eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › strategia marketingowa
  • Marketing bazuje na emocjach

    Marketing bazuje na emocjach

    09:20 30.10.2018

    Współczesny konsument wraz z produktem kupuje dziś emocje i wrażenia, które niejednokrotnie już okazywały się istotą zakupu. W takich realiach na liście zadań stawianych specjalistom od marketingu jest kreowanie architektury intensywnych doświadczeń zakupowych czyli tzw. Experience Design. Co zrobić, aby oferować produkty współgrające z uczuciami ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, experience Design, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

    11:56 17.05.2018

    Klasyczny marketing już nie wystarcza. Powodem jest m.in. wszechobecność reklam i - co za tym idzie - uodpornienie się klientów na przekaz marketingowy. Nie jest zatem zaskoczeniem, że wiele firm sięga po coraz to nowsze formy promocji. Na które z nich warto zwrócić uwagę? Kiedy i jak z nich korzystać? Skuteczne narzędzia marketingowe są w czasach ... WIĘCEJ

    Tematy: sposoby promocji, skuteczna reklama, ambient marketing, marketing
  • Wideo marketing. Trendy 2018

    Wideo marketing. Trendy 2018

    00:44 19.11.2017

    Według badania AdEx w pierwszym kwartale 2017 roku udział wideo w reklamach internetowych wzrósł do 20,1%. Chociaż rok 2017 niewątpliwie był rokiem wideo marketingu, eksperci prognozują, że w 2018 jego udział w rynku będzie jeszcze większy. Na co zatem warto postawić w nadchodzącym roku, planując działania marketingowe? Wideo jest jednym z ... WIĘCEJ

    Tematy: wideo marketing, trendy 2018, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż
  • Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017

    Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017

    00:45 29.07.2017

    ... , obsługę klienta i inne działy. Aż 64 % szefów marketingu uważa, że strategia podróży klienta wymaga zmian organizacyjnych i pracuje nad ponownym zdefiniowaniem zasad współpracy z ... od sprzedaży kluczowe informacje. Nowe wyzwania powodują, że tradycyjna struktura marketingowa ulega rozbiciu. W ciągu ostatnich 12-18 miesięcy 61% szefów marketingu ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama
  • Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

    Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

    10:15 23.01.2017

    O Inbound Marketing słyszało już pewnie wielu, ale ciągle jest to rozwiązanie, któremu nie udało się jeszcze zyskać ogromnej popularności. Firmy zdają się być nieco zagubione w masie nowych narzędzi, nie potrafiąc ich efektywnie połączyć dla uzyskania coraz większej ilości klientów z wyszukiwarki. Jeżeli jednak marki chcą w pełni korzystać z ... WIĘCEJ

    Tematy: Inbound Marketing, marketing, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa
  • Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?

    Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?

    00:50 31.12.2016

    Co czeka marketerów w 2017 roku? Jaką strategię powinni w tym czasie przyjąć, aby pozostawić swoją konkurencję daleko w tyle? Marek Włodarczyk, Country Manager Optivo, an Episerver Company, odpowiada szczegółowo na te pytania. Poddaje przy tym dokładnej analizie 6 zagadnień, które będą mieć wpływ na działania omnichannel marketingowe w ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing online, strategia marketingowa, jak podnieść sprzedaż, komunikacja z klientem
  • E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice

    E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice

    00:40 02.12.2016

    ... , umożliwiający ponowny zapis do bazy. Podsumowując: e-mail marketing dla klientów indywidualnych i biznesowych ma ten sam cel: pozyskanie klienta i sprzedaż. Jednak strategia marketingowa prowadząca do tego celu powinna być w obu przypadkach inna. Marek Włodarczyk, Country Manager Poland , an Episerver Company WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, strategia marketingowa, B2B, mailing
  • E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?

    E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?

    13:52 22.06.2016

    W bazie każdego sklepu internetowego znajduje się grupa „nieaktywnych” klientów, którzy od dłuższego czasu nie przejawiają aktywności zakupowej. Procentowo ich liczba może się wahać od kilku do nawet kilkudziesięciu procent, w zależności od branży, wielkości sklepu oraz jego rozpoznawalności. Jak zwiększyć przychody e-biznesu poprzez aktywizację ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego, sklep internetowy, relacje z klientem
  • 9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu

    9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu

    12:17 14.06.2016

    Znamy wyniki globalnego badania "2016 State of Marketing", którego autorzy wskazują najważniejsze, ubiegłoroczne zmiany w trendach marketingowych. Najświeższe opracowanie pochyla się również nad kierunkami, w których ewoluują funkcje marketingu oraz dostarcza odpowiedzi na pytanie o różnice w działaniach pomiędzy firmami najskuteczniejszymi a tymi ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama
  • Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    00:22 04.04.2016

    ... reklamowych), prowadząc kampanie reklamowe programmatic (spersonalizowane bannery) czy działania e-mailingowe. Każdy z nich powinien mieć swój udział w sukcesie. Uniwersalna strategia sukcesu nie istnieje W marketingu nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania sprawdzającego się w każdej kampanii reklamowej. Kluczową kwestią jest przypisywanie tzw ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, skuteczny marketing, reklama online, skuteczna reklama

 

1 2 ... 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: