eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematydziałania marketingowe

działania marketingowe - wiadomości i porady tematyczne

  • Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii

    Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii

    00:22 29.07.2020

    ... face to face, ale w obecnej sytuacji trzeba było przestawić się na zupełnie nowe narzędzia. Jak komentuje Cezary Jasiczak z JobDone: - Wszelkie działania komunikacyjne przeniesiono do internetu, jednak wiele firm samodzielnie próbujących aktywności digitalowych poniosło klęskę. Działy marketingu wybierały niekiedy tańsze narzędzia digitalowe ...

    Tematy: zarządzanie firmą, zarządzanie kryzysowe, koronawirus, działania marketingowe
  • E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe

    E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe

    11:05 23.07.2020

    ... również wzrosło. W marcu ten temat był wspominany 3 razy częściej, niż w styczniu. E-mail marketing nadal najpopularniejszym kanałem komunikacji Wielokanałowe i zautomatyzowane działania marketingowe oparte na danych to rozwiązania, z których z chęcią korzystają marki. Posiadając wiele różnych danych warto je wykorzystywać, tak by wspierać klientów ...

    Tematy: e-commerce, działania marketingowe, marketing, jak podwyższyć sprzedaż
  • Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje

    Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje

    00:36 23.05.2020

    Salesforce, globalny lider w dziedzinie systemów CRM, opublikował szóstą edycję swojego raportu „State of Marketing”, która pokazała, że w miarę jak technologia zwiększa oczekiwania klientów, polscy specjaliści ds. marketingu nie tylko przekazują komunikaty, lecz także angażują się w interakcje z klientami i nawiązują z nimi wartościowe relacje, ...

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, personalizacja
  • 5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny

    5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny

    12:23 15.05.2020

    Artykuł natywny, zwany również poradnikowym lub eksperckim, to bardzo skuteczna forma kontaktu z odbiorcą. Pozwala on dotrzeć do potencjalnego klienta w chwili, gdy to on poszukuje informacji związanych z naszą branżą i ofertą. Dzięki temu zyskujemy dużo większą szansę, że użytkownik zainteresuje się naszą firmą oraz budujemy wśród odbiorców ...

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów

    Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów

    13:19 31.03.2020

    ... Attention), Zainteresować produktem i jego właściwościami (Interest), Wywołać pragnienie posiadania produktu i przekonanie, że jest mu potrzebny (Desire), Pobudzić czytelnika do działania np. zakupu naszego produktu (Action). 2. Używanie specjalistycznego, niezrozumiałego dla odbiorcy, języka. Przygotowując nasz tekst, piszemy go z pozycji eksperta ...

    Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Rekrutacja pracowników: dlaczego feedback ma znaczenie?

    Rekrutacja pracowników: dlaczego feedback ma znaczenie?

    00:15 30.01.2020

    W erze rynku pracownika szczególnego znaczenia nabiera candidate experience, a więc doświadczenia, jakie kandydaci wynoszą z procesu rekrutacji. Wyrazem dbałości o to, aby były one jak najbardziej pozytywne, jest udzielanie uczestnikom rekrutacji informacji zwrotnej. Okazuje się jednak, że na tym polu specjaliści od HR mają sporo do nadrobienia. ...

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe
  • Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

    Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet

    17:12 26.01.2020

    W ostatnich latach obserwujemy gwałtowną zmianę sposobów, w jaki użytkownicy internetu korzystają z zasobów dostępnych w sieci. Radykalnie zmieniło się również podejście do tradycyjnych form reklamy, które są coraz mniej skuteczne. Konieczne jest więc szukanie nowych dróg i form dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z rozwiązań jest reklama ...

    Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe
  • Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?

    Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?

    14:30 26.11.2019

    Czy marketing sensoryczny to narzędzie, któremu warto poświęcić uwagę, rozglądając się za sposobami na podwyższenie sprzedaży? Twierdzącej odpowiedzi na to pytanie udziela najnowsze badanie Mood Media. Okazuje się bowiem, że wdrożenie strategii z elementami sensorycznymi owocuje wymierną finansowo reakcją emocjonalną klientów. Tak przynajmniej ...

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?

    Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?

    12:33 25.11.2019

    Candidate experience, czyli doświadczenia wynoszone przez kandydatów z procesu rekrutacyjnego, to coś, czego nie należy bagatelizować. I nie chodzi tu wyłącznie o wysoko wykwalifikowanych specjalistów, ale również o pracowników najniższego szczebla. Tym bardziej, że pracownik fizyczny staje się w obecnych realiach kandydatem wysoko deficytowym. ...

    Tematy: rynek pracy, pracownicy fizyczni, badania pracowników, rekrutacja
  • Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji

    Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji

    10:04 07.11.2019

    ... spotkań rekrutowanych z rekruterami. Usłyszeć kandydata Świadomość firm co do znaczenia candidate experience nie oznacza, że podejmują one w tym kierunku konkretne działania, analogiczne do tych podejmowanych np. w sprzedaży czy marketingu. Według raportu „Candidate Experience” opinie kandydatów o rekrutacji przynajmniej raz w roku bada tylko ...

    Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe

poprzednia  

1 ... 6 7 8 ... 20 ... 22

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: