eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › przesyłki pocztowe
  • Rynek usług pocztowych 2010

    Rynek usług pocztowych 2010

    09:51 03.06.2011

    ... pocztowe, w tym kurierskie), co przełożyło się na prawie 4,9 mld zł przychodu. W tej liczbie usług było niemal 1,7 mld powszechnych usług pocztowych, które wygenerowały prawie 4,3 mld zł przychodu. Operatorzy niepubliczni zrealizowali w 2010 roku ogółem (w obrocie krajowym i zagranicznym) ponad 3,5 mld usług pocztowych (przesyłki z korespondencją ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek usług pocztowych, usługi pocztowe, Poczta Polska, przesyłki pocztowe
  • Poczta Polska: jakość usług w 2010

    Poczta Polska: jakość usług w 2010

    10:25 20.05.2011

    ... dotąd odzwierciedlenia w systemie prawa. Obecnie trwają prace nad nową ustawą Prawo pocztowe dostosowującą regulacje krajowe do wymagań Dyrektywy 2008/6/WE z dnia 20 lutego 2008 r. ... dla powszechnych usług pocztowych, odszkodowań z tytułu opóźnionego doręczenia przesyłki listowej nierejestrowanej a także ujednolicenia procedur reklamacyjnych dla ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Terminowość przesyłek listowych 2010

    Terminowość przesyłek listowych 2010

    12:23 26.04.2011

    ... pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.). Badanie obejmowało pełny cykl przebiegu przesyłek, tj. od umieszczenia przesyłki w pocztowej skrzynce nadawczej do jej doręczenia adresatowi. Przesyłki były nadawane od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wyniki zamieszczone w poniższej tabeli wskazują ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Paczki pocztowe: terminowość 2010

    Paczki pocztowe: terminowość 2010

    10:46 26.04.2011

    ... w placówce pocztowej do jej doręczenia adresatowi. Wyniki zamieszczone w poniższej tabeli wskazują, że w badanym okresie w nieco ponad 60 proc. przypadków paczki pocztowe przesyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej SA trafiały do adresata dzień po wysłaniu. Poczta Polska nie osiągnęła więc celu dotyczącego terminowości ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, paczki pocztowe
  • Usługi pocztowe - poradnik konsumenta

    Usługi pocztowe - poradnik konsumenta

    13:20 27.12.2010

    ... niż w 4 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii (priorytet), nie później niż w 6 dniu po dniu nadania - w przypadku przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii. Wskazać jednak należy, że pomimo postanowień wynikających z art. 48a ustawy Prawo pocztowe, zgodnie z którymi operator publiczny obowiązany jest ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, przesyłki pocztowe, terminowość przesyłek
  • Paczki pocztowe: terminowość IV 2009 - IV 2010

    Paczki pocztowe: terminowość IV 2009 - IV 2010

    00:13 01.08.2010

    Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił wyniki badania terminowości doręczania przez Pocztę Polską paczek pocztowych priorytetowych i ekonomicznych w obrocie krajowym, przeprowadzonego w okresie od 20 kwietnia 2009 r. do 26 kwietnia 2010 r. Okazuje się, że nie wszystkie postawione przed pocztowcami cele zostały osiągnięte. Poprzez badanie ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, paczki pocztowe
  • Poczta Polska: jakość usług w 2009

    Poczta Polska: jakość usług w 2009

    09:42 26.05.2010

    ... do wysokości rzeczywistej szkody poniesionej przez konsumenta). Zdaniem Urzędu obecnie obowiązujące Prawo pocztowe przewiduje wyjątkowo niskie kwoty odszkodowań tylko w odniesieniu do przypadków utraty, uszkodzenia lub ubytku zawartości przesyłki, natomiast brak jest mowy o jakimkolwiek odszkodowaniu w przypadku opóźnienia lub znacznego opóźnienia ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Rynek usług pocztowych 2009

    Rynek usług pocztowych 2009

    10:40 20.05.2010

    Prezes UKE zaprezentował nowy raport dotyczący rynku usług pocztowych w 2009 r. Prezentowany Raport jest jednym z efektów działań, jakie regulator podejmuje w celu monitorowania zjawisk zachodzących na rynku usług pocztowych. Ich analiza pozwala określić trendy charakteryzujące kierunki rozwoju oraz nakreślić wizję docelowego modelu tego rynku. W ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek usług pocztowych, usługi pocztowe, Poczta Polska, przesyłki pocztowe
  • Przesyłki listowe: terminowość IX 2009

    Przesyłki listowe: terminowość IX 2009

    10:36 27.11.2009

    ... infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych. Badanie obejmowało pełny cykl przebiegu przesyłek, to jest od umieszczenia przesyłki w pocztowej skrzynce nadawczej do jej doręczenia adresatowi. Przesyłki były nadawane od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. UKE podaje, iż wyniki ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Poczta Polska: jakość usług w 2008

    Poczta Polska: jakość usług w 2008

    13:34 01.06.2009

    ... Komunikacji Elektronicznej wypełniając obowiązek wynikający z art. 55 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe (Dz. U. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) przeprowadził badania jakości powszechnych ... były firmy zewnętrzne, niezależne od operatora i organu regulacyjnego. W trakcie badania przesyłki nadawano wyłącznie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo ... WIĘCEJ

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe

poprzednia  

1 2 3 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: