eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklamacje
  • Poczta Polska: reklamacje pocztowe

    Poczta Polska: reklamacje pocztowe

    11:58 04.09.2006

    ... zadeklarowaną wartością 160 reklamacji dotyczyło zaginięć lub znacznego opóźnienia, 20 – opóźnienia w doręczeniu, w 2 przypadkach reklamacje dotyczyły uszkodzenia przesyłki a 38 reklamacji zostało zgłoszonych z innych przyczyn. 63 reklamacje zostały uznane za uzasadnione (ok. 29 %). Również w przypadku listów poleconych ustalono czas opracowywania ... WIĘCEJ

    Tematy: UKE, poczta, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Lidl złamał prawo?

    Lidl złamał prawo?

    00:02 01.08.2006

    Postępowanie wszczęte przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ma wyjaśnić czy sieć sklepów spożywczych Lidl naruszyła prawo podczas wyprzedaży, zamieszczając w gazetce reklamowej informację, że artykuły z wyprzedaży nie podlegają reklamacji. Zgodnie z obowiązującym prawem, kupując towar podczas wyprzedaży sezonowanej konsument ma takie same ... WIĘCEJ

    Tematy: UOKiK, rekalamacja, reklamacje, prawo do reklamacji
  • Wyprzedaże - porady UOKiK

    Wyprzedaże - porady UOKiK

    10:08 03.07.2006

    Im wcześniej, tym lepsze okazje. Im później, tym większe przeceny. Letnie wyprzedaże to już tradycja na polskim rynku. W szale wakacyjnych zakupów łatwo stracić głowę i dokonać niewłaściwego wyboru. UOKiK przypomina, jakie prawa przysługują nam podczas sezonowych obniżek. Po pierwsze – zanim zdecydujemy się na skorzystanie z oferty promocyjnej, ... WIĘCEJ

    Tematy: wyprzedaż, konsument, reklamacja, prawa konsumenta
  • Wyprzedaż - masz prawo do reklamacji

    Wyprzedaż - masz prawo do reklamacji

    00:05 28.06.2006

    Sezon letni w pełni, ale już wkrótce sklepy zafundują nam wyprzedaż letnich kolekcji. Będzie szansa upolować okazyjnie spodnie, sukienkę czy dodatki, które posłużą nam jeszcze co najmniej dwa miesiące. Wiele osób skorzysta z wyprzedaży w trakcie wakacyjnego wypoczynku za granicą. Inni wybiorą się specjalnie na zakupy do Londynu czy Paryża, żeby ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamacja, konsument, Europejskie Centrum Konsumenckie, ECK
  • Reklamacja faktury za usługi telekomunikacyjne - jak zaksięgować

    Reklamacja faktury za usługi telekomunikacyjne - jak zaksięgować

    12:13 19.04.2006

    Moja spółka z o.o. otrzymała fakturę VAT za usługi telekomunikacyjne. Po dokładnej analizie wykazu połączeń telefonicznych, tzw. billingu, stwierdziliśmy, że wartość usługi została zawyżona i zakwestionowaliśmy kwotę z faktury. Wniesiona przeze mnie reklamacja została uznana. Jak powinnam ująć w księgach rachunkowych operacje związane ze ... WIĘCEJ

    Tematy: Reklamacja z tytułu wadliwego rozliczenia usługi t, reklamacje, księgowanie reklamacji, faktura korygująca
  • Prawa konsumenta w UE - case studies

    Prawa konsumenta w UE - case studies

    11:56 19.05.2005

    Niedawno pisaliśmy o rozpoczęciu ogólnopolskiej kampanii informacyjnej "Sprawdź, jakie masz prawa", której celem jest zachęcenie polskich konsumentów do poznania praw, jakie przyniosło im członkostwo w Unii Europejskiej oraz pokazanie korzyści, jakie mogą odnieść korzystając z tych praw. Dzisiaj przedstawiamy Państwu case studies przygotowane w ... WIĘCEJ

    Tematy: prawa konsumenta, reklamacje, konsumenci, federacja konsumentów
  • Naruszane prawo do reklamacji

    Naruszane prawo do reklamacji

    00:08 01.02.2005

    UOKiK przestrzega przed bezprawnymi praktykami sprzedawców, którzy ograniczają prawa konsumentów do reklamacji towaru niezgodnego z umową. Problem reklamacji jest uregulowany w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, która weszła w życie 1 stycznia 2003 roku. Zgodnie z nią to sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a ... WIĘCEJ

    Tematy: prawo do reklamacji, prawa konsumenta, reklamacje, UOKiK
  • Telekomunikacja: prawa konsumenta

    Telekomunikacja: prawa konsumenta

    11:54 26.11.2004

    Jak i gdzie reklamować zawyżony rachunek za telefon? Co zrobić, jeśli zakupiony aparat okazał się wadliwy? Kiedy można domagać się odszkodowania za przerwę w dostawie usługi i jak radzić sobie z dialerami? O tym już w najnowszym odcinku programu "Konsument". Audycja, która powstała z inicjatywy UOKiK, emitowana jest na antenie TVP2 w każdy ... WIĘCEJ

    Tematy: telekomunikacja, prawa konsumenta, program Konsument, reklamacje
  • Reklamacje na nowo

    Reklamacje na nowo

    00:05 20.10.2004

    ... między innymi, że dostawcy usług telekomunikacyjnych będą musieli przyjmować reklamacje we wszystkich punktach sprzedających usługi operatora, a nie ... pozostanie postępowanie mediacyjne lub polubowne, zaś w ostateczności - droga sądowa. Operatorzy wszystkie reklamacje będą musieli rozpatrzyć w ciągu 30 dni. Istotną regulacją z punktu widzenia klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamacja usługi telekomunikacyjnej, postępowanie reklamacyjne, reklamacje
  • ABIT: nowy sposób reklamacji

    ABIT: nowy sposób reklamacji

    01:53 01.04.2003

    Dział serwisu AB poinformował, że z dniem 1 kwietnia br. zostaje wprowadzona nowa procedura umożliwiająca reklamowanie płyt głównych i kart graficznych marki ABIT bezpośrednio w autoryzowanym serwisie tej firmy NMC-PE, bez konieczności zgłaszania tych produktów w AB. Takie rozwiązanie pozwoli na maksymalne skrócenie czasu realizacji reklamacji. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamacje, serwis, ab, abit

poprzednia  

1 ... 4 5



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: