ABIT: nowy sposób reklamacji
2003-04-01 01:53
Przeczytaj także: Laserówki z prezentami
Dodatkowo, pod tym samym adresem punktu wsparcia technicznego ABIT, klienci mogą kierować wszystkie pytania dotyczące użytkowania sprzętu, jak również zgłaszać swoje spostrzeżenia na temat jakości świadczonych usług.Aby zgłosić towar do serwisu NMC-PE należy przesłać następujące informacje:
- model płyty
- numer seryjny płyty
- numer faktury zakupu
- możliwie jak najdokładniejszy opis usterki
pod adresem:
ABIT RMA POLAND
rma@abit-poland.com
tel. (022) 863 77 04
Po przesłaniu powyższych informacji, w ciągu 1 godziny nadany zostanie numer RMA, który należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce i wysłać ją pod adresem serwisu:
NMC-PE Polska Sp. z o.o.
ul. Wąwozowa 15
75-339 Koszalin
tel. (094) 347 01 05
O wyborze i sposobie realizacji reklamacji decyduje klient, co w praktyce oznacza, że może on reklamować sprzęt zarówno za pośrednictwem AB, jak i bezpośrednio w NMC-PE.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Prawo do naprawy: zachęty dla konsumentów do naprawiania produktów
-
Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce
-
Wakacyjne reklamacje - ile poczekamy na odpowiedź?
-
Black Friday i Cyber Monday. Jakie prawa konsumenta ci przysługują?
-
Wyprzedaże, czyli 50% ceny i 100% praw konsumenta
-
Świąteczne prawa konsumenta
-
Biura podróży: kiedy reklamacje?
-
6 rad na letnie wyprzedaże
-
Reklamacja w banku bez odpowiedzi? To oznacza, że masz rację