eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematywizerunek pracodawcy

wizerunek pracodawcy - wiadomości i porady tematyczne

  • Wizerunek w sieci: jak i kiedy odpowiadać na negatywne komentarze?

    Wizerunek w sieci: jak i kiedy odpowiadać na negatywne komentarze?

    00:23 25.07.2015

    ... w której głos oddało ponad 10 tys. osób, 75 proc. z nich sprawdza informacje o pracodawcy w sieci. Wiadomo, na reputację pracujemy latami, ale stracić możemy ją w jednej chwili ... Czasem firmy chcąc dobrze, zamieszczają anonimowe wpisy broniące dobrego imienia pracodawcy. Takie wpisy bardzo często są wychwytywane i chyba słusznie oceniane jako trolle. ...

    Tematy: wizerunek w sieci, wizerunek firmy, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku
  • Wizerunek firmy: lojalny pracownik lepszy niż reklama

    Wizerunek firmy: lojalny pracownik lepszy niż reklama

    11:55 17.07.2015

    ... własnym działaniom. Sieć kreuje opinie nasze i całego społeczeństwa. Tak jak pracodawcy sprawdzają kandydatów przed zaproszeniem ich na rozmowę, tak ich działalność jest ... mogą się dowiedzieć odwiedzając kolejne strony i analizując komentarze. Gdy już przeanalizujemy wizerunek naszej firmy konieczny jest feedback. Odpowiadając na komentarz osoby ...

    Tematy: wizerunek w sieci, wizerunek firmy, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku
  • Rekrutacja i promocja w jednym. 4 sposoby jak robić to dobrze

    Rekrutacja i promocja w jednym. 4 sposoby jak robić to dobrze

    00:16 30.03.2015

    W 2014 roku w Polsce działalność rozpoczęło ponad 300 tysięcy nowych firm. Tylko niektóre z nich odniosą sukces i utrzymają się na rynku, ale do tego potrzebują, oprócz pomysłu na biznes i jego wdrożenia również skutecznej promocji. Idąc tym tropem warto zaznaczyć, że za powodzenie firmy odpowiadają przede wszystkim ludzie, którzy tworzą jej ...

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Employer branding w pigułce

    Employer branding w pigułce

    10:53 02.06.2014

    ... jednak zaprzeczyć, że ogłoszenia prasowe odchodzą powoli do lamusa, a największe pole do popisu daje internet. - Firma, która chce budować wizerunek dobrego pracodawcy nie może bać się zewnętrznej weryfikacji. Wiele portali i wydawnictw organizuje konkursy i plebiscyty dla najlepszych pracodawców. Zdobycie takiego wyróżnienia jest dla ...

    Tematy: wizerunek pracodawcy, wizerunek firmy, rekrutacja pracowników, employer branding
  • Wizerunek firmy: pracownicy bronią pracodawców

    Wizerunek firmy: pracownicy bronią pracodawców

    11:07 10.04.2014

    Pracodawcy powinni mieć powody do zadowolenia - z najnowszego badania Weber Shandwick wynika, że ich wizerunek w sieci jest dość dobrze chroniony. Podczas internetowej wymiany opinii aż 56 procent pracowników staje w obronie swojego pracodawcy ...

    Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, badania pracowników, wizerunek firmy
  • Reputacja firmy nie do przecenienia

    Reputacja firmy nie do przecenienia

    00:23 03.02.2014

    Reputacja firmy i groźba jej utraty to według 40 proc. przedstawicieli dużych przedsiębiorstw na całym świecie najważniejszy czynnik wpływający na ryzyko długookresowe firmy. Jeszcze trzy lata temu ryzyko reputacji znajdowało się na trzecim miejscu, ustępując miejsca marce i trendom gospodarczym. Na podniesienie rangi tego zjawiska wpłynął przede ...

    Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, badania przedsiębiorców, wizerunek firmy
  • Reputacja firmy ważniejsza niż zyski

    Reputacja firmy ważniejsza niż zyski

    12:42 09.08.2013

    Jak wynika z badania przeprowadzonego przez CGMA, liderzy finansowi w coraz większym stopniu obawiają się ryzyka utraty reputacji. Trzy czwarte (76 proc.) z nich twierdzi, że ich firmy skłonne są zrezygnować z części zysków w krótkoterminowej perspektywie po to, aby chronić swoją reputację w dłuższym okresie. Globalna ankieta przeprowadzona przez ...

    Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, badania przedsiębiorców, wizerunek firmy
  • Wizerunek pracodawcy w cenie

    Wizerunek pracodawcy w cenie

    12:31 18.02.2013

    ... zdecydowałoby się przyjąć ofertę od pracodawcy, którego wizerunek budzi wątpliwości. Czy jednak oznacza to, że pracodawcy mogą porzucić działania wizerunkowe? Zdecydowanie nie, bo jak przekonuje Iza Bartnicka, odpowiedzialna za projekty employer brandingowe w Grupie Pracuj: - Wizerunek pracodawcy można porównać z postrzeganiem marki produktowej ...

    Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, badania pracowników, wizerunek firmy
  • Employer branding wewnątrz firmy

    Employer branding wewnątrz firmy

    14:07 19.04.2012

    ... Wszystkie bardziej osobiste działania pomogą utrzymać wartościowych pracowników, a zarazem podbudować ocenę firmy w ich oczach. Korzyści płynące z dbania o pozytywny wizerunek pracodawcy wewnątrz firmy, to z pewnością zmniejszenie fluktuacji, wzrost odpowiedzialności za pracę, sprawniejsza komunikacja. W konsekwencji nasze starania będą miały swoje ...

    Tematy: employer building, employer branding, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy
  • Employer branding a rekrutacja pracowników

    Employer branding a rekrutacja pracowników

    13:55 27.02.2012

    ... „darmową” reklamą są jednak sami pracownicy, którzy zadowoleniem i zaangażowaniem w pracę promują jej pozytywny wizerunek. EB w pełni, czyli rekrutacja Jednym z ważniejszych elementów kształtujących wizerunek pracodawcy jest sposób w jaki firma przeprowadza proces rekrutacyjny. Odpowiednio zorganizowany może skutkować zwiększeniem zainteresowania ...

    Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy, firma w internecie

poprzednia  

1 ... 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: