eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › employer branding
  • Rynek pracownika, czyli o świadomym kandydacie

    Rynek pracownika, czyli o świadomym kandydacie

    ... na bardziej szczegółową weryfikację miejsc pracy. Orientacja w tym, czego zdołali dowiedzieć się kandydaci to dla firm istotny element budowania strategii employer branding. Przed nami rezultaty światowego badania ManpowerGroup Solutions ”Czas Świadomego Kandydata” Jego autorzy zebrali opinie niemal 14 000 kandydatów do pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, employer branding, poszukiwanie pracy, wizerunek pracodawcy
  • Employer branding już podczas rekrutacji

    Employer branding już podczas rekrutacji

    ... do aplikujących kandydatów. Dlatego też warto dołożyć wszelkich starań, aby już proces rekrutacyjny był zapowiedzią wartościowych doświadczeń oraz stabilności zawodowej. Employer branding już na poziomie rekrutacji? Oto właśnie chodzi. Deficyt pracowników to problem, który dotyka coraz liczniejsze grono pracodawców. Dobrym przykładem może ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja pracowników, employer branding, wizerunek pracodawcy, metody rekrutacji
  • Pracodawco! Skup się na candidate experience

    Pracodawco! Skup się na candidate experience

    Rynek pracy wkroczył w erę pracownika, a to dla pracodawców oznacza m.in. konieczność podjęcia wzmożonych starań o pozyskanie odpowiednich kandydatów. W takich realiach na znaczeniu zyskuje szczególnie candidate experience, czyli zaproponowanie jak najbardziej atrakcyjnych doświadczeń rekrutacyjnych. Kandydat do pracy powinien być traktowany jak ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Zarządzanie pracownikami: onboarding to już konieczność?

    Zarządzanie pracownikami: onboarding to już konieczność?

    ... z jednej strony lepiej zarządzać kadrą, z drugiej – budować reputację dobrego, solidnego, pożądanego pracodawcy. Zdarza się jednak, że budując i realizując strategię employer brandingu, firmy zapominają o jednym – nie chodzi tylko o to, aby przyciągnąć nowych pracowników i utrzymać pracowników z większym stażem i doświadczeniem. Ważne, aby ... WIĘCEJ

    Tematy: onboarding, rekrutacja pracowników, zarządzanie zasobami ludzkimi, nowy pracownik
  • Staże budują wizerunek pracodawcy?

    Staże budują wizerunek pracodawcy?

    Czy program stażowy może być narzędziem budowania Employer Brandingu? Może! W końcu na wizerunek pracodawcy wpływ mają opinie o pracy w jego firmie. Zdaniem portalu GoWork.pl, na którym znaleźć można ... WIĘCEJ

    Tematy: praktyki i staże, stażyści, program stażowy, wizerunek firmy
  • Chcesz zatrudniać najlepszych? Employer branding kluczem do sukcesu

    Chcesz zatrudniać najlepszych? Employer branding kluczem do sukcesu

    ... jest go znaleźć, zatrudnić, utrzymać i zauroczyć na tyle, aby został w firmie i mówił o niej jak w superlatywach. Kluczem do sukcesu jest employer branding. Istotę i sens employer brandingu, czyli budowania wizerunku dobrego pracodawcy, najlepiej opisuje przykład z „życia” działu HR. Najlepsi rekruterzy nie ściągną do pracy specjalisty ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, budowanie wizerunku pracodawcy, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy
  • Strategia employer branding kluczem do sukcesu Twojej firmy

    Strategia employer branding kluczem do sukcesu Twojej firmy

    ... tylko 15% przedsiębiorstw wdrożyło strategię employer branding w swoje struktury – pokazuje raport przygotowany przez HRM Institute „Employer Branding 2015”. Jakie jeszcze wnioski z niego płyną? Pracodawcy inwestują w swój wizerunek Pracodawcy, którzy traktują działania w zakresie employer branding priorytetowo, planują także inwestycje w różne ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, rekrutacja, zarządzanie firmą, budowanie wizerunku pracodawcy
  • Pracodawcy! Dbajcie o wizerunek firmy

    Pracodawcy! Dbajcie o wizerunek firmy

    ... jednocześnie w gronie tych odnoszących największe sukcesy. – Coraz więcej firm rozumie, że reputacja nie jest dana raz na zawsze i wdraża rozwiązania employer brandingowe w swoich organizacjach. Absolutnym must-have jest dziś na pewno dbanie o dobry wizerunek w Internecie i monitorowanie zawartych tam treści, które zarówno dla ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie o pracodawcy, jak sprawdzić pracodawcę, wizerunek firmy, reputacja firmy
  • Employer branding - sposób na zatrzymanie pracownika

    Employer branding - sposób na zatrzymanie pracownika

    ... attrition. Błędem może być zatrudnienie osoby zorientowanej na szybki rozwój do obsługi prostych procesów np. finansowo-księgowych.” – mówi Przemysław Broniszewski, Employer Branding Manger, Antal. Dlaczego pracownicy odchodzą z firmy? Jak wynika z badania Antal Attrition, wśród przyczyn odejścia pracowników z firmy większość badanych (92 ... WIĘCEJ

    Tematy: rezygnacja z pracy, odejście z pracy, attrition, rekrutacja pracowników
  • Rekrutacja pracowników: w 2016 r. postaw na employer branding

    Rekrutacja pracowników: w 2016 r. postaw na employer branding

    ... przekażą informacje na temat możliwości rozwoju, awansu, dostępnych benefitów pracowniczych, czy kultury organizacyjnej firmy, będzie decydowało o zaangażowaniu kandydata w proces rekrutacji. Employer branding nabierze na wartości Teraz, kiedy rynek pracy ponownie staje się rynkiem pracownika kadra zarządzająca zaczyna zdawać sobie sprawę, że bez ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja pracowników, employer branding, rynek pracy, tendencje na rynku pracy

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.