Statystycznego, w 2014 r. wysłaliśmy ich blisko 52 miliardy. Jak wynika z badania Ipsos, przeprowadzonego na zlecenie SMSAPI, Polacy preferują również SMS-y jako formę otrzymywania ofert handlowych. SMS od dawna nie jest już tylko narzędziem ... WIĘCEJ

    Tematy: SMS, komunikacja SMS, usługi SMS, kampania SMS
  • 6 sposobów na udaną kampanię SMS

    6 sposobów na udaną kampanię SMS

    ... potencjał tego narzędzia, powinniśmy pamiętać o kilku niezbędnych krokach. Masowa wysyłka SMS-ów jest rozwiązaniem, które w doskonały sposób uzupełnia standardowe działania marketingowe. Narzędzie to pozwala na personalizację przekazu względem konsumenta oraz zapewnia bardzo szybkie dostarczenie informacji, np. o promocji czy nowej ofercie ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania SMS, wysyłanie sms, marketing, masowa wysyłka sms
  • E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?

    E-mail marketing wyróżnia się bardzo konkurencyjnym stosunkiem ceny do efektów, więc wykorzystywany jest przez praktycznie wszystkie, nastawione na sukces firmy na świecie. Decyzja o dołączeniu do tego grona nie powinna budzić wątpliwości, jednak przed dokonaniem wyboru konkretnego narzędzia warto się zastanowić, czego konkretnie oczekujemy. ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-marketing, e-mailing, działania marketingowe
  • Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    ... niskich kompetencjach projektodawców w zakresie współpracy z mediami. Jak zaplanować działania marketingowe i skutecznie je wdrożyć? O promowaniu i informowaniu o projekcie warto pomyśleć już podczas tworzenia koncepcji i realizacji pierwszych etapów projektu. Działania marketingowe warto podejmować na długo przed powstaniem finalnego produktu. Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: projekty unijne, dotacje unijne, fundusze unijne, marketing
  • Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

    Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy? PORADA

    W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników. Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego ... WIĘCEJ

    Tematy: pomysł na biznes, e-book, e-marketing, konkurs
  • Czym się różni PR od marketingu?

    Czym się różni PR od marketingu? PORADA

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty? WIĘCEJ

    Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe

 

1 2 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

MENU
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.