eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › strategia marketingowa
  • Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?

    Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?

    00:55 06.10.2019

    ... do zakupu odbywa się na zupełnie innych warunkach. Dlaczego? Ponieważ zmienił się schemat zakupowy konsumentów. Czy również zmieniła się Twoja strategia marketingowa? Współcześni konsumenci – co o nich wiemy? Współcześni konsumenci zaczynają podróż zakupową od zbierania informacji. Mają konkretną potrzebę i szukają możliwości, aby ją ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, marketing, działania marketingowe, strategia marketingowa
  • 5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową

    5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową

    00:10 20.08.2019

    ... trendów, ilość posiadanych informacji czy sezonowość. Dla ostatecznych rezultatów kluczowe mogą być wszystkie z nich lub każdy z osobna. Co zrobić, aby strategia marketingowa przyniosła zamierzone efekty? Oto 5 decyzji, które powinny przełożyć się na większą skuteczność działań. Wykorzystuj możliwości swojego Ferrari Z badań zrealizowanych przez ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja marketingowa, e-commerce
  • Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?

    Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?

    10:52 05.08.2019

    Osoby prowadzące hotele, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe czy sanatoria często zastanawiają się, w jaki sposób zareklamować swój ośrodek by dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów. Na pytanie, czy reklamować swój ośrodek, raczej nikt nie ma wątpliwości, że "tak". Jest to jedno z ważniejszych źródeł, pozyskiwania nowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama
  • Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem

    Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem

    17:45 09.06.2019

    Remarketing to bardzo skuteczna forma działań reklamowych, bo docierająca do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Warto wykorzystać ją w swoich działaniach. Dzięki remarketingowi możemy ponownie do nich dotrzeć i w wielu przypadkach skutecznie przekonać do określonych działań. Działając w internecie, prowadząc sklep czy oferując swoje ... WIĘCEJ

    Tematy: remarketing, Google AdWords, marketing automation, spersonalizowana reklama
  • Jakie błędy popełniamy w marketingu online?

    Jakie błędy popełniamy w marketingu online?

    11:29 29.04.2019

    W dzisiejszym, na wpół cyfrowym świecie, zarabianie w sieci wydaje się być prostą drogą do sukcesu. Internet niewątpliwie otwiera przed nami granice, o których przed jego upowszechnieniem mogliśmy jedynie pomarzyć, ale w błędzie jest ten, komu wydaje się, że droga do sukcesu jest prosta. Tym bardziej, jeśli działa po omacku, opierając się jedynie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing online, content marketing, strategia marketingowa, skuteczna sprzedaż
  • Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość

    Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość

    12:18 06.03.2019

    Przed nami nowa odsłona raportu State of Marketing. Najświeższe opracowanie Salesforce pochyla się m.in. nad najważniejszymi wyzwaniami współczesnego marketingu. Okazuje się, że dziś chodzi przede wszystkim o utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, który wykorzystują oni do komunikacji z ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja
  • Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?

    22:22 05.03.2019

    Artykuł natywny, czyli forma reklamy skupiająca się na dostarczeniu odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej obecności marki, jest pozytywnie odbierany i dobrze kojarzony przez ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Content marketing - co to jest i od czego zacząć?

    Content marketing - co to jest i od czego zacząć?

    21:09 02.03.2019

    ... na docieraniu do nowych klientów poprzez publikowanie wartościowych treści, które są przydatne i atrakcyjne dla użytkowników. Umiejętnie prowadzona kampania content marketingowa w dłuższym okresie czasu powinna zaowocować osiągnięciem założonych przez nas celów takich jak wzrost znajomości marki, budowa pozytywnego wizerunku firmy a także ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa
  • Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?

    13:48 28.02.2019

    Chyba nikt nie ma wątpliwości, że obecnie skuteczna reklama w internecie jest niezbędna w prowadzeniu biznesu. Pozwala nam ona zaprezentować naszą firmę szerokiemu gronu odbiorców, dotrzeć z naszą ofertą do osób potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami lub produktami, pozyskać nowych klientów. W poniższym artykule spróbujemy odpowiedzieć na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama
  • Marketing liderem w budowaniu customer experience

    Marketing liderem w budowaniu customer experience

    13:38 31.01.2019

    „State of Marketing 2019”. Tak brzmi tytuł najnowszego raportu Salesforce na temat najświeższych i najistotniejszych zmian w tendencjach marketingowych. Autorzy badania tradycyjnie już przyglądają się nie tylko najgorętszym trendom, ale również pochylają się nad kierunkami, w których ewoluuje marketing, wskazując chociażby na jego coraz to ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, customer experience

 

1 2 ... 10

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: