-
Znajomość terminu "public relations"
00:02 28.04.2006
... proc. nie rozumie tego pojęcia, a 27 proc. zetknęło się z tym terminem. Znajomość PR jest najwyższa wśród osób młodych, wykształconych i mieszkających w dużych miastach. Przyglądając ... Połowa z nich określiła je jako raczej dobre, jedna piąta jako dobre. Najbardziej pozytywnie PR kojarzy się studentom: 56 proc. - raczej dobrze, 30 proc. - dobrze. ...
Tematy: pr, public relations, badania społeczne -
PR w branży motoryzacyjnej
12:40 05.04.2006
... jako najwygodniejszą drogę kontaktu z firmami (43 wskazania na 57 odpowiedzi). Ranking działań PR firm motoryzacyjnych Na podstawie badania przeprowadzonego przez IBRM Samar i agencję ... biura prasowego dla pracy dziennikarza znalazły się ponownie biura prowadzące działania PR dla marek: Renault (180 pkt), Opel (175 pkt) i Ford (167 pkt). ...
Tematy: branża motoryzacyjna, pr, dziennikarze, badania dziennikarzy -
Firmowy PR na zagranicę
11:58 27.10.2005
... w Polsce. W większości przypadków już samo wejście na rynek było wydarzeniem PR, od początku zaplanowanym i zgodnym z linią komunikacyjną firmy. Często również takie ... w ramach agencji i firmy nie interesują. W przypadku korzystania z różnych agencji PR, firma płaci tyle faktur, z iloma agencjami współpracuje. Z praktycznego punktu widzenia ważne ...
Tematy: pr, Public Relations -
Pierwszy kontakt z mediami
12:54 19.04.2005
Biuro obsługi klienta lub recepcja to najczęściej źródło pierwszego kontaktu firmy z otoczeniem. Życie pokazuje, że pierwszy kontakt firmy z dziennikarzem może istotnie wpłynąć na to czy i co o niej napisze. Nie dalej niż wczoraj zadzwoniłem do kolegi z działu marketingu w stowarzyszeniu branżowym w sprawie organizacji seminarium. Telefon miał ...
Tematy: kontakty z dziennikarzami, recepcja, biuro obsługi klienta, pr -
Przegląd wydarzeń PR
11:41 24.01.2005
... ekspertów i zainteresowane strony. - Inicjatywa Epr.pl i eprasa.com skierowana jest do specjalistów PR, którzy interesują się tym, co dzieje się w ich środowisku. Pod ... kampanie, etyczne i prawne aspekty PR jak i tematy związane z mediami, mogące mieć wpływ na funkcjonowanie branży. W ten sposób każdy specjalista PR będzie mógł trzymać ...
Tematy: pr, public relations, Epr.pl, eprasa.com -
Konkurs "Klejnoty PR 2004"
00:04 15.12.2004
... . W ten sposób konkurs przypomina o najważniejszych akcjach marketingowych - klejnotach PR 2004 roku. Koniec roku sprzyja ogłaszaniu rankingów i podsumowań. Epr.pl proponuje ... szanse w konkursie mają więc bystrzy obserwatorzy rynku i branży PR. - Konkurs "Klejnoty PR 2004" to nasze podsumowanie 2004 roku. Pod hasłami krzyżówki ukryliśmy najciekawsze ...
Tematy: konkursy, Klejnoty pr 2004, Public Relations, konkurs -
PR w nowych mediach
14:49 06.11.2004
... umożliwia również szybkie identyfikowanie zagrażających sytuacji kryzysowych oraz zapobieganie rozwojowi kryzysu[10]. PRZYKŁADY WPROWADZANIA Z SUKCESEM BRANDÓW NA RYNEK PRZEZ KAMPANIE PR "Inspiracje OBI" Specjalnie z myślą o sieci marketów budowlanych OBI został opracowany program pt. "Inspiracje OBI". Projekt ten zakłada prezentowanie marketów OBI ...
Tematy: rekomendacja, public relations, polecanie, reklama w Internecie -
E-mail bez emalii
14:24 15.09.2004
Yo ziomalu! Przeczytałem w nagłówku listu. Listy elektroniczne (e-mails) często pisane są szybko, niestarannie i bez głowy. Oto 10 praktycznych wskazówek jak poprawić swój wizerunek w Internecie i codziennych kontaktach z klientami. 1. Zwracaj uwagę na interpunkcję, ortografię i gramatykę. jak czensto otszymujesz lissty psane w ten sposub!!!!! W ...
Tematy: jak pisać e-maile, pisanie informacji prasowych, pr, jak poprawić swój wizerunek w Internecie -
Informacja prasowa na piątkę
00:01 25.08.2004
Jeżeli zajmujesz się public relations na pewno zdarzyło Ci się to choć raz w życiu. Informacja prasowa przygotowana zgodnie z arkanami sztuki PR została zlekceważona przez dziennikarzy. Jedna strona A4, podwójne odstępy między liniami, czcionka 12 punktów. I nic. Kiedy pracowałem w radiu i telewizji - jako ...
Tematy: pr, public relations, pisanie informacji prasowych, informacje prasowe -
Po co są dziennikarze?
00:06 09.08.2004
Po co są dziennikarze? Warto od czasu do czasu zadać sobie to pytanie, chociażby, żeby wiedzieć ... po co nie są :-) To pytanie składa się z dwóch elementów. Po pierwsze, dlaczego potrzebujemy dziennikarzy? Co mogą dla nas zrobić i jak powinni pracować, żeby dać tego więcej? Po drugie, za czym opowiadają się dziennikarze i o co gotowi są walczyć ...
Tematy: pr, prasa, dziennikarze
Podobne tematy:
- rynek pracy
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- wysokość wynagrodzenia
- media
- koronawirus
- branża motoryzacyjna
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- prasa
- działania marketingowe
- marketing
- Unia Europejska
- rok 2024
- zarządzanie firmą
- reklama w Internecie
- konkurs
- strategia marketingowa
- komunikacja z klientem