eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kultura organizacyjna
  • Nie wyrzucaj CV, możesz zniszczyć wizerunek firmy

    Nie wyrzucaj CV, możesz zniszczyć wizerunek firmy

    11:56 09.09.2015

    Prowadzisz rekrutację, wyłaniasz odpowiedniego kandydata lub kandydatów, a CV reszty wrzucasz do kosza. Z badania „Rekrutacja pod lupą” wynika, że taką praktykę stosuje co trzeci rekruter. Tymczasem o wiele bardziej prawidłowe jest podejście 38% przebadanych, którzy deklarują, że prowadzą bazę niedoszłych pracowników. Dlaczego? Zdaniem ekspertów ... WIĘCEJ

    Tematy: rekrutacja pracowników, cv, dokumenty rekrutacyjne, rekrutacja
  • Stres w pracy: najczęstsze powody

    Stres w pracy: najczęstsze powody

    00:40 05.09.2015

    ... – na ten problem wskazało 24,59 proc. ankietowanych. Dobre samopoczucie w pracy to podstawa do uzyskania satysfakcji zawodowej, działa też motywująco. Kultura organizacyjna ma więc ogromne znaczenie, wpływa na wyniki pracy i to jak pracownicy oceniają firmę. Nic w tym dziwnego, w pracy spędzamy większość dnia ... WIĘCEJ

    Tematy: stres, stres w pracy, jak radzić sobie ze stresem, sytuacje stresujące
  • Menedżer, dyrektor, lider - co składa się na efektywne przywództwo?

    Menedżer, dyrektor, lider - co składa się na efektywne przywództwo?

    00:59 30.08.2015

    ... mierze zależy od tego jaka kultura organizacyjna stoi za liderem, zatem w przypadku firm międzynarodowych kontrasty mogą być znaczące. Dla przykładu struktura azjatycka jest mocno hierarchiczna, co przekłada się na sposób zarządzania i kontaktu na linii szef-podwładni. Z kolei skandynawska kultura organizacyjna, opiera się na partnerskich relacjach ... WIĘCEJ

    Tematy: dyrektor, zarządzanie pracownikami, szef, menedżer
  • Trendy HR 2015: po pierwsze kultura organizacyjna

    Trendy HR 2015: po pierwsze kultura organizacyjna

    11:50 19.06.2015

    ... ujawnić” – dodaje. Biorąc pod uwagę stosunkowo nowe zjawisko tego rodzaju transparentności w biznesie, kultura organizacyjna może awansować do rangi kluczowej przewagi konkurencyjnej firmy lub w przeciwnym wypadku stać się jej piętą achillesową. Kultura i zaangażowanie to dziś istotne kwestie biznesowe, a nie tylko obszar zainteresowania działów HR ... WIĘCEJ

    Tematy:  HR, Human Resources, dział hr, zarządzanie kadrami
  • Kultura organizacyjna

    Kultura organizacyjna

    14:58 26.11.2014

    ... zachowań funkcjonujące w danej organizacji, przeważnie w sposób podświadomy. Kultura organizacyjna jest wynikiem kilku czynników: typu otoczenia, typu oraz cech organizacji, jak również cech uczestników tworzących daną kulturę (płeć, wiek, doświadczenie itp.). Kultura organizacyjna spełnia trzy podstawowe funkcje: integracyjną - wszyscy członkowie ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura organizacyjna, cechy organizacji, kultura korporacyjna

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: