eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia marketingowa
  • Marketing social media

    Marketing social media

    13:53 08.12.2009

    ... zlecenie przez agencję Edelman PR. Kolejnym przykładem na nieczystą kampanię marketingową jest viralowa akcja przedświąteczna Sony dla produktu PSP. Blog wzbogacony Grzech ... konwersacji, które odbywają się w ramach poszczególnych serwisów internetowych. Strategia ekspansji, w odróżnieniu od budowania relacji tam, gdzie jest to ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing social media, działania marketingowe, strategia marketingowa, kampanie marketingowe
  • Badania marketingowe a wybór marki

    Badania marketingowe a wybór marki

    10:22 16.10.2009

    Badania marketingowe, podobnie jak te w medycynie, powinny być stosowane umiejętnie i prowadzić do diagnozy oraz rekomendacji. Niewłaściwy dobór badania może przecież doprowadzić do konstatacji kompletnie błędnej. Badania marketingowe mają swoich zwolenników i przeciwników. Ci ostatni to najczęściej marketerzy, którzy "sparzyli się" podczas badań ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Komunikacja marketingowa: crossmedia

    Komunikacja marketingowa: crossmedia

    00:43 29.09.2009

    Badania, jakie przeprowadziły firmy Eyeblaster oraz TNS, pokazują, że 85 proc. marketerów na świecie dostrzega potencjał integracji kampanii w różnych kanałach medialnych. Marketerzy i planerzy mediowi coraz bardziej zdają sobie sprawę, że rosnąca lawinowo ilość informacji w sieci zmniejsza efektywność prowadzonych tam działań marketingowych. ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, crossmedia, plan marketingowy, komunikacja marketingowa
  • Kreatywność w marketingu

    Kreatywność w marketingu

    11:01 28.09.2009

    ... – idą swoją drogą i nie zawsze mają czas, energię i ochotę, żeby bawić się w grę intelektualną z twórcami wysublimowanych przekazów. Naturalnie komunikacja marketingowa to tylko element marketingu. Również i w innych jego obszarach – programach lojalnościowych, schematach dystrybucji i akwizycji klienta, polityce cenowej, programach filiacyjnych ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, marketing, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż
  • Cele i wartość marketingu

    Cele i wartość marketingu

    01:15 04.09.2009

    Marketing jest najważniejszą siłą napędową wartości rynkowej. Jest także największym uznaniowym wydatkiem w firmie. Jak więc zagwarantować, że przyniesie pożądany efekt? Zbyt długo marketing był postrzegany w kategoriach wydatku nierozliczalnego, nieukierunkowanego i trudnego do połączenia z wynikami finansowymi firm. Cel marketingu może wydawać ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Rynki niszowe i ich potencjał

    Rynki niszowe i ich potencjał

    01:50 30.08.2009

    ... , jak te należące do głównego nurtu”. Spójrz na popularne strony internetowe, na przykład Amazon.com, by zobaczyć, jak działa ta strategia. Dokładają starań, by proponować indywidualne listy życzeń, polecane tytuły i specjalistyczne oferty, opierając się na twoich poprzednich zakupach. Uwielbiam, kiedy mówią ... WIĘCEJ

    Tematy: rynki niszowe, potencjał rynków niszowych, konkurencyjność firmy, strategie niszowe
  • Analiza otoczenia biznesowego firmy

    Analiza otoczenia biznesowego firmy

    14:24 06.07.2009

    ... marketingowej. W pierwszej kolejności musimy określić, po co nam analiza marketingowa? Czy jest to działanie na potrzeby stworzenia czegoś unikatowego w skali ... jego stosunek do reklamy jest aktywny, czy może bierny? Pamiętajmy, że strategia marketingowa zawsze musi odzwierciedlać preferencje klientów. Jeśli sprzedajemy produkty z przeznaczeniem do ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, otoczenie biznesowe, otoczenie firmy
  • Jaką strategię innowacji zastosować?

    Jaką strategię innowacji zastosować?

    12:12 28.06.2009

    ... . Ze względu na ryzyko związane z wprowadzaniem nowego wyrobu na rynek i koszty alternatywne (utracone korzyści) można wyróżnić kilka rodzajów strategii innowacji: Strategia szybkiej innowacji - stosowana jest, gdy ryzyko innowacji jest niewielkie, a koszty alternatywne wysokie. Chodzi wówczas o jak najszybsze wprowadzenie innowacji. Wysokie koszty ... WIĘCEJ

    Tematy: innowacje, innowacyjność przedsiębiorstw, wydatki na innowacje, strategia inwestycyjna
  • Prosument - konsument przyszłości

    Prosument - konsument przyszłości

    14:11 18.02.2009

    Toczy się już swoisty dialog producentów z konsumentami i wydaje się, że firmy XXI wieku nie będą mogły bez niego się obejść. Widząc bogactwo i dynamikę zmian w do niedawna tak znajomej nam gospodarce, warto zastanowić się, co nas czeka w niedalekiej przyszłości. Zjawiska już przenikające do biznesu sprawią, że powstanie nowy typ gospodarki, w ... WIĘCEJ

    Tematy: prosument, strategia marketingowa, Wikinomia, strategia sprzedaży
  • Techniki sprzedaży: model 3xP

    Techniki sprzedaży: model 3xP

    13:53 08.02.2009

    To wydaje się proste. Zapytaj klienta czego od ciebie oczekuje, a potem mu to dostarcz. Ale w praktyce nie ma tak łatwo. Nie do końca wiadomo jak zagadać do klienta, jak przejść od pytań do zamykania transakcji czy wreszcie jak zadawać pytania, żeby klient czuł się dowartościowany, a nie przesłuchiwany. Jeśli masz takie obawy, to pomoże ci model ... WIĘCEJ

    Tematy: model sprzedaży, strategia marketingowa, strategia sprzedaży, rozmowy handlowe

poprzednia  

1 ... 9 10 11

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: