eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › employer branding
  • Targi pracy odpowiedzią na niedobór kompetencji?

    Targi pracy odpowiedzią na niedobór kompetencji?

    ... obecność na targach pracy. Agnieszka Czarnecka podkreśla, że faktycznie coraz więcej pracodawców traktuje targi jako bardzo ważny element strategii rekrutacyjnej i employer brandingowej, ale też coraz więcej przykłada uwagę do należytej jakości i charakteru swojego uczestnictwa w tego typu wydarzeniach. To pozytywny sygnał, ponieważ ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek pracodawcy, wizerunek marki, rekrutacja pracowników, employer branding
  • Dlaczego warto inwestować w employer branding?

    Dlaczego warto inwestować w employer branding?

    ... firm jest właśnie w trakcie budowania lub rozszerzania strategii employer brandingowej. W co piątej (21 proc.) takie działania nie zostały jeszcze podjęte. Powiedzieć, że employer branding to komunikowanie działań organizacji do wewnątrz i na zewnątrz firmy, to zdecydowanie za mało. Employer branding to bowiem złożony i kompleksowy proces, w zakres ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, rekrutacja, zarządzanie firmą, budowanie wizerunku pracodawcy
  • 4 ważne aspekty employer brandingu

    4 ważne aspekty employer brandingu

    ... to błąd. „Wewnętrzny employer branding ma na celu przede wszystkim zatrzymanie obecnych pracowników w firmie. Choć czasami wymaga to pewnych nakładów finansowych, w dłuższej perspektywie okazuje się tańszy niż permanentna rekrutacja” – podpowiada Anna Łuczak. Wymienia także 4 kluczowe aspekty wewnętrznego employer brandingu, które każdy pracodawca ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, rekrutacja, zarządzanie firmą, budowanie wizerunku pracodawcy
  • Candidate experience to już za mało

    Candidate experience to już za mało

    Polski rynek pracy ma się bardzo dobrze. Jego intensywny rozwój wymaga jednak obserwacji i dostosowania się do zachodzących zmian. Przed takim wyzwaniem stają właśnie menedżerowie działów HR. Jak powinni budować silne więzi z pracownikami, których pozycja rynkowa umacnia się niemal z dnia na dzień? Stopa bezrobocia w naszym kraju osiąga rekordowo ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, rynek pracownika, employer branding, candidate experience
  • Specjalista IT poszukiwany. Jak go zachęcić?

    Specjalista IT poszukiwany. Jak go zachęcić?

    ... IT w 2017 roku - 6 sposobów na zniechęcenie pracownika IT Employer Branding Employer Branding, czyli budowanie marki pracodawcy, ma na celu promocję pozytywnego wizerunku firmy jako pożądanego miejsca pracy. Ze względu na różnych adresatów swoich działań, Employer Branding można podzielić na wewnętrzny – skierowany do pracowników i zewnętrzny ... WIĘCEJ

    Tematy: praca dla informatyka, rekrutacja pracowników, branża IT, metody rekrutacji
  • Czy brak zaufania do szefa jest normą?

    Czy brak zaufania do szefa jest normą?

    ... - szefowi ufa 6 na 10 pracowników pomiędzy 25 a 34 rokiem życia i tylko połowa osób po 50-tce. „Jak pokazują ostatnie badania, starania employer branding’owe i w zakresie komunikacji wewnętrznej firm powoli przynoszą pewien efekt. Około 10% więcej Polaków ufa swoim pracodawcom w porównaniu do 2013 roku ... WIĘCEJ

    Tematy: pracodawcy, utrata zaufania, wizerunek pracodawcy, employer branding
  • 4 rzeczy, które warto uwzględnić planując staże i praktyki studenckie

    4 rzeczy, które warto uwzględnić planując staże i praktyki studenckie

    ... i praktyki studenckie? Jak sprawić, aby realizowały one cele biznesowe firmy, a jednocześnie gwarantowały pozytywne doświadczenia swoim uczestnikom? 1. Praktyki studenckie jako narzędzie employer brandingowe Niejednokrotnie zdarza się, że firmy, które noszą się z zamiarem organizacji stażu czy praktyk studenckich, błąd popełniają już na samym ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, staże i praktyki, wizerunek firmy
  • Rynek pracownika, czyli o świadomym kandydacie

    Rynek pracownika, czyli o świadomym kandydacie

    ... na bardziej szczegółową weryfikację miejsc pracy. Orientacja w tym, czego zdołali dowiedzieć się kandydaci to dla firm istotny element budowania strategii employer branding. Przed nami rezultaty światowego badania ManpowerGroup Solutions ”Czas Świadomego Kandydata” Jego autorzy zebrali opinie niemal 14 000 kandydatów do pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, employer branding, poszukiwanie pracy, wizerunek pracodawcy
  • Employer branding już podczas rekrutacji

    Employer branding już podczas rekrutacji

    ... do aplikujących kandydatów. Dlatego też warto dołożyć wszelkich starań, aby już proces rekrutacyjny był zapowiedzią wartościowych doświadczeń oraz stabilności zawodowej. Employer branding już na poziomie rekrutacji? Oto właśnie chodzi. Deficyt pracowników to problem, który dotyka coraz liczniejsze grono pracodawców. Dobrym przykładem może ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja pracowników, employer branding, wizerunek pracodawcy, metody rekrutacji
  • Pracodawco! Skup się na candidate experience

    Pracodawco! Skup się na candidate experience

    Rynek pracy wkroczył w erę pracownika, a to dla pracodawców oznacza m.in. konieczność podjęcia wzmożonych starań o pozyskanie odpowiednich kandydatów. W takich realiach na znaczeniu zyskuje szczególnie candidate experience, czyli zaproponowanie jak najbardziej atrakcyjnych doświadczeń rekrutacyjnych. Kandydat do pracy powinien być traktowany jak ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.